Työtön voi tienata hyvät rahat näin joulunaikaan.
Ala touhuamaan vaikka piparkakkutaloja jouluksi myyntiin, niistä saa 50€ kipale.
Alat joulupukiksi, 10 keikkaa ja kasassa on 500€
Alat kutomaan villasukkia ja lapasia yms ja myyt tuotteita torilla ja kirppareilla.
Mahdollisuuksia on todella paljon ansaita rahaa ja pienikin kauppa auttaa sinua heti taloudellisesti.
Älä masennu vaan ole reipas ja tartu kaulimeen ja virkkuupuikkoihin!
Jouluna voi tehdä paljon rahaa ihmisillä kun he jouluna sekoavat täysin joulun lumoihin.
Kommentit (100)
Työtön voi tienata aina, kun opiskelee taitoja joille on kysyntää. Harmi kun suurinosa työttömistä on laiskoja ja avuttomia hiiriä.
No.
Kirpparilta tulee nyt sen 200.
Pulloja tässä kuussa jo 56 euroa.
Joulukalenteriarvassa 50 euroa.
Ja pitkävedossa 4 euron pelillä 200.
Toimeentulotukea oltas saatu mahtavat 15 euroa. Jätin väliin.
Sukista ei kyllä välttämättä saa voittoa.
Moni luulee saavansa sukkaparin 5 Eurolla ja kympin hintaa jo päivitellään.
En tiedä luulevatko nämä että langat ovat ilmaisia.
Mun kädentaidoilla ei kudota eikä tehdä piparkakkutaloja
Ei nuo myy tällä hetkellä mikään, ainoastaan Joulupukin keikat mainitsemistasi on jotain, millä on kysyntää. Leipominen ihan turhaa, ei mene kaupaksi (jos on edes työttömän varoilla sattunut saamaan ostettua ainesosat, joiden hinnat on nykyään tosi korkeat)
Mutta pukinkeikkaa kannattaa tehdä jos on mahdollisuus! Harmi kun köyhimmiltä puuttunee auto ja pukintamineet.
Piparkakkutalo on aika riskialtis myyntituote, kun jos se hajoaa, niin ei sitä kukaan osta.
50 euroa on myös aika optimistinen hinta siitä :D
Paras myyntituote on joku, mikä ei mene pilalle, vaikkei kaikkea saisi myytyä, kuten juuri villasukat.
Itse lisäsin kerran jämälangoista tehdyt tupsut sukkiin ja meni heti paljon paremmin kaupaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Piparkakkutalo on aika riskialtis myyntituote, kun jos se hajoaa, niin ei sitä kukaan osta.
50 euroa on myös aika optimistinen hinta siitä :D
Paras myyntituote on joku, mikä ei mene pilalle, vaikkei kaikkea saisi myytyä, kuten juuri villasukat.
Itse lisäsin kerran jämälangoista tehdyt tupsut sukkiin ja meni heti paljon paremmin kaupaksi :)
Eivät lähtökohtaisesti mitkään käsityötuotteet myy... Valitettavasti. Mutta hyvä vinkki tuo, että vähä kustomoi perussukkia, saattaa mennä paremmin kaupaksi!
Minä tienaan myymällä joulurömpötintä.🤗
Vierailija kirjoitti:
Mun kädentaidoilla ei kudota eikä tehdä piparkakkutaloja
Elähän nyt. Tulee yksilöllisiä, erottuu massasta.
Joulupukkikeikka on kyllä hyvä, tai muori/tonttu. Vielä kun valitsee jonkun alueen minkä taloja kiertää, ei mene aikaa siirtymiseen kaupungin sisällä.
50 euroa 15 min, niin tuntipalkaksi tulee 100 euroa kun varaa kunnolla siirtymisaikaa. Suht helpolla saa 600 euroa ja kunnolla joulumieltä :)
Piparin myynti on ainoa mikä kannattaa, eikä se ole edes vuodenajasta riippuvainen 😉
Myös monenlaista sesonkityöntekijää tarvitaan joulun aikaan, joten kannattaa pitää silmät auki työhakemuksia tehdessä.
Jouluinen OF-tili jossa pimppi/pippeli esiin tai jopa panohommia/masturbointia jouluhepenissä. Debiilit maksaa haisevien limakalvojen psykoottisesta tuijottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo myy tällä hetkellä mikään, ainoastaan Joulupukin keikat mainitsemistasi on jotain, millä on kysyntää. Leipominen ihan turhaa, ei mene kaupaksi (jos on edes työttömän varoilla sattunut saamaan ostettua ainesosat, joiden hinnat on nykyään tosi korkeat)
Mutta pukinkeikkaa kannattaa tehdä jos on mahdollisuus! Harmi kun köyhimmiltä puuttunee auto ja pukintamineet.
Pukintamineiksi käy hyvin joku villakangastakkikin tms. Pääasia on lahjasäkki, ehkä muistikirja mistä lukea kuulumisia (joita vanhemmat kertoneet etukäteen), känkkyrä kävelykeppi ja saappaat parran ja tonttulakin lisäksi. Kaupan ohuet pukinasut ei ole minusta ollenkaan niin jouluisia ja uskottavia kuin joku paksu takki (vaikka nurinpäin käännettynä).
Joulusiivous on myös suosittu palvelu. Siinä pitää kuitenkin osata hinnoitella ja selvästi kertoa mitä siivoaa, ettei joku luule että kaapitkin siivotaan 20 eurolla.
Mutta mattojen tuuletus, ikkunoiden pesu ja verhojen vaihto tuo monelle sen joulutunnelman ja ovat valmiita siitä maksamaan.
Naispuolisille joulupukeille on aika vähän kysyntää. Woketus ei sentään vielä ole edennyt niin pitkälle, että koteihin haluttaisiin pukki jolla ei ole pippeliä.
Vierailija kirjoitti:
VirkkuuPUIKOT?
Eri puolilla Suomea käsityövälineitä kutsutaan tosi erillä nimillä.
Puolison äiti sanoi aina, että tikutin, kun kudoin.
Mä oon kutonu yksiä villasukkia jo vuoden 😅