Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä terapeuttia vaivaa tai niiden harjoittajia?

Vierailija
27.11.2024 |

Lähes pakottaa sukulaiseni keskustelemaan hänen kanssaan? Kun hänen lähisukulainen kuoli vähän aikaa sitten eli surutyö on kesken ja muutto lähes samaan aikaan. Mikä helvetin terapeutti harjoittelija pakottaa puhumaan hänen kanssaan jostain surusta? Kun se tärkein tällä hetkellä on pakata kaikki tavarat uuteen asuntoon ja surutyötä sekin, kun näkee kaikkia vanhat asiat sukulaisesta ym? Mitä tarvetta se terapeutti hakee itselleen? Onko lopputyö kesken vai mikä on vaivana näillä ihmisillä? Entä jos terapeutin äiti kuolee ja muutto samaan aikaan, niin onko terapeutilla itsellään aikaa vielä käydä jossain keskustelemassa samaan aikaan, joka vie aikaa pakkaamiselta, muuttoauton tilaamiselta ym. Voiko itse terapeutti itse olla niin lahjakas, että hoitaa nämä kaikki asiat yhtä aikaa? Milloin tilaan seuraavan kerran luoksesi, kun muutto on kesken ja vie aikaa? Ihan helvetin tyhmä terapeutti, ja sinä et saa lisää aikaa minun sukulaiselta, että saat tehtyä sen lopputyön?! Sinusta tuskin kasvaa koskaan hyvä terapeutti, kun toisilla on muitakin asioita elämässä samaan aikaan. Ehkä myöhemmin ja paremmalla ajajalla olisi ollut parempi sanavalinta. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla