Käytätkö ChatGPT:tä, Copilotia tms. tekoälyä?
Kiinnostaa tietää kuinka yleistä tekoälyn käyttäminen on palstalaisten keskuudessa. Itse käytän tekoälyä nykyisin lähes joka päivä.
Kommentit (6)
Kyllä. Tiedättekö että on olemassa ChatGPT:täkin parempi ILMAINEN AI-järjestelmä. Nimi on Le Chat!. nimestään huolimatta osaa suomea. Kaikki kuvien luonnin ovat ilmaisia, osaa hakea tietoa uusiltakin nettisivuilta ja antaa myös linkit googlemaisella tavalla tiedon lähteille. Osaa tehdä runot, käsikirjotiukset jne. Olen nyt marraskuun käyttänyt eikä ole ikävä tuossa aloituksessa mainittuja räpellyksiä.
Paras tekoäly löytyy osoitteesta chat.mistral.ai , voit kirjautua google tai apple-tunnuksillakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tiedättekö että on olemassa ChatGPT:täkin parempi ILMAINEN AI-järjestelmä. Nimi on Le Chat!. nimestään huolimatta osaa suomea. Kaikki kuvien luonnin ovat ilmaisia, osaa hakea tietoa uusiltakin nettisivuilta ja antaa myös linkit googlemaisella tavalla tiedon lähteille. Osaa tehdä runot, käsikirjotiukset jne. Olen nyt marraskuun käyttänyt eikä ole ikävä tuossa aloituksessa mainittuja räpellyksiä.
Paras tekoäly löytyy osoitteesta chat.mistral.ai , voit kirjautua google tai apple-tunnuksillakin.
Ei se nyt ole ihan samaa tasoa mutta aika lähellä.
Chatgpt:tä hiukan parempi on claude.ai mutta sen ilmaiskäyttörajat on aika tiukat.
En. Vältän sitä niin paljon kuin mahdollista.
Nykyisin jatkuvasti. Arvioin että pelkästään syksyn aikana, ai on säästänyt useita viikkoja työaikaa.
Yritän käyttää omaa älyäni.