Mies. Pidätkö, jos vaimosi käy vieraiden miesten kanssa uimassa ja saunomassa uimapukusillaan.
En kehtaa olla vieraiden miesten seurassa uimapukusillaan. Sen tähden lopetin avantouinnin ja saunomisen.
N 54v
Kommentit (68)
Pitäisin ehdottomasti. Nyt vaimo vaan halaa tablettiaan ja lihoo...
Mieheni mielestä on kiusallista, jos istun saunassa puolialastomana puolialastomien vieraiden miesten vieressa iho melkein ihossa kiinni.
Sivistynyt nainen ei ahtaudu saunaan vieraiden miesten sekaan vähäpukeisena. Avannossakäynnit ja saunomiset voi suunnitella ilman miesseuraakin.
Vaimoni on niin kaunis ja herttaileellinen, että mieluummin kuulen hänen olleen alasti ja esitelleen suloista vi**uaan rauhallisesti ja seikkaperäisesti. Kynis.mies
Kyllä pitäisin. Saavat toiset miehet nauttia hänen vartalostaan ja tottakai vaimo saa katsella toisia miehiä. Ei kai pienet hipaisut haittaa ketään, vaan saa kivan tunnelman ja hymyn huulille.
Liikunta, uiminen ja sauniminen, on hyväksi. Mutta en pidä siitä, että vaimoni istuu vähäpukeisena vieraiden miesten kyljessä saunan lauteilla. Olen ollut itsekin joskus yhteissaunassa ja tiedän, miten irstasta touhua.
En pidä, koska minusta on hölmöä saunoa uimapuku päällä.
Ihan huoletta saa käydä ja minun puolestani vaikka alastikin. Mustasukkaisuus ei ole minun juttuni kokijana eikä kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huoletta saa käydä ja minun puolestani vaikka alastikin. Mustasukkaisuus ei ole minun juttuni kokijana eikä kohteena.
En minäkään eikä suloinen vaimonikaan pode mustasukkaisuutta, mutta minulla on kokemusta menneestä romanssista, mitä on olla täysin aiheetta piinaavan mustasukkaisuuden kohteena. Oli aivan hirveää. Vaikka edelleen vuosikymmenien jälkeen tunnen rakkautta tähän sisareen, minun oli pakko erota, säilyttääkseni mielen tasapainon. Kammotteellista. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Liikunta, uiminen ja sauniminen, on hyväksi. Mutta en pidä siitä, että vaimoni istuu vähäpukeisena vieraiden miesten kyljessä saunan lauteilla. Olen ollut itsekin joskus yhteissaunassa ja tiedän, miten irstasta touhua.
Merkillistä. Olen ollut lukuisemmin yhteissaunassa kuin muuten, eikä siellä ole koskaan ollut mitään 'irstaista'. Kynis.mies
Kyllä minusta on mukavaa kun hoikka hyvät rinnat omistava vaimoni kerää bikinit päällä katseita sekasaunassa.Kavereilla pikkasen hyvinsyöneitä vaimoja.
Ei haittaa niin kauan kuin uimapuku pysyy päällä ja vaimon suuhun ei eksy vieraita munia.
En pidä siitä, että vaimoni käy sekasaunassa, kun siellä istuu lauteilla puolialostamana sekaisin naisia ja miehiä. Naiset kikattaa ja joillain miehillä jalkovälissä kalu sojottaa kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkillistä. Olen ollut lukuisemmin yhteissaunassa kuin muuten, eikä siellä ole koskaan ollut mitään 'irstaista'. Kynis.mies
Herää sekavia tunteita, jos istuu miehen vieressä, jolla erektio.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, jos saunotaan niin saunotaan alasti. En ymmärrä kylpylöitä joissa on yhteissaunoja ja siellä saunotaan uikkarit päällä.
No jos kyse on ihan yleisestä uimahallista missä on muitakin ihmisiä, siinähän menee. Mutta jos kyseessä on joku privampi juttu, ei se ainakaan suoriltaan olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, jos saunotaan niin saunotaan alasti. En ymmärrä kylpylöitä joissa on yhteissaunoja ja siellä saunotaan uikkarit päällä.
Juuri näin. Saunassa ollaan alasti.
Saunominen uimapuku päällä on kuin kusisi alushousut jalassa.
Jos joku tykkää katsella vaimon tissejä ja tavaraa niin eivät ne siitä kulu ja jos vaimo kiihottuu alastomien miesten katselusta niin minullehan on tarjolla kotona kiimaista pimpsaa.
Vastasin että Ei. Mieluummin tisstit pitää saunaan mennä. Ei niin ihania herkkutissejä pidä piilotella.
Minä olen 57-vuotias leskirouva. Käyn avannossa ja sen jälkeen sekasaunassa. Olen huomannut, että nuoremmat naiset monesti keimailee miehille. Oikein hävettää naisten puolesta.
Alastiko pitäis polskia?