Minkälainen ihminen ehdottaa rahapulassa oleville ihmisille
seksin myymistä tai alastonkuvien ja videoiden tekemistä? Mikä saa kuvittelemaan, että kuka tahansa on valmis tuollaiseen? Jotkut tuntuu olettavan, että kaikki naiset ovat valmiita tuollaiseen. Eikö lainkaan tule näille sairaille sekopäille mieleen, että joillakin meistä on itsekunnioitusta sen verran, että ei alennu tuollaiseen. Siksi näistä kommenteista raivostutaan kun kuvitellaan rahapulassa olevan ihmisen olevan joku huo ra. Todella vastenmielistä olettaa tuollaista.
Juuri taas yhdessä ketjussa ehdotettiin tuollaisia. En tajua miksi. Mikä on vialla tuollaisia ehdottavan ihmisen päässä? Ajatteleeko tuollainen sairas tyyppi myös äidistään ja mahdollisista siskoistaan tuolla tavalla? Vai onko kyse vain todella typerästä, lapsellista ja kuvottavasta trollaamisesta?
Mä olen tällä hetkellä pienituloinen ja rahasta todella tiukkaa. Silti en koskaan myisi itseäni enkä tekisi mitään videoita tai kuvia. Kunnioitan itseäni sen verran paljon, että en alennu tuollaiseen. Mielummin olen vaikka syömättä, mutta tuollaisia etovia touhuja en tee.
Viola
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin myyminenhän on voimaannuttavaa.
Sittenhän sä voit myydä itseäsi niin paljon kun haluat.
Kukaan ei halua maksaa.
Pidä sitten turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon eri paikkakunnalle muuttamisesta työn perässä; ei se ole ollenkaan niin yksinkertaista tänä päivänä kun moni tuntuu kuvittelevan. Monella on omistusasunto/talo jota ei niin vain myydä, maksa sitten sitä kotia ja uudella paikkakunnalla vuokrakämppää? Muuttaminen maksaa ja ne työsuhteet eivät juurikaan ole vakituisia, pitkiä ja koska tahansa voidaan irtisanoa, pitääkö muuttaa jatkuvasti sinne sun tänne ja entä jos on lapsiakin mukana kuviossa? Tekee tosi hyvää jatkuvat muutokset eli ei tee.
Sitten sopeutuu tilanteeseen mikä ikinä se onkaan eikä tuhlaa energiaansa eikä aikaansa esim. tällä palstalla vinkumiseen. Ei täällä kukaan ilmaiseksi rahaa jakele ja joka kerta kun joku vähän vingahtaa.
Mäkin oon ikäni käyny töissä. Tienannu noin 2 miljoonaa. Siitä käyttänyt vaimon elättämiseen puolet. Senmosta on avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vapaaehtoinen seksin tai alastonkuvien myyminen" jne - miten se vapaaehtoista olisi jos ihminen ei sitä halua tehdä mutta täällä (sinunkaltaisesi) käskevät tehdä niin, vaihtoehtona nähdä nälkää tai tap paa itsensä? Ihmiskauppaa se on jos pakotetaan.
Kukaan ei täällä sinua käske eikä voi mihinkään pakottaa. Suomessa on toistaiseksi tukiverkostoja jotka takaavat, että pysyt hengissä ilman seksityötäkin. Tässä maassa ei ole vuosikausiin kukaan aikuinen ihminen kuollut nälkään.
Ei minua tarvitse käskeä eikä ehdottaa mitään, en ole työtön. Enkä ole väittänyt ettei olisi tukiverkkoja vaan, edelleen, vastasin siihen että joku tosissaan ehdotta tuollaista jollekulle ja jopa käskee jos katsoo vaihtoehdoksi sen kuoleman tai nälkiintymisen. Mutta sinäkin näet naiset potentiaalisina h uorina kun ehdotus on sinusta noin itsestäänselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vapaaehtoinen seksin tai alastonkuvien myyminen" jne - miten se vapaaehtoista olisi jos ihminen ei sitä halua tehdä mutta täällä (sinunkaltaisesi) käskevät tehdä niin, vaihtoehtona nähdä nälkää tai tap paa itsensä? Ihmiskauppaa se on jos pakotetaan.
Kukaan ei täällä sinua käske eikä voi mihinkään pakottaa. Suomessa on toistaiseksi tukiverkostoja jotka takaavat, että pysyt hengissä ilman seksityötäkin. Tässä maassa ei ole vuosikausiin kukaan aikuinen ihminen kuollut nälkään.
Tässä keskustelussa on ollut kommentoijia jotka käskevät ja sanovat että k u o le sitten pois jos et viitsi seksiä myydä. Älä itse valehtele ja vääristele asioita.
Aloituksessa puhu
Mitä merkitystä tuollaisella on? Onhan aloittajakin monessa vastauksessaan törkeä. Ja täällä hu*ritellaan naisia ihan kaikissa yhteyksissä, ei se ole tässä kontekstissa sen suurempi tai pienempi ongelma kuin muissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulot ovat pienet niin ei pidä tuhlata. Rahan jakaminen ei ole ratkaisu kun työttömät tuhosivat jo Suomen talouden loisimisellaan. Miksi nämä eivät voi elättää itseään jotenkin kysyn vaan. Veronmaksajana ottaa päästä kun ruokapöydässä syö joku minun ruokiani. Sossutuet pois niin sitten jokainen vastaa elannostaan itse.
Kerro hyvä realistinen ratkaisu asiaan jos tuet poistetaan koska töitä ei kaikille ole ja työttömiä tulee jatkuvasti lisää. Entä tukia saavat sairaat, vammaiset, vanhukset?
Ei ole mitään yhtä ratkaisua joka sopisi kaikille. Tämä aloittaja ei kuitenkaan taida olla sairas, vammainen tai vanhus koska kuitenkin pystyisi halutessaan työhön.
Järkevän työn.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon eri paikkakunnalle muuttamisesta työn perässä; ei se ole ollenkaan niin yksinkertaista tänä päivänä kun moni tuntuu kuvittelevan. Monella on omistusasunto/talo jota ei niin vain myydä, maksa sitten sitä kotia ja uudella paikkakunnalla vuokrakämppää? Muuttaminen maksaa ja ne työsuhteet eivät juurikaan ole vakituisia, pitkiä ja koska tahansa voidaan irtisanoa, pitääkö muuttaa jatkuvasti sinne sun tänne ja entä jos on lapsiakin mukana kuviossa? Tekee tosi hyvää jatkuvat muutokset eli ei tee.
Sitten sopeutuu tilanteeseen mikä ikinä se onkaan eikä tuhlaa energiaansa eikä aikaansa esim. tällä palstalla vinkumiseen. Ei täällä kukaan ilmaiseksi rahaa jakele ja joka kerta kun joku vähän vingahtaa.
Onpa agressiivinen vastaus ja rumaa kielenkäyttöä. Tuossa ihan oikein osoitettiin ettei se eri paikkakunnalle muutto työn takia ole mikään varmasti toimiva ja onnistuva ratkaisu mutta sitähän eivät nämä _neuvojat_ halua ajatella kun kaikki on niin ihanan yksinkertaista ja työttömien syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvitse käskeä eikä ehdottaa mitään, en ole työtön. Enkä ole väittänyt ettei olisi tukiverkkoja vaan, edelleen, vastasin siihen että joku tosissaan ehdotta tuollaista jollekulle ja jopa käskee jos katsoo vaihtoehdoksi sen kuoleman tai nälkiintymisen. Mutta sinäkin näet naiset
Sitten vain ilmiannat sellaiset kommentit. Aloituksen perusteella sinulle vaikutti olevan ongelma jo ihan itse seksityössä, ei pelkästään siinä sävyssä. Minä en ole täällä naisia haukkunut, enkä aio sitä aloittaa. Sinä sen sijaan olet toistuvasti puhunut alentuvasti seksityötä tekevistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni äiti tai isä vakavissaan sanoisi tyttärelleen, miksei pojalleenkin, että menepä ja ala myymään itseäsi tutuille ja tuntemattomille jotta saisit raha-asiasi kuntoon?
Oletan että vihervasemmistolaiset.
Tulihan se idioottikin taas suoltamaan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas poistuu kommentteja oikein solkenaan. Näkee kyllä kumpaa sukupuolta modet tänään on.
Törkykommentit kuuluukin poistaa.
Paljon törkeämpiä on hyväksytty ja julkaistu, kuin mitä itse kirjoitin. Mutta ilmeisesti moden mielestä on ihan hyväksyttyä kehottaa toista päättämään päivänsä. Minusta se on törkeyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa agressiivinen vastaus ja rumaa kiel
Ehdota heille järkeviä tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulot ovat pienet niin ei pidä tuhlata. Rahan jakaminen ei ole ratkaisu kun työttömät tuhosivat jo Suomen talouden loisimisellaan. Miksi nämä eivät voi elättää itseään jotenkin kysyn vaan. Veronmaksajana ottaa päästä kun ruokapöydässä syö joku minun ruokiani. Sossutuet pois niin sitten jokainen vastaa elannostaan itse.
Hyvinpä sinuunkin on uponnut median aivopesu, pehmeisiin aivoihin saa saneltua melkein mitä tahansa, kaikki uppoaa ja siitä lähtee valheellisen mantran hokeminen. Joku taho tästäkin hyötyy, tyhmiä on helppo hallita.
Onhan valtaosa säästövinkeistä hölmöjä. Yks mamma valitti hänellä on yli 100 t velkaa, ei omaisuutta, kyllä joku ehdotti pullojen keräystä ja punalappuja.
Totuus on se, jos on tilanne huono, ei täältä saa fiksua neuvoa. Olisi pitänyt kysyä aikaisemmin jo ja tehdä korjausliikkeet myös
Elin vuosia tiukalla budjetilla ja mä kyllä vein löydetyt tölkit kauppaan, myin tarpeetonta, tein itse ruokaa, viikonloppuisin talvella käytiin pulkkamäessä ja oli omat eväät mukana jne.
Nyt tilanne on parempi ja olen tosi huono käyttämään rahaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro hyvä realistinen ratkaisu asiaan jos tuet poistetaan koska töitä ei kaikille ole ja työttömiä tulee jatkuvasti lisää. Entä tukia saavat sairaat, vammaiset, vanhukset?
Ei ole mitään yhtä ratkaisua joka sopisi kaikille. Tämä aloittaja ei kuitenkaan taida olla sairas, vammainen tai vanhus koska kuitenkin pystyisi halutessaan työhön.
Huoraamisen ehdottaminen lisätyöksi ei todellakaan ole validia ja on todella asiatonta! Olen elänyt myös joskus tukien varassa pienen lapsen kanssa enkä silti alkanut huoraamaan! Mikä hel vetti teitä joitakin vaivaa???
Viola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvitse käskeä eikä ehdottaa mitään, en ole työtön. Enkä ole väittänyt ettei olisi tukiverkkoja vaan, edelleen, vastasin siihen että joku tosissaan ehdotta tuollaista jollekulle ja jopa käskee jos katsoo vaihtoehdoksi sen kuolem
Ei tuo ole ap eli minä. Opettele erottamaan viestin alapuolelta mun nimimerkki. Seksityötä tekevät naiset on alinta kastia ja sä et voi tätä mielipidettä multa muuttaa. Seksityö on kuvottavaa. Kestä se.
Viola
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen asenne sinulla. Miksi juuri sinun tapasi elää on oikein ja ns kunnollista? Mitä olet tehnyt sellaista, että saat päättää mikä on alentavaa käytöstä ja mikä ei?
On täysin ok todeta, että ei halua tehdä jotain tai ei ole valmis johonkin.
Itse en harrasta irtoseksiä ja parisuhteessakin pitää olla pitkään ennen kuin sitä haluan. Kesälläkään en pukeudu paljastavasti, ikinä ei minusta näe polvia tai olkapäitä, uima-asukin on peittävä. Tämä siksi, koska en koe oloani mukavaksi mitenkään muuten. En kuitenkaan tuomitse muita, sillä tiedän, että muut ihmiset eivät ole kuten minä. Tapani pukeutua ei ole mitenkään parempaa eikä tee minusta parempaa ihmistä.
Juuri tämä. Hankalaa tuntea empatiaa sellaista ihmistä kohtaan, joka hu*rittelee toisia naisia ja jakaa naiset kunnollisiin ja ei-kunnollisiin. Tämä siis siitä huolimatta, etten itsekään myisi seksiä.
Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa ja tehdä sillä mitä tahtoo. Ja se tarkoittaa myös sitä että toisille ei mennä ehdottamaan mitään seksityötä, ne joille se sopii tai jotka siitä innostuvat keksivät sen vaihtoehdon varmasti ihan itsekin, varsinkin kun sitä ja sen ihanuutta tulee nyt joka tuutista.
Turhanpäiten ei pidä ketään huo ritella mutta mikä se sitten on jos ei huo ra joka maksusta seksiä antaa? Turha sitä on kaunistellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäiten ei pidä ketään huo ritella mutta mikä se sitten on jos ei huo ra joka maksusta seksiä antaa? Turha sitä on kaunistellakaan.
Ymmärrät varmaan, että kaikki sanat eivät ole samansävyisiä, vaikka viittaisivatkin samaan asiaan. Täydellisiä synonyymejä ei käytännössä ole.
Minun tyttöystävä teki onlyfans videoita ja tienasi paljon rahaa. Tienasi kuulemma 75000 euroa 3 kuukaudessa. Se oli minulle autovelkaa 11000 euroa ja maksoi minulle ne velat. Aikoo tehdä lisää videoita kuulemma.