Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltaisin syövillä voi olla suurempi suolistosyövän riski

Vierailija
27.11.2024 |

Onko välimeren maissa paljon suolistosyöpää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi pelottelua taas kerran. Ja tuo toinen otsikko "näin tunnistat lähestyvän aivoinfarktin riskin": toivottavasti terveyskeskuslääkäritkin lukevat sen jutun, jotta eivät aina ole tarjoamassa päänsärystä valittavalle pelkkää buranaa.

Vierailija
2/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin syöpätaudit saavat helpommin syövän?

Vierailija
4/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Kuka minkäkin tutkimuksen maksaa. Vuosikaudet on huudettu esim että punainen liha lisää suolistosyöpää. Viimeisin tutkimus, josta kuulin niin väitti päin vastaista. Syökäämme siis miten halutaan, niin ainakin se tuo mielihyvää ja mielenterveyttä. 

Ruoallakin jo ahdistetaan ihmisiä. 

Vierailija
5/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja pisimpään elävät eurooppalaiset on Espanjassa, jossa syödään erityisen myöhään... Itse en jaksa noita pelotteluja uskoa, syön niin kuin ennenkin koska sillä tavalla voin hyvin.Olen syönyt pitkään perinteisen Välimeren dieetin ohjelinjojen mukaan, toki suomalaisia raaka-aineita soveltaen.

Vierailija
6/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää näitä pelottelujuttuja. Esimerkiksi päänsärky ja yleinen väsymys liittyy ihan joka ainoaan sairauteen.

Vierailija
7/7 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että syövilläkin voi olla syöpäriski. Jos syöpä sairastuu itse syöpään, niin eikös se ole vain hyvä juttu? Mutta miksi riski on juuri iltaisin koholla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi