Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Pidätkö, jos vaimosi käy vieraiden miesten kanssa uimassa ja saunomassa uimapukusillaan.

Vierailija
27.11.2024 |

En kehtaa olla vieraiden miesten seurassa uimapukusillaan. Sen tähden lopetin avantouinnin ja saunomisen.

N 54v

Mies. Pidätkö, jos vaimosi käy vieraiden miesten kanssa uimassa ja saunomassa uimapukusillaan.

Vaihtoehdot

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetajun puutetta jos saunoo niin.

Vierailija
42/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonattomia säätäjiä koko ketju täynnään. Meillä vaimo on saanut saunoa alasti kaikkien niiden kanssa joiden kanssa tahtoo saunoa alasti. Luotan hänen omaan arvostelukykyyn.

Parin kaverini ja parin oman miespuolisen kaverin kanssa vaimo on harrastanut seksiä ja heillä on siihen ysi oikeus ja vapaus kunhan jälkeenpäin kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanomalehdessä kuvan, kun nainen uimapukusillaan harrasti avantouintia ja saunoi miesten kanssa. Minusta se oli sopimatonta.

Vierailija
44/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sanomalehdessä kuvan, kun nainen uimapukusillaan harrasti avantouintia ja saunoi miesten kanssa. Minusta se oli sopimatonta.

Minä ainakin häpeäisin, jos minun kuvani olis lehdessä uimassa ja saunomassa vieraiden miesten kanssa pelkkä uimapuku päällä.

Vierailija
45/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneellä naisella pitää olla sen verran arvostelukykyä, ettei hän mene pelkkä uimapuku päällä miesten kanssa saunomaan ja uimaan.

Vierailija
46/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn neljä kertaa viikossa uimassa. On siellä pirun hallissa miehiäkin, ihan ventovieraita ja puolituttuja sekä tuttuja ja mun mies toki tietää sen. Meen sinne Uimaan en Nai..an. No on toki kroppa sellainen ettei hävetä tarvii. Uimalla ja kuntoilemalla pysyykin sellaisena. (162/50)

Vierailija
47/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa ollaan alasti. Sekasauna on meillä aina porukoiden kanssa ja uimaankin päästään nikkenakkena, kun mökki on paikassa mihin kukaan ei edes eksy. Tai nyt taisin narraa, kerran yks "mummeli" tuli pihaan sienisaaliin kanssa ja oli totaalisesti eksynyt. Tarjottiin kaffet ja laitettiin voikkuleipää kun oli neljä tuntia rämpinyt tietämättä missä oli. Puydettiin saunaankin rentoutumaan ja rohkea oli mukaan tuli. Kaveri kävi sitten saunan jälkeen autolla viemässä hänet kotiin. Ps. Kännyt ei silloin olleet kovinkaan yleisiä.

Vierailija
48/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni saa saunoa vapaasti miesten kanssa. Niin teen itsekin ja kesäisin paljuilen ja aina alasti.

M34

Siis sinäkin saunot ja paljuilet miesten kanssa

Vierailija
49/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneellä naisella pitää olla sen verran arvostelukykyä, ettei hän mene pelkkä uimapuku päällä miesten kanssa saunomaan ja uimaan.

Kas, sä et varmaan sitten ikinä voi käydä uimahallissa tai kylpylässä. Niissä kun ei ole erikseen allasta miehille tai naisille. En tähän ikään mennessä ole ymmärtänyt, että on sivistymätöntä uida uimahallissa tai kylpylässä jossa on miehiä ja poikia samaan aikaan, vaikka se uima-asu on puettuna. Voi voi, oot aika säälittävä yksilö.

Vierailija
50/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunisvartaloiset naiset haluavat saunaan ja uimaan miesten kanssa, että voivat  samalla esitellä itseään. Helposti saunasta saa alkuunsa seurustelusuhteita.

Vierailija
51/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on pyhä paikka. Siellä saunotaan ja alasti ollaan. Sekasauna on ihan ok. Itsekin monesti ollut.

Mutta tuo uiminen, miksi nainen ei voisi olla uimassa silloin kun siellä on miehiä, tai päinvastoin kun puhutaan uikkarit päällä julkisessa paikassa uimisesta. Tapahtuu se uimahallissa, meressä. järvessä tai vaikka lammessa. Ääliöt lataa omia typeriä siveyssääntöjään sukupuolen mukaisista uimajärjestelyistä. Mistä hitosta näitä ahdasmielisiä ylisiveitä sikiää. Jotenkin ymmärrän vielä, että jotkut eivät pidä alastomuutta luonnollisena ja sekasauna silloin myrkkyä, mutta uiminen asiallisessa asussa tai vaikka nirunaru roiskeläppä pimpan suojana  samaan aikaan molemmat sukupuolet, mitä härskiä siinä on. Seassa on varmasti vauvasta vaariin uimareita, akkoineen, ukkoinern, poikineen ja tyttöineen sikin sokin sekaisin.

Vierailija
52/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kuvia mediassa, jossa naiset ovat saunassa miesten kanssa. Sellaisia kuvia ei saisi mediassa julkaista.

Vierailija
53/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni vaikka onkin ikää 53  oli kahden miehen

käsittylyssä ja laittoi pullon pilluun sisään siis olutpullon

vaimo sai orgasmin

Vierailija
54/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ei tuollainen minua haittaa.  Puolisoni toimii ostopäällikkönä suuressa firmassa, käy usein ulkomaan matkoilla.

Jos olisin sairaaloisen mustasukkainen mies, oisin jo aikoja sitten vaatinut vaimoani vaihtamaan työpaikkaa.

Tuntuuko se vaikealta sisäistää, että edelleenkin, tässä muutosten runtekemassa maailmassa ja Suomessa on, onnellisia perheitä ja avioliittoja, huolimatta jomman kumman aviopuolison ammatista?

Meillä on sikäli hyvä tilanne, että itse voin tehdä asiantuntija duuniani päivätyössä 8-15.30.

Yhtä hyvin vaimoni voisi olla mustasukksinen itsestäni, koska tapaan työssäni ihmisiä laidasta laitaan, niin iän kuin sukupuolenkin suhteen.

On tää palsta tietyllä tavalla kiehtova, vaikkakin suurin osa aloituksista on varta vasten tehtyjä ns. trolleja,

toimittajien tekemiä.

M. 48 v,

Vierailija
55/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 57-vuotias leskirouva. Käyn avannossa ja sen jälkeen sekasaunassa. Olen huomannut, että nuoremmat naiset monesti keimailee miehille. Oikein hävettää naisten puolesta.

Vääntelehtivätkö irstaasti ja levittelevät reisiään?

Vierailija
56/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nussivat saunassa! Usein myös ryhmässä!

Vierailija
57/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nussivat saunassa! Usein myös ryhmässä!

Etenkin uimahallien saunoissa tuo on hyvinkin yleistä.

Vierailija
58/68 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se vaimo käy hakemassa hyvin varusteltua suihkuseuraa.

Vierailija
59/68 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä se vaimo käy hakemassa hyvin varusteltua suihkuseuraa.

Olen nähnyt hänen survovan suihkupään ahteriinsa ja vääntäneen suihkun täysille. Sotkuista hetken aikaa ja ihmettelen kyllä näystä, että millainen ruokavalio teillä oikein mahtaa kotona olla, mutta sen jälkeen onkin ilo porukalla harrastaa irstasta anaaliseksiä.

Vierailija
60/68 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ei pitäisi olla uimapukua missään nimessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan