Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ehdottaa rahapulassa oleville ihmisille

Vierailija
25.11.2024 |

seksin myymistä tai alastonkuvien ja videoiden tekemistä? Mikä saa kuvittelemaan, että kuka tahansa on valmis tuollaiseen? Jotkut tuntuu olettavan, että kaikki naiset ovat valmiita tuollaiseen. Eikö lainkaan tule näille sairaille sekopäille mieleen, että joillakin meistä on itsekunnioitusta sen verran, että ei alennu tuollaiseen. Siksi näistä kommenteista raivostutaan kun kuvitellaan rahapulassa olevan ihmisen olevan joku huo ra. Todella vastenmielistä olettaa tuollaista.

Juuri taas yhdessä ketjussa ehdotettiin tuollaisia. En tajua miksi. Mikä on vialla tuollaisia ehdottavan ihmisen päässä? Ajatteleeko tuollainen sairas tyyppi myös äidistään ja mahdollisista siskoistaan tuolla tavalla? Vai onko kyse vain todella typerästä, lapsellista ja kuvottavasta trollaamisesta? 

Mä olen tällä hetkellä pienituloinen ja rahasta todella tiukkaa. Silti en koskaan myisi itseäni enkä tekisi mitään videoita tai kuvia. Kunnioitan itseäni sen verran paljon, että en alennu tuollaiseen. Mielummin olen vaikka syömättä, mutta tuollaisia etovia touhuja en tee.

Viola

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa rahaa,yhdistyy huvi ja hyöty

Vierailija
62/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaaehtoinen seksin myyminen tai alastonkuvien myyminen ei ole ihmiskauppaa" - mutta eihän se silloin ole vapaaehtoista jos ihminen itse ei sitä halua tehdä mutta (sinunkaltaisesi) pakottavat, vaihtoehtoina nähdä nälkää tai tap paa itsensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vapaaehtoinen seksin tai alastonkuvien myyminen" jne - miten se vapaaehtoista olisi jos ihminen ei sitä halua tehdä mutta täällä (sinunkaltaisesi) käskevät tehdä niin, vaihtoehtona nähdä nälkää tai tap paa itsensä? Ihmiskauppaa se on jos pakotetaan. 

Kukaan ei täällä sinua käske eikä voi mihinkään pakottaa. Suomessa on toistaiseksi tukiverkostoja jotka takaavat, että pysyt hengissä ilman seksityötäkin. Tässä maassa ei ole vuosikausiin kukaan aikuinen ihminen kuollut nälkään. 

Vierailija
64/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulot ovat pienet niin ei pidä tuhlata. Rahan jakaminen ei ole ratkaisu kun työttömät tuhosivat jo Suomen talouden loisimisellaan. Miksi nämä eivät voi elättää itseään jotenkin kysyn vaan. Veronmaksajana ottaa päästä kun ruokapöydässä syö joku minun ruokiani. Sossutuet pois niin sitten jokainen vastaa elannostaan itse.

Kerro hyvä realistinen ratkaisu asiaan jos tuet poistetaan koska töitä ei kaikille ole ja työttömiä tulee jatkuvasti lisää. Entä tukia saavat sairaat, vammaiset, vanhukset?

Vierailija
65/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 eurolla yksi ihminen pärjää kolme viikkoa. Normipanosta saa 200 euroa ja sillä elää 30 viikkoa.

T: Kokoomuslainen

Kokenut kaiken tietää...

Vierailija
66/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni äiti tai isä vakavissaan sanoisi tyttärelleen, miksei pojalleenkin, että menepä ja ala myymään itseäsi tutuille ja tuntemattomille jotta saisit raha-asiasi kuntoon?

Vierailija
67/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulot ovat pienet niin ei pidä tuhlata. Rahan jakaminen ei ole ratkaisu kun työttömät tuhosivat jo Suomen talouden loisimisellaan. Miksi nämä eivät voi elättää itseään jotenkin kysyn vaan. Veronmaksajana ottaa päästä kun ruokapöydässä syö joku minun ruokiani. Sossutuet pois niin sitten jokainen vastaa elannostaan itse.

Kerro hyvä realistinen ratkaisu asiaan jos tuet poistetaan koska töitä ei kaikille ole ja työttömiä tulee jatkuvasti lisää. Entä tukia saavat sairaat, vammaiset, vanhukset?

Ei ole mitään yhtä ratkaisua joka sopisi kaikille. Tämä aloittaja ei kuitenkaan taida olla sairas, vammainen tai vanhus koska kuitenkin pystyisi halutessaan työhön. 

Vierailija
68/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vapaaehtoinen seksin tai alastonkuvien myyminen" jne - miten se vapaaehtoista olisi jos ihminen ei sitä halua tehdä mutta täällä (sinunkaltaisesi) käskevät tehdä niin, vaihtoehtona nähdä nälkää tai tap paa itsensä? Ihmiskauppaa se on jos pakotetaan. 

Kukaan ei täällä sinua käske eikä voi mihinkään pakottaa. Suomessa on toistaiseksi tukiverkostoja jotka takaavat, että pysyt hengissä ilman seksityötäkin. Tässä maassa ei ole vuosikausiin kukaan aikuinen ihminen kuollut nälkään. 

Tässä keskustelussa on ollut kommentoijia jotka käskevät ja sanovat että k u o le sitten pois jos et viitsi seksiä myydä. Älä itse valehtele ja vääristele asioita.

Vierailija
69/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni äiti tai isä vakavissaan sanoisi tyttärelleen, miksei pojalleenkin, että menepä ja ala myymään itseäsi tutuille ja tuntemattomille jotta saisit raha-asiasi kuntoon?

Minusta vanhempien ei kuulu ehdotella lapsilleen yhtään mitään ammatteja. Mutta ehdottaahan moni sotilasuraakin, annetaanhan siinäkin vartalo toisen käyttöön maksua vastaan. Joskus jopa lopullisesti. 

Vierailija
70/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin myyminenhän on voimaannuttavaa.

Sittenhän sä voit myydä itseäsi niin paljon kun haluat.

Kukaan ei halua maksaa.

Vierailija
71/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma?

Vierailija
72/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikkasi pätee kaikkeen työhön.

Vierailija
73/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulla ainakaan ole noin voimakkaita tunteita seksityötä vastaan. En sitä itse haluaisi tehdä, mutten myöskään haluaisi tehdä hoitotyötä. Kumpaakin voisin ehdottaa työttömälle, jos kysyttäisiin. Ei se, että joku on kanssasi eri mieltä, automaattisesti tarkoita että hän halveksuisi sinua tai haluaisi sinulle pahaa. "

Pointti edellä oli vain se, että täällä jotku -kyllä heitä tätyy olla mahd- useampi kuin yksi- kirjoittaja, jotka ehdottavat ja kehottavat työttömiä ja vähävaraisia tekemään (mm. valtiovelkaan tai moraaliin heidän aloitekyvyttömyytensä tai laiskuuteen, jos ylipäätään mihinkään vetoamalla koska heistä työttömiä ja vähävaraisia voi tai pitää aina halveksia ja potkia päähän) esittämällä kuinkä heidän tulee tehdä sitä tai tätä (satuttavaa,. loukkaavaa/ hyvin vastenmielstä/ sellasita joka on yleisesti kaikkien tehtävä ei erityisesti vain joidenkin) tai olemaan tekemisten epmieluisan tekemisen kohteena milloin milläkin satuttavan ja loukkaavalla tavalla.

Tai muutoin silmänräpäystäkään ajattelematta että kirjoittavat elävästä ihmisestä, joilla on myös tunteet ja mahd. valmiiksi jo hyvinkin ahdistunut olo tai jotka ovat sairaita tai kokevat kipuja ja särkyjä ja tai  kärsivät omassa elämässään muutoin läheisen (kumppanin tai lapsen) toiminnasta (tai toimimattomuudesta). ilman, että heidän tarvitsisi lukea ja kohdata täällä kirjoituksia, joissa heidän annetaan ymmärtää, etteivät ole minkään arvoisia.

Ja tai jos ovat "työttömiä" niin silloin nämä ajattelemattomat ja tunnekylmät kirjoittajat  ei heidän miestään työttömät olisi oikeuttaja lainkaan itsenäisiin päätöksiin ja valintoihin vaan asema olisi olla vain muiden armoilla,...

(Kirjoitinkohan asian auki tarpeeksi sekavalla tavalla?)

Vierailija
74/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään yhtä ratkaisua joka sopisi kaikille. Tämä aloittaja ei kuitenkaan taida olla sairas, vammainen tai vanhus koska kuitenkin pystyisi halutessaan työhön. 

Huoh. Kirjoitan nyt kolmannen kerran, että mä EN ole työtön. Kirjoitin olevani pienituloinen, en tukien varassa elävä. En saa mitään tukia vaan maksan pienellä palkalla menoni.

Viola

Vierailija
75/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa on ollut kommentoijia jotka käskevät ja sanovat että k u o le sitten pois jos et viitsi seksiä myydä. Älä itse valehtele ja vääristele asioita.

Aloituksessa puhuit ehdotuksesta. Koska täällä kenelläkään ei ole mitään valtaa sinuun nähden, ei voida puhua aidosta käskyttämisestä tai pakottamisesta. Edelleen kommentit voi siis vain jättää omaan arvoonsa, jos ne eivät sovi sinulle. 

Vierailija
76/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon eri paikkakunnalle muuttamisesta työn perässä; ei se ole ollenkaan niin yksinkertaista tänä päivänä kun moni tuntuu kuvittelevan. Monella on omistusasunto/talo jota ei niin vain myydä, maksa sitten sitä kotia ja uudella paikkakunnalla vuokrakämppää? Muuttaminen maksaa ja ne työsuhteet eivät juurikaan ole vakituisia, pitkiä ja koska tahansa voidaan irtisanoa, pitääkö muuttaa jatkuvasti sinne sun tänne ja entä jos on lapsiakin mukana kuviossa? Tekee tosi hyvää jatkuvat muutokset eli ei tee. 

Vierailija
77/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuit ehdotuksesta. Koska täällä kenelläkään ei o

Oon eri mut törkeää tuntemattomille mennä ehdottelemaan tollasia. Ja kovastihan täällä joku "ehdottelija" jankutti että kaikki naiset ovat h u oria.  Se oletushan siinäkin on jos edes ehdottaa että seksityöläisyyttä toiselle vaihtoehdoksi tarjoaa.

Vierailija
78/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ap:n kommentti 58.

Vierailija
79/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violakinmyy persettä kun vain tarjottaisiin tarpeeksi.

En myisi itseäni mistään hinnasta. Seksin harrastaminen rahasta on pelkästään ajatuksenakin niin oksettava. Mä en voisi enää elää itseni kanssa jos menisin itseäni myymään kerrankaan. Miksi tätä on niin vaikea tajuta, että kaikki ei todellakaan ole moraalittomia huo ria???

Viola

Se on hyvä jeesustella kun ei kukaan ole tullut tarjoamaan vaikka miljoonaa yöstä. Jos tulisi sinäkin miettisit asiaa huolella.

Se ei olekkaan enää prostituutiota vaan avioliitto.

Oletko Ap hyvän näköinen ja normaalipainoinen?

Vierailija
80/116 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kirjoitan nyt kolmannen kerran, että m

Eli et ole tilanteessa, jossa joutuisit taloudellisiin ongelmiin sairauden tai ikäsi vuoksi. Tällöin lisätyön ehdottaminen on ihan validi vaihtoehto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme