Työpaikan erakot, osallistutteko pikkujouluihin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Mä olen seksikkäin ja halutuin mies työpaikalla.
Et oo. Mä oon.
Ja en osallistu.
En osallistu. Ne saa pitää hauskaa joiden mielestä kyseiset tilaisuudet ovat hauskoja, minä jään mieluummin kotiin sohvan nurkkaan katsomaan jotain hyvää leffaa. En kestä humalaisia enkä meteliä.
En jos työporukassa on dillejä ja ruoka on tavanomaista. Kyllä jos porukka on mukava ja ruoka erinomaista.
En. Työpaikan pikkujoulut ovat tylsyyden huipentuma jossa ainoa hyvä asia on ilmainen ruoka.
En todellakaan. Tosin jälkikäteen on mukava kuunnella toisten sekoiluista.
Mä osallistuin silloin kun en vielä ollut näin erakko, mutta kyllähän se selväksi tuli ettei paikalle saapumiseni mitenkään toivottua / odotettua ollut vaan selvästi oli laskettu sen varaan ettei "kaikki" tule vaikka "kaikki" kyllä kutsuttiin.
Sittemmin en enää ole käynyt eikä sitä ole kukaan harmitellut.
Riippuu porukasta, tilaisuuden luonteesta ja omasta elämäntilanteesta. Yleensä en lähde. Yleensä työkaverit olettaa, että en lähde pikkujouluihin.
Vaikka en varsinainen erakko olekaan, nykyisellä työpaikallani.
En todellakaan. Olisin siellä vaan yksin ja kaikki katsoisi säälien että mikä luuseri toi on, kun on yksin vaikka muut ovat porukassa.
Olen sitä paitsi erakko vastoin tahtoani. Haluaisin olla ihmisten seurassa ja pitää hauskaa, mutta ihmiset jostain syystä ovat aina karttaneet minua.
Olen myös työpaikan huonoiten palkattu ja teen eniten töitä ja pisimpiä päiviä.
Työnantajat saisi poistaa koko pikkujoulujen vietot historiaan ja jakaa työntekijöille lahjakortit josta hyötyy työntekijän koko perhe saaden sillä joulu herkkuja eikä tule eroja ja jälkipuinteja viinahuuruisista töppäilyistä kun kaikilla ei pysy asiat kondiksessa eikä pysty hillitsemään houkutuksia.
Arvostan työnantajia jotka jakavat lahjakortit ja kotona saa järjestää sitten perheellekkin pikkujoulut sillä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Olisin siellä vaan yksin ja kaikki katsoisi säälien että mikä luuseri toi on, kun on yksin vaikka muut ovat porukassa.
Olen sitä paitsi erakko vastoin tahtoani. Haluaisin olla ihmisten seurassa ja pitää hauskaa, mutta ihmiset jostain syystä ovat aina karttaneet minua.
Olen myös työpaikan huonoiten palkattu ja teen eniten töitä ja pisimpiä päiviä.
Sähän olet työpaikan vihatuin.
Pomon kanssa olen tehnyt kompromissin, että osallistun joka toinen vuosi. Käyn syömässä ja lähden kotiin. Viime vuonna kävin, tänä vuonna ei tarvitse.
En tietenkään.