Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ehdottaa rahapulassa oleville ihmisille

Vierailija
25.11.2024 |

seksin myymistä tai alastonkuvien ja videoiden tekemistä? Mikä saa kuvittelemaan, että kuka tahansa on valmis tuollaiseen? Jotkut tuntuu olettavan, että kaikki naiset ovat valmiita tuollaiseen. Eikö lainkaan tule näille sairaille sekopäille mieleen, että joillakin meistä on itsekunnioitusta sen verran, että ei alennu tuollaiseen. Siksi näistä kommenteista raivostutaan kun kuvitellaan rahapulassa olevan ihmisen olevan joku huo ra. Todella vastenmielistä olettaa tuollaista.

Juuri taas yhdessä ketjussa ehdotettiin tuollaisia. En tajua miksi. Mikä on vialla tuollaisia ehdottavan ihmisen päässä? Ajatteleeko tuollainen sairas tyyppi myös äidistään ja mahdollisista siskoistaan tuolla tavalla? Vai onko kyse vain todella typerästä, lapsellista ja kuvottavasta trollaamisesta? 

Mä olen tällä hetkellä pienituloinen ja rahasta todella tiukkaa. Silti en koskaan myisi itseäni enkä tekisi mitään videoita tai kuvia. Kunnioitan itseäni sen verran paljon, että en alennu tuollaiseen. Mielummin olen vaikka syömättä, mutta tuollaisia etovia touhuja en tee.

Viola

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti moiset ehdotukset kohdistuvat täällä ihan päivätyökseen ulinoillaan trollaaville joille ei mikään neuvo ole kyllin hyvä (ruokajako, työnhaku, diakonia jne) vaan aina löytyy tekosyy miksi ei. Normijärjen ja edes välttävän aivotoiminnan omaava itse tajuaa ne keinot mitä on joista kannattaa apua pyytää ja sieltä voi saada sitten lisää keinoja tai jopa apua. Rahapulaansa määkiville täällä kelpaa ainoastaan riihikuiva raha, ei mikään muu, enkä usko että tämäkään on sellainen paikka josta sitä helppoa riihikuivaa sataa tuosta noin vain tuntemattomille. 

En itse tarvitse eläkeläisenä mitään apuja mutta meidän kunnassa ei ole ruokajakoa, monella ei ole autoa (kallis pitää) joten kovin pitkälle ei voisi töihin mennä.

Sitten on vakavasti harkittava työpaik

Tietysti mutta kun niitä työpaikkoja eikä asuntojakaan niin vain ole tarjolla, tiedät sen kyllä.

Vierailija
42/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas poistuu kommentteja oikein solkenaan. Näkee kyllä kumpaa sukupuolta modet tänään on.

Törkykommentit kuuluukin poistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas poistuu kommentteja oikein solkenaan. Näkee kyllä kumpaa sukupuolta modet tänään on.

Ja näkee myös, mihin elimeen on mennyt hiekkaa.

Sulla selvästi mennyt esinahan alle kun pitää täällä huoritella naisia ja käyttäytyä muutenkin epäasiallisesti. 

Viola

Vierailija
44/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin myyminenhän on voimaannuttavaa.

Vierailija
45/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violakinmyy persettä kun vain tarjottaisiin tarpeeksi.

En myisi itseäni mistään hinnasta. Seksin harrastaminen rahasta on pelkästään ajatuksenakin niin oksettava. Mä en voisi enää elää itseni kanssa jos menisin itseäni myymään kerrankaan. Miksi tätä on niin vaikea tajuta, että kaikki ei todellakaan ole moraalittomia huo ria???

Viola

Se on hyvä jeesustella kun ei kukaan ole tullut tarjoamaan vaikka miljoonaa yöstä. Jos tulisi sinäkin miettisit asiaa huolella.

En ole Viola mutta ei, en miettisi. Meitä on muitakin ja varmasti monia jotka tuollaiseen emme suostuisi eikä siihen voi ketään pakottaa/kenellekään realistisena vaihtoehtona ehdottaa. Tuo olisi ihmiskauppaa ja se on rikos, muuten.

Vierailija
46/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. - Mutta sen tiedän, että tällä palstalla esiintyy kirjoituksia, jotka oman tulkintani mukaan joku tai jotkut haluavat syystä tai toisesta osoittaa halveksintansa vähävaraisia, esimerkiksi erityisesti vähävaraisia työttömiä kohtaan Esimerkiksi esittämällä kuinka meidän tulisi makaa erityisiä maksua siitä, että on työttömänä ainoastaan taakka tai raiste mulile. Tai vaihtoehtoisesti kuinka työttömät tuksi ruoskia. Itselleni on ehdottettu mm. kuinka voitaisiin testata köysien kiristyy voimaa kaulani ympärillä tai kuinka kovapanosta luoti voisi raikastaa ajatteluanim jos se suunnattaisiin ja ammuttasiiin korvieni läpi. Mitä noihin voi vastata? 

Kannatsi yrittää tietysti itse mutta koska on arvoton lusueri ja joka ei osaa mitään ei ainakaan mitään hyödyllistä niin  kirjoittaja haluaa ylläpitää mielikuvaam jonka mukaan kyllä varmasti joku tarjouu auttamaan minua ja tekemään nuo toimet niin, että se on minun korvaväli tai minun kaulani ja näin toimin työllistäjänä win win.

Palkakaahan tällaiesta ei tietenkään kannata maksaa palkkahan kuuluu työssäkäyville ei meille luusereille, jotka olemme syystä tai tosiesta joutuneet työttömäski ja siten olemme tai siis erityisesti minä olen vain kuluerä joka ylläpitää valtinvelkaa, ja on siten vain kuluerä, josta pitäsi hankkiutua pikimmin eroon.

Tai vaihtoehtosiesti asettua maahan jotta minua voidaan sitten päättää kannattaa ensin potkaista vasten kasvojani vai kannataisi mieluummin puhkoa silmät. Elimillini tai tuksin tuskin on käyttöä koska eläinpeätisä tuoteita pitäsi välttää muutoinkin. Mutta nahkana se ei enää jatkaisi kuormittmasta kansantaloutta ja valtion velkaa   

Vierailija
47/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violakinmyy persettä kun vain tarjottaisiin tarpeeksi.

En myisi itseäni mistään hinnasta. Seksin harrastaminen rahasta on pelkästään ajatuksenakin niin oksettava. Mä en voisi enää elää itseni kanssa jos menisin itseäni myymään kerrankaan. Miksi tätä on niin vaikea tajuta, että kaikki ei todellakaan ole moraalittomia huo ria???

Viola

Se on hyvä jeesustella kun ei kukaan ole tullut tarjoamaan vaikka miljoonaa yöstä. Jos tulisi sinäkin miettisit asiaa huolella.

En ole Viola mutta ei, en miettisi. Meitä on muitakin ja varmasti monia jotka tuollaiseen emme suostuisi eikä siihen voi ketään pakottaa/kenellekään realistisena vaihtoehtona ehdottaa. Tuo olisi ihmiskauppaa ja se on rikos, muuten.

Vapaaehtoinen seksin tai alastonkuvien myyminen ei ole ihmiskauppaa, älä vähättele oikeita ihmiskaupan uhreja. Seksityö ei ole Suomessa edes laitonta. 

Vierailija
48/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näkee myös, mihin elimeen on mennyt hiekkaa.

Kerro mihin.

Vierailija
49/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulot ovat pienet niin ei pidä tuhlata. Rahan jakaminen ei ole ratkaisu kun työttömät tuhosivat jo Suomen talouden loisimisellaan. Miksi nämä eivät voi elättää itseään jotenkin kysyn vaan. Veronmaksajana ottaa päästä kun ruokapöydässä syö joku minun ruokiani. Sossutuet pois niin sitten jokainen vastaa elannostaan itse.

Vierailija
50/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. - Mutta sen tiedän, että tällä palstalla esiintyy kirjoituksia, jotka oman tulkintani mukaan joku tai jotkut haluavat syystä tai toisesta osoittaa halveksintansa vähävaraisia, esimerkiksi erityisesti vähävaraisia työttömiä kohtaan Esimerkiksi esittämällä kuinka meidän tulisi makaa erityisiä maksua siitä, että on työttömänä ainoastaan taakka tai raiste mulile. Tai vaihtoehtoisesti kuinka työttömät tuksi ruoskia. Itselleni on ehdottettu mm. kuinka voitaisiin testata köysien kiristyy voimaa kaulani ympärillä tai kuinka kovapanosta luoti voisi raikastaa ajatteluanim jos se suunnattaisiin ja ammuttasiiin korvieni läpi. Mitä noihin voi vastata? 

Kannatsi yrittää tietysti itse mutta koska on arvoton lusueri ja joka ei osaa mitään ei ainakaan mitään hyödyllistä niin  kirjoittaja haluaa ylläpitää mielikuvaam jonka mukaan kyllä varmasti joku tarjouu auttamaan minua ja tekemään nuo toimet niin, että se on minun korvav

Ei minulla ainakaan ole noin voimakkaita tunteita seksityötä vastaan. En sitä itse haluaisi tehdä, mutten myöskään haluaisi tehdä hoitotyötä. Kumpaakin voisin ehdottaa työttömälle, jos kysyttäisiin. Ei se, että joku on kanssasi eri mieltä, automaattisesti tarkoita että hän halveksuisi sinua tai haluaisi sinulle pahaa. 

Vierailija
51/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin myyminenhän on voimaannuttavaa.

Sittenhän sä voit myydä itseäsi niin paljon kun haluat.

Vierailija
52/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulot ovat pienet niin ei pidä tuhlata. Rahan jakaminen ei ole ratkaisu kun työttömät tuhosivat jo Suomen talouden loisimisellaan. Miksi nämä eivät voi elättää itseään jotenkin kysyn vaan. Veronmaksajana ottaa päästä kun ruokapöydässä syö joku minun ruokiani. Sossutuet pois niin sitten jokainen vastaa elannostaan itse.

Mä en saa mitään tukia. En missään kirjoittanut saavani tukia. Kirjoitin olevan pienituloinen. Olen kuitenkin töissä ja maksan kaiken itse.

Viola

Vierailija
53/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa kuvittelemaan, että kuka tahansa on valmis tuollaiseen? 

Naiset itse. Seksityöläiset toitottaa tätä mediassa ja pilaa kaikkien maineen.

Tämä on valitettavasti meidän NAISTEN VIKA. Maksulliset naiset pilaa kunnollisten maineen.

Mutta puolustakaa nyt sitten niitä taas. Tavalliset tytöt kärsii ja maksaa nämä pippalot! Pridelle terveisiä! Syökää pas kaa!

Vierailija
54/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo ria han te naiset olette kaikki. Paitsi minun äiti, isoäidit, täti ja muut naispuoliset sukulaiset, jotka ovat siis biologisesti minulle sukua.

Mikä tekee minusta huo ran? Olen yli viisikymmentävuotias, seksiä olen harrastanut yhden ainoan miehen kanssa, aviomieheni, eikä sitäkään voi kääntää niin että saan siitä maksua/taloudellista hyötyä koska naimisiin mennessämme minulla oli huomattavasti varallisuutta, hänellä ei, ja edelleen olen hyväpalkkaisessa työssä. 

Häpeä sanojasi ja asennettasi! Sille kukaan täällä ei mitään voi että ilmeisesti liikut tietynlaisissa piireissä ja harrastat tietynlaisia asioita, älä silti ylistä sitä kaikkiin naisiin jotka eivät ole  -onneksi!- sinulle biologista sukua. (Mistä muuten tiedät mitä kukin heistä tekee, kaikkea ei aina kerrota muille) Valtaosa naisista EI rahasta olisi yhdenkään miehen kanssa vaikka media on ahkerasti tehnyt (vale?) juttuja yhdestä sun toisesta joka on vihdoin löytänyt itsensä ja nauttii niin kun saa toimia maksullisena naisena.

Vierailija
55/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen talouden ongelmat eivät johdu työttömistä. Tuntimääräisesti katsottuna meillä tehdään töitä enemmän tai saman verran kuin verrokkimaissa, työ vain on jakautunut eri tavalla. Suomen talouden ongelmat johtuvat investointien vähyydestä, t&k-toiminnan takkuamisesta sekä väestön ikärakenteesta. 

Vierailija
56/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatsi yrittää tietysti itse mutta koska on arvoton lusueri ja joka ei osaa mitään ei ainakaan mitään hyödyllistä niin  kirjoittaja haluaa ylläpitää mielikuvaam jonka mukaan kyllä varmasti joku tarjouu auttamaan minua ja

Vain päästään viallinen ihminen ehdottaa työttömälle seksityötä. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että seksityö ei ole mikään normaalityö jota noin vain ehdotetaan toisille. Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että suurin osa ei todellakaan halua tehdä sitä.

Viola

Vierailija
57/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen olettaa ettei internetissä ole sekopäitä? Millainen ihminen olettaa kaikkien miesten tai naisten mahtuvan samaan muottiin? Jonkinlaista sekopäisyyttä sekin.

Vierailija
58/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa kuvittelemaan, että kuka tahansa on valmis tuollaiseen? 

Naiset itse. Seksityöläiset toitottaa tätä mediassa ja pilaa kaikkien maineen.

Tämä on valitettavasti meidän NAISTEN VIKA. Maksulliset naiset pilaa kunnollisten maineen.

Mutta puolustakaa nyt sitten niitä taas. Tavalliset tytöt kärsii ja maksaa nämä pippalot! Pridelle terveisiä! Syökää pas kaa!

Minkä maineen? Valtaosa naisista tekee muuta kuin seksityötä. Emme myöskään elä menneisyydessä, jossa ihmisen kunnollisuus ja tulevaisuus määriteltäisiin seksuaalisen aktiivisuuden mukaan. Suurentelet ilmiötä pääsi sisällä aivan mahdottomiin mittasuhteisiin. 

Vierailija
59/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaaehtoinen seksin tai alastonkuvien myyminen" jne - miten se vapaaehtoista olisi jos ihminen ei sitä halua tehdä mutta täällä (sinunkaltaisesi) käskevät tehdä niin, vaihtoehtona nähdä nälkää tai tap paa itsensä? Ihmiskauppaa se on jos pakotetaan. 

Vierailija
60/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatsi yrittää tietysti itse mutta koska on arvoton lusueri ja joka ei osaa mitään ei ainakaan mitään hyödyllistä niin  kirjoittaja haluaa ylläpitää mielikuvaam jonka muk

Et ole vieläkään vastannut siihen, miksi ehdottaminen loukkaa sinua niin. Voithan vain antaa sen mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Minusta on kohtuutonta ja lapsellista alkaa haukkua toisia vähäjärkisiksi yms. vain siksi että toinen sanoo jotain, mistä olet eri mieltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän