Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut saamaan huonoa kohtelua lähikaupassani

Vierailija
27.11.2024 |

Sen kun vielä keksisi mitä on tässä tapahtunut. Lähikaupassani muutama myyjä (ei sentään kaikki), jotka vielä jonkin aikaa sitten tervehtivät minua ja käyttäytyivät ihan normaalisti ovat alkaneet käyttäytyä minua kohtaan ihan oudosti; tuskin tervehtivät, mulkoilevat minua ja koko heidän olemuksensa ja ilmeensä on muutenkin sellainen, että voisi luulla olleen jonkinlainen loukkaus heitä kohtaan, että tulin kyseiseen kauppaan ostoksille.  (Ja tiedän kyllä, että kaikilla on joskus huonoja päiviä, mutta tässä tapauksessa niitä huonoja päiviä on ihan liian usein pelkäksi sattumaksi)

Se vaan tässä on ongelmana, että en lainkaan ymmärrä mistä tällainen voisi johtua. En ole häiriköinyt kyseisessä kaupassa, en ole varastanut mitään, en ole v*ttuillut näille myyjille (tai kenellekään muullekaan siellä) tai tehnyt mitään muutakaan sellaista mikä oikeuttaisi/selittäisi edellä mainitun käytöksen. Sanottakoon vielä, että en todellakaan tunne kumpaakaan näistä myyjistä millään tavalla henkilökohtaisesti ja kohtaan heitä ainoastaan kyseisessä kaupassa työnsä parissa.

Tällainen on varmaan monen mielestä merkityksetön pikkujuttu, kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään henkilökohtainen ihmissuhde, mutta jostain syystä on vain alkanut vaivata minua käsittämättömyydellään. 

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan sittenkään niin malliesimerkki hyvästä asiakkaasta kuin mitä annat meidän ymmärtää.s

Useamman henkilön suhtautumisen muuttuminen sinua kohtaan, kertoo kyllä sinusta jotain. 

Vain vähän hinkkasin munaani. Ei sen kummempaa. - ap

Vierailija
102/113 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minulle se normaali.

Kun menen kassalinjalle ja sanon päivää kassa-neidille, niin mokoma yrittää olla mahdollisimman pieni ja huomaamaton.

Tokihan sitä edellisille ja seuraaville jutellaan sekä hymyillään niin iloisesti että.

On tästä hyötyäkin, ei tule yöelämässä juurikaan riidanhaastajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on minulle se normaali.

Kun menen kassalinjalle ja sanon päivää kassa-neidille, niin mokoma yrittää olla mahdollisimman pieni ja huomaamaton.

Tokihan sitä edellisille ja seuraaville jutellaan sekä hymyillään niin iloisesti että.

On tästä hyötyäkin, ei tule yöelämässä juurikaan riidanhaastajia.

Siinä on nyt toinen pimee tyyppi.

Vierailija
104/113 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap-aapo peiliin. Siellä se syypää on.

Vierailija
105/113 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meijän Apille pitää kaikkien hymyillä ja lirkutella kun meijän api käy ostamassa keissin.

Me mennään jatkossa Konalan S-markettiin, jos peli ei muutu. Niin.

T. Apin äitee.

Vierailija
106/113 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apilla on paha mieli.

Vierailija
107/113 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työyhteisössä on paha olla, se näkyy myös asiakaspalvelussa. 

Entäs jos onkin siitä kyse, eikä liity sinuun mitenkään?

Vierailija
108/113 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen kokemus omasta lähikaupastani tai siis täällä pienellä paikkakunnalla kauppoja mihin menee ei voi vaan valita mihin meneen niin helposti kuin suuressa kauapungissa ja täällä kaikki suunnilleen tuntevat myös toisensa ja puhuvat kyläläisten asioista. Mutta täällä on siis 2 kauppaa ja toisessa henkilökunta on mukavaa ja tervehtivät ja toisessa saan kohtelua kuin olisin toisen luokan kansalainen eivät tervehdi ja ovat tylyjä ja tympeitä ja muilta tutuilta olen kuullut että he saavat parempaa kohtelua kyseisessä kaupassa.  

Vierailija
109/113 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa jos myyjät ei tervehdi. En mäkään tervehdi niitä jos eivät tee sitä ensin.

Vierailija
110/113 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö monta kertaa päivässä siellä kaupassa?

Ensin ostat maidon. Sit myöhemmin käyt samana päivänä hakemassa nuggetteja. Illalla vielä xtra nakkeja kun muuhun ei sulla ole varaa.

En ole aloittaja mutta mitähän ihmettä se myyjälle kuuluu että kuinka usein asiakas siellä käy ja mitä ostaa? 

Ei kassamyyjä ehdi katsoa mitä ja kuka milloinkin ostaa. Toki jos usein oli tupakkakassalla, niin pienessä kaupassa saattoi jäädä harvinaisempia tupakkatuotteita usein ostaien asiakkaiden tupakkaostokset muistiin. Siis tyyliin, että tuo viiksiherra ostaa niitä ja niitä savukkeita...

Minulla on vakiokaupassani eräs poikkeuksellisen ihana henkilö kassalla: kun hän on hihnalla olevat ostokseni saanut ylös, niin hän vielä kysyy: tuleeko muuta...Minun ei tarvitse sanoa kuin , kyllä 2....hän silloin antaa minulle ne 2 pikkusikaari askia. On niin hymyillyttävää puolin ja toisin..

Vierailija
111/113 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on puhunut sinusta pahaa selkäsi takana. Juoruämmät (miehet ja naiset) keksii muista juttuja että saavat elämäänsä sisältöä ja muilta huomiota. Suurin huvi tuntuu olevan jonkun elämän pilaaminen, esimerkiksi syyttämällä varkaaksi. Tai joku myyjistä luulee nähneensä sinun varastaneen jotain (riittää että niistät nenän ja pistät paperin taskuun) kun kätesi kävi takintaskussa. Ihmiset on aika vähä-älyisiä ja kettumaisia (kuten tässäkin suurin osa kommentoijista). Otan osaa, saman kokenut. Annoin palautetta kaupalle ja siihen loppui paska kohtelu.

Vierailija
112/113 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kassatytöt alkaa valmistautumaan tulevaan pääministerin pestiin, koska ethän sä oo mikään kaksimetrinen kampaajapoika tai pulverikauppias niin eihän sua kannata noteerata mitenkään. 

Vierailija
113/113 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Mene sinne kauppaan jonkun kaverisi kanssa ja päivittele kovaan ääneen että miten täällä mulkoillaan ja ollaan happamia tuntemattomille ihmisille

Siitähän ap saa kaverinsa kanssa hullun paperit.

Tuon kaupan henkilökuntako ne kuuluisat "hullun paperit" myöntää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän