Varmistakaa että tilaamanne joulupukki ei saa samaan aikaan toimeentulotukea Kelalta
Voit myös varmistaa asian maksamalla palkkion tilille ja kirjoitat maksuun viestin palkka työstä
Mukavaa joulun odotusta!
Kommentit (110)
Se raha maksetaan käteen jos aikoo joulupukkina olla. Kaikki pukit tietää että se homma tehdään pimeenä. Minä tein pukin hommia 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kerropas ääliö miten se varmistetaan?
Miksi haukut toisia ääliöksi?
Vierailija kirjoitti:
Tossahan se juuri kerrottiin ;)
Otan aina sen 500 euroa käteisenä.
Pukille maksetaan käteisellä kirjekuoressa, se on perinne.
Kukaan ei tee pukkikeikkaa niin, että maksu tulee, jos tulee, jälkikäteen tilille. Kukaan ei tilaa pukkikeikkaa niin, että maksaa keikan etukäteen tilille ja jännittää sitten, tuleeko pukki vai ei. Käteismaksulla kumpikin on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Pukille maksetaan käteisellä kirjekuoressa, se on perinne.
Tällaisista perinteistä tulee luopua
Onko se Purran Riikka siellä? Jouluilostakin on syytä vähän leikata!!
mulla on käsitys että toimeen tt päällekin saa jotain tienata kertaluontoisesti, kunhan ei ole säännöllinen tulo? (kerran kuussa)? Esim. jos saa lahjan, saa pitää jonkun osan siitä silti. Ei esim. syntymäpäivä rahalahjaa tarvii luovuttaa.
Mut en tiedä sit...
Jos pukki on kela-tukien varassa, niin sitä suuremmalla syyllä hänelle on maksettava käteisellä.
Kyllä jouluoukki saa rahaa kelalta.
Vierailija kirjoitti:
Verotiedot tarkistamalla?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jouluoukki saa rahaa kelalta.
Niin saankin.
- J. Pukki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo? Verotettavat tulot voi toki olla pienet, mutta ei se silti tarkoita, että saisi tt-tukea.
Et edes tiedä, mistä tulosta verotettava ansiotulo koostuu. Voi olla palkkatuloakin ja isot vähennykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on APn tietotaso suomalaisesta verotuksesta? 😂😂😂
Mun isä on tehnyt noita hommia 30 vuotta. Aina käteisellä ja on jo pitkäaikaisia asiakkaita, joiden luona on käynyt vuosia
Nyt verottajan kannattaa jalkautua tutkimaan pukkien bisneksen taustat ja kitkemään pois harmaa talous 😂
Vierailija kirjoitti:
Se raha maksetaan käteen jos aikoo joulupukkina olla. Kaikki pukit tietää että se homma tehdään pimeenä. Minä tein pukin hommia 15 vuotta.
On kyllä hupaisa aloitus. Aloittajan pitää nyt kiireesti puuttua vaikka pullojenkerääjiin , marjanpoimijoihin, lumitöitä tekeviin jotka auttavat toisia... Näitä riittää...että on aloittajalla nyt työsarkaa yrittää poistaa nämä lähes rikosten merkit täyttävät pimeät tienistit suomesta...
Ja toinen puoli huutaa: Menkää töihin , menkää töihin...