Vilpitön kysymys: miksi toisia ei kyllästytä harrastaa "tavallista" seksiä kerrasta toiseen samalla tavalla?
Tämä on nimittäin minulle aito mysteeri. Itselleni tuntuisi äärimmäisen tylsältä ajatus siitä, että jo ennakkoon tietää, mitä seksin aikana tulee tapahtumaan. Sanoisin, että tuo saattaisi jopa viedä itseltäni ryhtyä koko puuhaan. Itselleni erilaiset kokeilut ovat välttämättömiä, jotta seksielämässä pysyy kipinä.
Ja tämä tuli siis mieleen keskustelustani kaverini kanssa, joka kertoi että heillä seksiä harrastetaan aina samalla tavalla eikä mitään kokeiluita/leluja kummallakaan ole tarve käyttää.
Kommentit (61)
Voi olla hormoni- eli libidokydymys. Kun on korkea libido, tykkää seksistä tosiaan kuin hullu puurosta.
Kaikkia harrastuksa harrastetaan kerrasta toiseen samalla tavalla, "erikoisiakin" harrastuksia.
Mutta se on hyvä jos molemmat samanlaisia. Mun miehen kanssa on aina sama nopea huonolla esileikillä. Niin typerää ja inhottavaa. Aina saa haaveilla että joku ottaisi kunnolla.. eli mulle ei tuo tylsä avioseksi riitä. Asiasta oon monesti puhunut mutta ei auta. Oon sanonu myös et pitäs vähä miettiä muita ihmisiä seksiin jos si tulis uutta. Mutta ei.
Oma mieheni antaa vain kerran viikkoon tai kahteen, en oikein ehdi kyllästymään.
Ihmiset on erilaisia. Jotkut pitää siitä että kaikki menee aina juuri samalla tavalla, toiset vaihtelusta ihan kaikessa ja varmaan suurin osa on siltä väliltä.
M46
Jotkut syö joka aamu kaurapuuroa ihan hyvillä mielin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia harrastuksa harrastetaan kerrasta toiseen samalla tavalla, "erikoisiakin" harrastuksia.
Se on totta, että esim. tennistä pelataan aina yleensä samalla tavalla, mutta onneksi tuo ei ainakaan seksin osalla pidä paikkaansa meillä. Välillä harrastetaan ihan tavallista seksiä ilman mitään kommervenkkejä, mutta kyllä usein on tarve juuri niille kokeiluille. Silloin otetaan kuvioihin anaaliseksi, fistaus ym. hauskuudet. Itse en todellakaan jaksaisi perusjyystöä kerrasta toiseen. Vanhemmiten kokeilujen tarve on vain kasvanut.
N 43
En ihan äkkiä ymmärrä mitä hauskaa jossain fistauksessa voi olla, ellei sitten tekevänä osapuolena. Enkä ajatellut ottaa selvääkään, pärjään ihan hyvin ilman sitä tietoa.
Kun RAKASTAA toista pohjattomasti, ei siihen tee mieli mitään uusia ja taas uusia uutuuksia. Mutta ei itseään voi määrätä rakastamaan. Jos se ei suju luonnostaan, ei sille mitään voi. Joutuu vain ajamaan loputtomia virvatulia, eikä siltikään koskaan ole tyytyväinen. Kynis.mies
Mä en taas ymmärrä, miten seksi voi olla tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Kun RAKASTAA toista pohjattomasti, ei siihen tee mieli mitään uusia ja taas uusia uutuuksia. Mutta ei itseään voi määrätä rakastamaan. Jos se ei suju luonnostaan, ei sille mitään voi. Joutuu vain ajamaan loputtomia virvatulia, eikä siltikään koskaan ole tyytyväinen. Kynis.mies
Minusta kait tuntuu siltä, että kun toista tarpeeksi rakastaa niin haluaa koittaa erilaisia juttuja tuottaa mielihyvää rakastetulleen ja itselleen.
vaimoni haluaa harrastaa seksiä aina samalla kaavalla. Aikaisemmin seksi oli kokeilunhaluista ja hyvää. Nyt hän on maksimoinut helppouden ja nopeuden, jotta seksistä olisi mahdollisimman vähän vaivaa työssä käynnin, sohvalla loikoilun, syömisen ja telkkarin katselun näkökulmasta.
Minä kyllä rakastan vaimoani suunnattomasti, mutta en voisi kuvitellakaan aina samanlaista seksiä harrastavani. Mutta minullepa seksi ei olekaan varsinaisesti rakkauden osoittamista enkä näin ollen "rakastele". Varmaan rakastelijat tyytyvät samanlaiseen aina, koska heille seksissä on kyse muusta kun fyysisestä suorituksesta.
Vierailija kirjoitti:
En ihan äkkiä ymmärrä mitä hauskaa jossain fistauksessa voi olla, ellei sitten tekevänä osapuolena. Enkä ajatellut ottaa selvääkään, pärjään ihan hyvin ilman sitä tietoa.
No siinä on hauskaa se todella voimakas, jopa äärimmäinen nautinto.
Alussa se olin minä, joka olin innoissani kokeilemassa fistausta naisystävääni,. Nyt vuosia myöhemmin se on enemmän niin päin, että teen sen "ihan mielelläni" naiselleni, mutta hänelle se on tie taivaallisiin, tajunnan räjäyttäviin orkkuihin. Hän menee ihan kiimaiseksi kun kysyn, että "haluatko käden sun sisään?"
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä, miten seksi voi olla tylsää.
Ikäsi ja parisuhteesi/suhteidesi yhteiskesto?
Jokainen nussii tavallaan, kenenkään tyylin ei pitäisi aiheuttaa muille mitään traumoja!
Tuollaista Ap:n kuvaamaa se oli exän kanssa 15 vuotta. Mutta kyllä se huonokin pano aina käteenvedon voittaa. Runkkaamista ilman käsiä, pillun avulla, mutta pillu on aina omaa kättä parempi. Hyvä ja liukas pillu ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut syö joka aamu kaurapuuroa ihan hyvillä mielin.
Me too.
Silloin kun ihmiselle aivan kaikki mikä on erotiikkaa ja seksuaalista ja intiimiä ja seksileikkejä ja esileikkejä ja eroottista sekä seksiä, on yhden ainoa määreen takana - seksi - niin ei ole olenkaan ihmeellistä että siihen voi kyllästyä, ja nopeasti.
Varmaan omalla kohdalla tuo selittyy sillä, että minulle seksissä ei ole olennainen asia se, mitä tehdään, vaan yhteydentunne ja kokemus jostakin teknistä suoritusta henkisemmästä asiasta. Tuon voi saavuttaa kyllä rakastamansa ihmisen kanssa ilman mitään ihmeellisyyksiä.