Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan erakot, osallistutteko pikkujouluihin?

Vierailija
26.11.2024 |

Ev

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakustanteiser pikkujoulut... Ei kiitos.

Vierailija
22/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäkää työnantajille perinteisten viinanhuurteisten pikkujoulujen poistamista vanhanaikaisina ja haluatte ennemmin lahjakorttina ne juhlat kun monet ovat ihan absoluuttisia eikä voi osallistua ollenkaan edes vesi linjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Työpaikan pikkujoulut ovat tylsyyden huipentuma jossa ainoa hyvä asia on ilmainen ruoka.

Mä käyn vain syömässä eli siinä vaiheessa kun porukka alkaa kumoamaan kaksin käsin viinaa niin annan omat drinkkilippuni jollekin kivalle työkaverille ja toivotan mukavaa illanjatkoa.

Mulle kelpaa oikein mainiosti se perinteinen joulubuffettikin (josta monet marmattaa), koska en mä yksinäni kotona jaksa alkaa tekemään itselleni sen seitsemää sorttia niin tuossa saa syödä sen kerran ihan kaikkea rosollista lähtien.

Vierailija
24/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon pitäväni työkavereistani enemmän, kun en tiedä millaisia he ovat humalassa. 

Vierailija
25/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä selvinpäin humaltuneita ihmisiä ja en käytä itse enää alkoholia ollenkaan. Nuorempana kävin kyllä pikkujouluissa vaikka mieluummin olisin ollut kotona, mutta enää en käy em syystä.

Vierailija
26/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistunut. Ei huvittanut pilata iltaa turhalla menolla.

Vierailija
27/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ainut mies toimistolla ja koska teen n. 85% etäänä, niin en todellakaan ole kiinnostunut menemään keski-ikäisten, limaisten tätinaisten pikkujouluihin. M28

Vierailija
28/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menen taas jakamaan persettä työpaikan miehille. :)

Vierailija
29/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan pikkujouluihin ei emakoita kutsuta!

Vierailija
30/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osallistunut mihinkään työpaikan vapaa-ajan tilaisuuteen. Ehkä.siellä olisi hauskaa, ehkä ei. 

En itse käytä alkoholia ollenkaan, niin se on se suurin syy, etten lähde mukaan. Suomessa kun ei ymmärretä raitista miestä, varsinkin jos hän on nuori ja sinkku. En lähde kuuntelemaan sitä.veetuilua. 

Vierailija
31/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole osallistunut, sillä olen ollut vaan työpaikoissa joissa henkilöstö paljon minua vanhempaa. Kosteissa juhlissa seks.häirinnän riski kasvaa enkä kaipaa sellaista draamaa elämääni, eikä todellakaan kiinnosta työpaikan ukot noin viihdemielessä

Vierailija
32/38 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus olen osallistunut ja mukavaa on ollut. Viihdyn kuitenkin paremmin pienissä porukoissa tai itsekseni, niin en mene. Meillä tiimissä eikä muilla lähityökavereilla ei ole pikkujouluissa tapana vetää lärvejä, joten mokailuja ei tarvitse häpeillä. Kuitenkin pikkujouluissamme on satoja ihmisiä ja aina joltain lipsahtaa överit. Mitä sitten. Se on vaan elämää.

Vierailija
33/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Olisin siellä vaan yksin ja kaikki katsoisi säälien että mikä luuseri toi on, kun on yksin vaikka muut ovat porukassa.

Olen sitä paitsi erakko vastoin tahtoani. Haluaisin olla ihmisten seurassa ja pitää hauskaa, mutta ihmiset jostain syystä ovat aina karttaneet minua.

Olen myös työpaikan huonoiten palkattu ja teen eniten töitä ja pisimpiä päiviä.

Sähän olet työpaikan vihatuin.

Niin varmasti olenkin. Tosin en ymmärrä syytä siihen, olen ystävällinen eikä ulkonäkökään ole minkään hirviön.

Joillakin ihmisillä vaan on erittäin huono aura.

Vierailija
34/38 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut on peruttu, mutta en menisi muutenkaan 

Vierailija
35/38 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut on peruttu, mutta en menisi muutenkaan 

Oliskin! 

Vierailija
36/38 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomon kanssa olen tehnyt kompromissin, että osallistun joka toinen vuosi. Käyn syömässä ja lähden kotiin. Viime vuonna kävin, tänä vuonna ei tarvitse. 

Aika erikoinen sopimus.

Vierailija
37/38 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ainut mies toimistolla ja koska teen n. 85% etäänä, niin en todellakaan ole kiinnostunut menemään keski-ikäisten, limaisten tätinaisten pikkujouluihin. M28

Häh, etkö tajuu mikä mahdollisuus? Vai ootko omppeli?

Vierailija
38/38 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope