Mies. Pidätkö, jos vaimosi käy vieraiden miesten kanssa uimassa ja saunomassa uimapukusillaan.
En kehtaa olla vieraiden miesten seurassa uimapukusillaan. Sen tähden lopetin avantouinnin ja saunomisen.
N 54v
Kommentit (68)
Vaimoni Sari kävi naapurimiehen kanssa saunassa
mies pyysi että levittäisi jalat auki että näkisi "kaiken"
niin vaimo teki, ja sitten menivät miehen asuntoon
ja vaimo tunnusti antaneensa panna
vaimon ikä on jo kylläkin 52v kelpasi naapurille.
mies otti monta "lähikuvaa" joista vaimo kiihoittui.
Vastasin en koska olen sitä mieltä että saunoessa ollaan alasti oli kyseessä sekasauna tai ei.
M55
Saunotaa alasti, oli kyseessä naisten/miesten sauna tai sekasauna.
N51
Ei tykkää käydä mutta minun puolesta saisi käydä sekasaunassakin. Tykkäisin jos muut himoitsisi minun naista ja vaikka koeajasivatkin
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt nainen ei ahtaudu saunaan vieraiden miesten sekaan vähäpukeisena.
Kyllä. Sivistymätöntä käyttää saunassa uima-asua.
Meillä saunotaan alasti kaikkien kanssa. Ihan normaalia toimintaa Suomessa. Ei tämä ole mikään häveliäs Amerikka.
Altaassa vois koittaa nussia tai ainakin kouria
Meillä on ollut neljän miehen sorsastusporukka mökillä, kun minulla on hieman sorsastusoikeutta viereiseltä maajussilta. Kauden avajaisissa on sauna lämmin illan päätteeksi. Ilman muuta vaimo on saunonut mukana. Ei meillä ole mökillä edes uimapukuja. Ei ollut silloinkaan, kun porukkamme nestori toi jahtiin mukaan 16-vuotiaan poikansa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut neljän miehen sorsastusporukka mökillä, kun minulla on hieman sorsastusoikeutta viereiseltä maajussilta. Kauden avajaisissa on sauna lämmin illan päätteeksi. Ilman muuta vaimo on saunonut mukana. Ei meillä ole mökillä edes uimapukuja. Ei ollut silloinkaan, kun porukkamme nestori toi jahtiin mukaan 16-vuotiaan poikansa.
Mitäs 16-vuotias meinasi kun sai nähdä vaimosi alasti?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni Sari kävi naapurimiehen kanssa saunassa
mies pyysi että levittäisi jalat auki että näkisi "kaiken"
niin vaimo teki, ja sitten menivät miehen asuntoon
ja vaimo tunnusti antaneensa panna
vaimon ikä on jo kylläkin 52v kelpasi naapurille.
mies otti monta "lähikuvaa" joista vaimo kiihoittui.
Minäkin ottaisin mielelläni naapurin neidin tai rouvan kylään ja saunaan. Olen 35v mies ja asun luhtitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta, uiminen ja sauniminen, on hyväksi. Mutta en pidä siitä, että vaimoni istuu vähäpukeisena vieraiden miesten kyljessä saunan lauteilla. Olen ollut itsekin joskus yhteissaunassa ja tiedän, miten irstasta touhua.
Olisikohan irstaus omassa päässäsi? Ja miksi menit, jos oli noin vaikeeta?
Minua ei haittaa lainkaan vaikka vaimo harrastaa saunassa seksiä tuttujen tai tuntemattomien miesten kanssa. Ainoa rajoitus on, että tissejä ei saa ottaa paljaaksi missään tilanteessa, siinä menee tiukka raja.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että vaimoni saunoo alasti joko vieraiden tai tuttujen miesten kanssa. Miehet voivat ihan rauhassa katsella vaimoni suloja ja vastavuoroisesti vaimoni voi tarkastaa miesten varustukset. Jos joku kiihottuu näkemästään niin kiihottukoon. Niin minäkin sekasaunassa lepuutan silmiä vieraiden naisten muodoissa. Raja menee siinä ettei seksiä harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että vaimoni saunoo alasti joko vieraiden tai tuttujen miesten kanssa. Miehet voivat ihan rauhassa katsella vaimoni suloja ja vastavuoroisesti vaimoni voi tarkastaa miesten varustukset. Jos joku kiihottuu näkemästään niin kiihottukoon. Niin minäkin sekasaunassa lepuutan silmiä vieraiden naisten muodoissa. Raja menee siinä ettei seksiä harrasteta.
Mikä sinusta on tehnyt noin ahdasmielisen?
Mummoni, silloin yli 90 v, kertoi minulle, pikkulikalle omasta piikana olostaan. Oli iso talo, työtä aamuviidestä iltakahdeksaan. Iso oli saunakin, jotta kaikki kerralla mahtuivat. Hän muisteli kuinka kerrankin saunojina olivat isäntä, isännän kaupunkilaisveli ja tämän lukioikäinen poika. Mummoni oli komennettu löylynheittäjäksi, se kuului piian tehtäviin. Hieman he pojan kanssa toisiaan ujostelivat, samanikäisiä kun olivat, mutta sellaisia saunomistavat siihen aikaan olivat. Laskeskelin, että aika taisi olla ennen sisällissotaa.
Avantouinti on sopivaa, kunhan ei mene erikseen jonkun vieraan miehen kanssa.
Tyttöjen illat, joissa saunotaan vieraitten miesten kanssa ei ole sopivaa, kun pitää jälkeen päin valehdella ja salailla.
Riippuu vaimon asenteesta ja käytöksestä, mikä on sopivaa. Oma vaimo päästää vieraat miehet liian lähelle ja antaa ymmärtää että heillä on mahdollisuuksia.
Vaimon käytös on häiritsevää ja ei hyväksy minulta samaa miten itse toimii. Koen tulevani nöyryytetyksi ja aliarvostetuksi, kun vaimo on liian kaverillinen vieraiden miesten kanssa.
Vaimoni saa saunoa vapaasti miesten kanssa. Niin teen itsekin ja kesäisin paljuilen ja aina alasti.
M34
Minulla on ollut vain älykkäitä naisia jotka ottavat oletuksena tälläiset asiat huomioon parisuhteessa. Minä en sauno vieraiden naisten kanssa, koska vaimo ei tykkää. Mutta tämä olikin taas tätä miesten demonisointia.
En halua vaimoni käyvän sekasaunassa, kun saunottelu saattaa johtaa flirtailuun jopa seksin harjoittamiseen.
M 46v