Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani petti minut täysin

Vierailija
25.11.2024 |

Kumppanini oli ollut jonkin aikaa etäinen ja outo minua kohtaan. Vietti paljon aikaa puhelimella. Kysyessäni hän sanoi, että kaikki masentaa. Olin koittanut piristää häntä ja keksiä yhteistä tekemistä, mutta mikään ei kuitenkaan kelvannut. Yhtenä iltana hän sanoi, että ystävänsä oli pyytänyt häntä käymään. Yleensä minäkin olin tervetullut, koska olin hänen tyttöystävänsä kanssa tutustunut paremmin. Tällä kertaa en kuitenkaan ollut. 

Myöhemmin selvisi, että kaiken välinpitämättömyyden ja muun ikävän käytöksen syynä minua kohtaan olikin toinen nainen. Missään ystävän luona kumppanini ei ollut vaan tämän naisen. Minulle valehteli silmät ja suut täyteen ja muutti tarinaa koko ajan, kun epäilin sen todenmukaisuutta. Hän sai minulle olon kuin olisin täysin vainoharhainen ja keksisin kaiken päästäni. En ole koskaan tuntenut itseäni näin aliarvostetuksi. En ollut edes totuuden arvoinen vaan piti valehdella vielä kiinni jäädessäänkin. 

Kumppanini väittää rakastavansa, mutta mitä rakkautta se tällainen nyt on?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä miehiä. Minun ex mies petti minua vaikka kaikki meni hyvin ja suhde toimi mutta sitten kun jäi kiinni niin jätin. En siedä pettämistä ja tämän toin ihan alussa selväksi. Nainen jonka kanssa petti, olisi halunnut jatkaa mieheen suhdetta/perustaa parisuhteen ja mies oli tälläistä naiselle kirjoitellut.

No kuitenkin kun minä jätin niin mies haikailee perääni eikä halua tätä naista ja elelee sinkkuna ja valittaa ja yrittää saada päätäni käännytetttä 7 kuukauden jälkeen . Ei onnistu mutta en ymmärrä miksi sitten petti jos ei halunnut tuota toista naista elämäänsä ja haluaisi olla kanssani? 

Voi olla, että on opittuja tapoja lapsuuskodista? Ajatteli, ettei jää ikinä kiinni ja halusin vain seksiä. Ehkä ei saanut sinulta jotain seksiä mitä halusi. Ehkä sai jotain kiksejä siitä jännityksestä, että voi jäädä kiinni? Kattonut liikaa sarjoja ja leffoja missä pettäminen jotenkin vaikuttaa normaalilta, en ymmärrä itsekkään miksi sarjoissa ja leffoissa tosi usein ollaan uskottomia puolin ja toisin. Tästä voi oikeasti sitten joillekkin tulla mielikuva, että ei se ehkä olekkaan niin väärin/loukkaavaa.. Ja siis ymmärtäminen ja hyväksyminen on sitten eri asia. Eihän sillä sinänsä mitään väliä ole mikä se syy on, pettäminen on aina väärin. Mutta jos vaikka joutuu lapsien tai ystävien takia olla tekemisissä, voi ehkä jotenkin tulla toimeen jos ymmärtää? 

Vierailija
22/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuttiin yhdessäkin niin oletan, että siinä vaiheessa ollaan tosissaan eikä sekoilla selän takana. Mutta varmasti ero on tässä vaiheessa paras ratkaisu. Sanat ja teot ei kohtaa.

-ap

Niin, sinä oletit ja miehestä tuli itsestäänselvyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällaisen tarinan kirjoittelit tällä kertaa aikasi kuluksi. Näistä sun jutuista saisi jo jonkun novellikokoelman aikaiseksi. Omakustanteen vain, ei sitä kukaan muu kyllä julkaisisi.

Vierailija
24/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on pirun huono syy pysyä yhdessä ja perustaa parisuhde, muutakin yhteensopivuutta vaaditaan. Suhteet päättyy yleensä koska se on alunperinkin solmittu väärän ihmisen kanssa. Yksi tarina tuhansien joukossa on tullut päätökseensä. Case closed. 

Vierailija
25/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä mies, eroa ja heti

Vierailija
26/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes petti koska otit komean jännämiehen. Olisit ottanut ruman kiltin miehen nin olisit saanut uskollisen miehen.

Vierailija
27/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
28/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini väittää rakastavansa, mutta mitä rakkautta se tällainen nyt on?

Miehelle rakkaus = parittelu. Mistä teitä tyhmiä tyttöjä oikein sikiää? Rakkaushömppä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…

Vierailija
29/54 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa palomieheltä.

Vierailija
30/54 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu vie luottamuksen eikä ilman sitä voi enää kokea oloaan turvalliseksi suhteessa. Onkohan muitakin asioita missä hän on valehdellut? 

Vierailija
31/54 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi eikä kannata antaa anteeksi. Nuo teot on tietoisia valintoja.

Vierailija
32/54 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani ei rakasta sinua vaan rakastaa sitä, mitä sinulta saa.

Jos kumppani rakastaa sinua, ei hän sinua koskaan haluaisi satuttaa tai tehdä sinulle pahaa. Pettäminen on kaikista pahinta henkistä väkivaltaa.

Kumppani, joka rakastaa vain sitä mitä sinulta saa, voi aiheuttaa sinulle pahaa oloa pettämisellä ja muilla tavoilla, mutta haluaa jatkaa suhdetta kanssasi, koska hän kuitenkin vielä hyötyy sinusta jollain tavalla.

Pettäjät pettävät aina on sanonta, mikä on ihan totta.

Vierailija
33/54 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kumppani ei rakasta sinua vaan rakastaa sitä, mitä sinulta saa. Jos kumppani rakastaa sinua, ei hän sinua koskaan haluaisi satuttaa tai tehdä sinulle pahaa. Pettäminen on kaikista pahinta henkistä väkivaltaa. Kumppani, joka rakastaa vain sitä mitä sinulta saa, voi aiheuttaa sinulle pahaa oloa pettämisellä ja muilla tavoilla, mutta haluaa jatkaa suhdetta kanssasi, koska hän kuitenkin vielä hyötyy sinusta jollain tavalla. Pettäjät pettävät aina on sanonta, mikä on ihan totta.

Tää oli loistavasti sanottu. 

Vierailija
34/54 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää juttu päättyi, erositteko?

Vierailija
35/54 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sitten välittömästi moro ja näkemiin?

Vierailija
36/54 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rakastaa voi vaikka tekisi toiselle pahaa. Eikä se, että rakastaa tarkoita, että pitää olla yhdessä hinnalla millä hyvänsä. Varmaan halunnut katsoa miten naisen kanssa menee, mutta pitäen sinut siinä varmuuden vuoksi. Ei ole oikein. En nyt voi muuta sanoa näillä tiedoilla kuin, että itse ainakin eroaisin. Nuorena ehkä helpommin unohtuu ottaa sen toisen ihmisen tunteet huomioon. Kaikki eivät valitettavasti osaa asettua toisen saappaisiin tai unohtavat tehdä niin.

Voi jessus, jos jo asutaan yhdessä kuten ap kumppaninsa kanssa, niin kyllä voi todellakin olettaa että on tarpeeksi kypsä ottamaan toisen tunteet huomioon ja ymmärtämään mikä on oikein ja mikä väärin, varmasti ilman mitään suurta sopimustakin on selvää että kumppanille ei valehdella.

<

En minä ainakaan kun olen pettänyt, ole halunnut ketään loukata enkä nöyryyttää.

eri

Vierailija
37/54 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme beta. Kyllä vieraita naisia kuuluukin käydä panemassa muttei sen pidä näkyä millään lailla.

Vierailija
38/54 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rakastaa voi vaikka tekisi toiselle pahaa. Eikä se, että rakastaa tarkoita, että pitää olla yhdessä hinnalla millä hyvänsä. Varmaan halunnut katsoa miten naisen kanssa menee, mutta pitäen sinut siinä varmuuden vuoksi. Ei ole oikein. En nyt voi muuta sanoa näillä tiedoilla kuin, että itse ainakin eroaisin. Nuorena ehkä helpommin unohtuu ottaa sen toisen ihmisen tunteet huomioon. Kaikki eivät valitettavasti osaa asettua toisen saappaisiin tai unohtavat tehdä niin.

Voi jessus, jos jo asutaan yhdessä kuten ap kumppaninsa kanssa, niin kyllä voi todellakin olettaa että on tarpeeksi kypsä ottamaan toisen tunteet huomioon ja ymmärtämään mikä on oikein ja mikä väärin, varmasti ilman mitään suurta sopimustakin on selvää että kumppanille ei valehdella.

Ellei ap ole niitä nuoria naisia, jotka ovat muuttaneet rakkauden hurmiossa parin kk:n "tuntemisen" jälkeen yhteen.

Vierailija
39/54 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kumppani ei rakasta sinua vaan rakastaa sitä, mitä sinulta saa. Jos kumppani rakastaa sinua, ei hän sinua koskaan haluaisi satuttaa tai tehdä sinulle pahaa. Pettäminen on kaikista pahinta henkistä väkivaltaa. Kumppani, joka rakastaa vain sitä mitä sinulta saa, voi aiheuttaa sinulle pahaa oloa pettämisellä ja muilla tavoilla, mutta haluaa jatkaa suhdetta kanssasi, koska hän kuitenkin vielä hyötyy sinusta jollain tavalla. Pettäjät pettävät aina on sanonta, mikä on ihan totta.

Naiset valehtelevat aina on myös sanonta ja sekin totta.

Vierailija
40/54 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä miehiä. Minun ex mies petti minua vaikka kaikki meni hyvin ja suhde toimi mutta sitten kun jäi kiinni niin jätin. En siedä pettämistä ja tämän toin ihan alussa selväksi. Nainen jonka kanssa petti, olisi halunnut jatkaa mieheen suhdetta/perustaa parisuhteen ja mies oli tälläistä naiselle kirjoitellut.

No kuitenkin kun minä jätin niin mies haikailee perääni eikä halua tätä naista ja elelee sinkkuna ja valittaa ja yrittää saada päätäni käännytetttä 7 kuukauden jälkeen . Ei onnistu mutta en ymmärrä miksi sitten petti jos ei halunnut tuota toista naista elämäänsä ja haluaisi olla kanssani? 

Poista nyt hyvä nainen toi ukko kaikista kontakteista, niin ei jupise perääsi enää. Ärsyttävää tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi