Minua kiusataan työpaikalla
En saa tarpeellisia työhöni liittyviä tietoja, työtehtäviä siirretään yllättäen minulta pois jne. Mitä oikein voi tehdä? Esimies on kollegan lisäksi mukana kiusaamisessa.
Kommentit (52)
Ala katsoa muuta työpaikkaa jos voit, turha menettää terveyttään tuollaisessa paskalaitoksessa. Viimeisenä vaihtoehtona voit ottaa henkilöstöpuoleen yhteyttä, elleivät ole samassa kupletissa mukana.
t. työpsykologi
Vierailija kirjoitti:
Ala katsoa muuta työpaikkaa jos voit, turha menettää terveyttään tuollaisessa paskalaitoksessa. Viimeisenä vaihtoehtona voit ottaa henkilöstöpuoleen yhteyttä, elleivät ole samassa kupletissa mukana.
t. työpsykologi
Kiitos viisaista sanoista. Olo on todella vaikea tämän takia. Tuntuu etten voi vaikuttaa tilanteeseen mitenkään. Jos yrität muistuttaa etteivät asiat ole menneet kuten sinulle sanotaan, sekin yritetään kääntää jotenkin sinua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. työpsykologi
Kiitos viisaista sanoista. Olo on todella vaikea tämän takia. Tuntuu etten voi vaikuttaa tilanteeseen mitenkään. Jos yrität muistuttaa etteivät asiat ole menneet kuten sinulle sanotaan, sekin yritetään kääntää jotenkin sinua vastaan.
Ensin vaikutti siltä, että kiusaajana olisi pelkästään kollega, mutta vähitellen hän on saanut myös esimiehen vedettyä mukaan kiusaamiseen.
Onko pikkujouluja tiedossa. Känni päälle ja lyöt esimiestä turpaan. Jos et saa potkuja niin kiusaaminen loppuu siihen. Menet vaan maanantaina töihin normaalisti etkä pyydä anteeksi tai selittele.
Teet vaan niin, että sun pahinta kiusaaja, "grab 'em by the pussy"
Minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne ja päädyin lopulta irtisanoutumaan ja jäämään sairauslomalle. Koin sen helpommaksi ratkaisussa siinä kohtaa, kun olin jo niin kuormittunut ja uuvuksissa, kuin alkaa selvittelemään asiaa. Jos sulla on voimavaroja tehdä asialle jotain, niin tee. Jos taas koet ettei ole, niin helpompi sitten lähteä muualle.
Tuusulassa kiusasivat mielisairasta miestä niin puukotti hengiltä kiusaajansa työpaikan parkkipaikalla.
Onko naisvaltainen ala? Mulla samoja kokemuksia.
Mikä tätä maata vaivaa? Lähde pois sieltä ap. En oikein osaa muuta neuvoa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisvaltainen ala? Mulla samoja kokemuksia.
Ei ole. Kiusaajat ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne ja päädyin lopulta irtisanoutumaan ja jäämään sairauslomalle. Koin sen helpommaksi ratkaisussa siinä kohtaa, kun olin jo niin kuormittunut ja uuvuksissa, kuin alkaa selvittelemään asiaa. Jos sulla on voimavaroja tehdä asialle jotain, niin tee. Jos taas koet ettei ole, niin helpompi sitten lähteä muualle.
Esimies on todella korkeassa asemassa. En taida pystyä tekemään yhtään mitään tilanteen parantamiseksi.
ei tuota enää kauaa tarvitse kestää. sinut on selvästi jo valittu seuraavissa yt neuvotteluissa irtisanottavaksi.
Mä kärään aina heti pomolle ja johdolle. En kattele yhtään huonoa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Mä kärään aina heti pomolle ja johdolle. En kattele yhtään huonoa kohtelua.
Pomo on mukana kiusaamisessa. Ja on sen verran korkeassa asemassa, ettei toimintaan ole helppo puuttua.
Etsit toisen työn. Ainoa järkevä ratkaisu. Symppaan kyllä hieman tuota "esimiestä turpaan" -ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. työpsykologi
Peli jota et voi voittaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. työpsykologi
Peli jota et voi voittaa.
-eri
Tajuan sen ja siksi tuntuukin niin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
ei tuota enää kauaa tarvitse kestää. sinut on selvästi jo valittu seuraavissa yt neuvotteluissa irtisanottavaksi.
Voisi oikeasti olla iso helpotus päästä koko roskasta eroon ilman pitkiä karensseja.
Väkivalta lopettaa vittuilun. Muista, että neliraajahalvantuneet eivät enää vittuilisi sinulle.
Kusipäitä. Niitä tässä maassa riittää