Varmistakaa että tilaamanne joulupukki ei saa samaan aikaan toimeentulotukea Kelalta
Voit myös varmistaa asian maksamalla palkkion tilille ja kirjoitat maksuun viestin palkka työstä
Mukavaa joulun odotusta!
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi ansiosidonnaista.
Epäilen, että tässä asunnossa on hometta 🤣.
Kela pakottaa muuttamaan halpoihin vuokralääviin. Eikun terveystarkastaja paikalle ja asuntoihin uudet pinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se raha maksetaan käteen jos aikoo joulupukkina olla. Kaikki pukit tietää että se homma tehdään pimeenä. Minä tein pukin hommia 15 vuotta.
Ei muuten makseta enää. Minä maksan tilille ja merkitsen viestiin että kyseessä on rahapalkkka tehdystä työstä. Harmaa talous on varastamista jokaiselta, ja se pitää kitkeä pois. Jos jo entuudestaan yhteiskunnan tukia nauttiva tekee työtä maksamatta veroja ja ilmoittamatta Kelaan, niin se on paitsi petos niin myös varkaus.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kerropas ääliö miten se varmistetaan?
Etkö osaa lukea? Juuri siten, kuten Ap neuvoi: maksa tilille ja pistä viestiksi "Palkka työstä." Siihen loppuu toimeentulotuki.
Joulupukki tuo tänä vuonna Kokoomuslaisten perheisiin lahjaksi vain risuja. Olisi kannattanut olla kilttinä.
Mikä se olikaan yksi niistä seitsemästä kuolemansynnistä.. olisikohan kateus..🤔🤔
🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Pukille maksetaan käteisellä kirjekuoressa, se on perinne.
Kyllä minä ainakin sen rahan laittaisin silti tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se raha maksetaan käteen jos aikoo joulupukkina olla. Kaikki pukit tietää että se homma tehdään pimeenä. Minä tein pukin hommia 15 vuotta.
Ei muuten makseta enää. Minä maksan tilille ja merkitsen viestiin että kyseessä on rahapalkkka tehdystä työstä. Harmaa talous on varastamista jokaiselta, ja se pitää kitkeä pois. Jos jo entuudestaan yhteiskunnan tukia nauttiva tekee työtä maksamatta veroja ja ilmoittamatta Kelaan, niin se on paitsi petos niin myös varkaus.
Ylimääräisiä tuloja varten on tili josta kela ei tiedä 😂
Mites ne hyvätuloisten vakuutuskuoret ja rahat ulkomaantileillä?
Mites se, kun yrittäjä ostaa iphonen yrityksen nimiin ja antaa teinilapsen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mites se, kun yrittäjä ostaa iphonen yrityksen nimiin ja antaa teinilapsen käyttöön.
Hakevat verovähennyksiä.
Valtion velka kasvaa.
Muistakaa auttaa jos pukin säkit ovat täynnä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt verottajan kannattaa jalkautua tutkimaan pukkien bisneksen taustat ja kitkemään pois harmaa talous 😂
Kyllä. Joulupukki on laitettava järjestykseen. Ei ole ollut kiltti.
Muistaahan Ap sitten myös pidättää palkasta veron ja maksaa sosiaaliturva- ja eläkemaksut?
Siis oikeesti, järki käteen. Jos joku aattonsa haluaa uhrata joulupukkina oloon, kuuluu siitä saada kunnollinen korvaus. Ei väliä onko pukkina työtön vaiko työllinen tippainssi.
No en varmista.
En ole mulk*u jouluna enkä juhannuksena ...
Käteisellä maksan.
Vierailija kirjoitti:
Ja toinen puoli huutaa: Menkää töihin , menkää töihin...
Jos Riikka osaisi saksaa niin olisi huutanut arbeit macht frei. Ja se väkäleuka irvistys päälle
Kannatta myös varmistaa, että pukilla on vakuutukset kunnossa, tontut saavat työehtosopimuksen mukaista palkkaa, muori ei ole mustelmilla ja että poroja ei kohdella tuotantoeläiminä.
Jumaleisson, pitäiskö minunkin tilata maksullinen pukki? Illalla vaikka viimeiseksi tänne. Jaetaan lahjat ja sitten saunotaan ja otetaan pukin kanssa kuppia.
Raha suoraan lapaseen tietenkin.
-Kylmät kädet Ry
Vierailija kirjoitti:
mulla on käsitys että toimeen tt päällekin saa jotain tienata kertaluontoisesti, kunhan ei ole säännöllinen tulo? (kerran kuussa)? Esim. jos saa lahjan, saa pitää jonkun osan siitä silti. Ei esim. syntymäpäivä rahalahjaa tarvii luovuttaa.
Mut en tiedä sit...
Toimeentulotuki on viimeinen tukimuoto. Ei saa tienata mitään niin, että ei huomioda.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaista.
Epäilen, että tässä asunnossa on hometta 🤣.