Onko käsite "valkoinen mies" rasistinen?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se kuvaa planeetan etuoikeutetuinta ihmisjoukkoa, joka ei enää pärjää itse luomissaan yhteiskunnissa. Kun on sukupolvien ajan paapottu, älyä ei ole opittu käyttämään.
Miten niin ei pärjää?
38 vuotta ikää eikä koulutusta, työkokemusta, puolisoa, lapsia...
Eli hän on kuin keskiverto yliopistoon tonttitiedeopiskeluihinsa ikijumittunut femakkokissanainen
Olisko "natsin värinen mies" parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Femcelkulttuurin pakkomielle. Kun nainen ei saa Tinderissä seksiä, alkaa valkoisen miehen haukkuminen.
Saan seksiä oikeasti ja ilman Tinderiä. Sinä olet vain säälittävä ja turha.
Aww päivän misandriaoksennus mielenvikaisen femcelin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se kuvaa planeetan etuoikeutetuinta ihmisjoukkoa, joka ei enää pärjää itse luomissaan yhteiskunnissa. Kun on sukupolvien ajan paapottu, älyä ei ole opittu käyttämään.
Miten niin ei pärjää?
Eli hän on kuin keskiverto yliopistoon tonttitiedeopiskeluihinsa ikijumittunut femakkokissanainen
Hän on tänään keskustelun aloittanut idioottimies.
Valkoiset ovat maailmassa vähemmistö joten ei ainakaan saisi olla valkoisia kohtaan rasisti. Tosin me valkoiset olemme ylpeitä valkoisia joten jos joku "haukkuu" valkoiseksi niin sehän on vaan ylistys ja kertoo siitä että olen valkoinen, eikä aiheuta mitään ikäviä tunteita. :)
Tosiaan, "valkoisen miehen taakka", onko se ap:n ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se määre "valkoinen" kauhean hyvin kuvaa tätä meidän ihomme väriä, mutta en minä koe sitä mitenkään rasistisena. Jos joku puhuu valkoisesta miehestä, niin tiedän mistä puhutaan ja olen oikein mielelläni valkoinen mies. En liitä siihen mitään negatiivisia mielikuvia.
En ole nähnyt valkoista miestä missään. On pinkkejä ja beigejä ja muita eri punertavan ja vaaleanruskean sekoituksia.
Possunvärinen olisi sopivampi termi ehkä? Nöf nöf?
Muutenkin vähän outoa, että ruskeat tulee meidän valkoisten maihin haukkumaan meitä rasisteiksi kun emme tee niin kuin he haluaa tai suosimme omia.
No kertoo paljon heidän äo:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Femcelkulttuurin pakkomielle. Kun nainen ei saa Tinderissä seksiä, alkaa valkoisen miehen haukkuminen.
Tinderissä KUKAAN ei saa seksiä. Siellä voi sopia treffit jos joku sellainen kiinnistuu, josta itse kiinnostut.
Ja koeta jo päättää, kumpi naisvihanarratiiveistasi on totta. Vai onko kumpikaan? Mä esim. elän normaalia elämää ja harrastan paljon seksiä, mutta en ikinä ole ollut Tinderissä. En OnlyFansissa enkä missään runkkarien sovelluksissa :D ja ikääkin 59.
Eikö sulla ala olemaan ikää jo vähän liikaa hikeentyäksesi teinien ja ääri-idioottien provokommenteista? Mä luulin, että meidän sukupolvi käy täällä lähinnä vaan lueskelemassa ja naureskelemassa aikansa kuluksi.
Eihän ole olemassa mustaa eikä keltaistakaan miestä? Tai punaista.
Kriittinen rotuteoria on mielisairas vihaideologia, kuten muutkin kriittiset teoriat. Intersektionalistit ovat valjastaneet rodun marxilaisen vallankumouksen välineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole olemassa mustaa eikä keltaistakaan miestä? Tai punaista.
Ovatko nee ke rit ja aasialaiset ainoastaan sosiaalinen konstruktio? Silmäni väittävät toista.
On se vähän. Ainahan sillä yleensä viitataan siirtomaaherroihin ja rotusortoon ja -erotteluun.
Tai jotenkin jonkun valkoisen rodun paremmuuteen. Vaikka eihän sellaista rotua ole olemassakaan.
Kaikki me ollaan täällä jonkun sortin blandiksia. Ja elinolosuhteet on määrittäneet ihonvärin.
Vierailija kirjoitti:
Ok, incel :DDD
Mitäs muuta päivään kuuluu kuin tukahdutettua läheisyydenkaipuuta? :D
Ei ole rasistinen käsite. Se on kehu, yhtä hyvin voisi sanoa ylivertainen rotu tai vastaavaa. Jos unohdetaan uskonnolliset hihhulit niin nykytiedon mukaanhan nykyihmisen alku on sijoitettu Afrikkaan joten tuskin alkoi valkoisesta. Luontohan on järjestänyt niin, että evoluutio kehittää lajin kuin lajin parhaaksi mahdolliseksi versioksi, joten jos aloitettiin Afrikasta ja luonto näki, että kehitystä pitää tapahtua, että tämä laji pärjää ja lopputulos oli sitten täydellinen valkoinen joka on luonut nykymaailman. Hassua, että vaikka muita rotuja on paljon paljon enemmän kuin valkoisia niin silti ne kaikki muut on jotenkin vähemmistöjä 😂 kertoo jotain valkoisten ylivoimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei pärjää?
Ennen nämä miehet saattoi mennä vaikka armeijaan tai merimieheksi. Tai rikolliseksi. Nykyään yhteiskunta haluaa maksaa heille siitä että pysyvät säyseinä. Ei siinä ole mitään vikaa.
Työpaikkoja ja naisia tai varsinkaan lapsia ei kannata hankkia vain näyttääkseen että pärjäilee. Ei oikeasti kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww päivän misandriaoksennus mielenvikaisen femcelin suusta.
Sinä et edes ole mies vaan pikku hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, "valkoisen miehen taakka", onko se ap:n ongelma?
Hän lienee lihava. Siinä sitä taakkaa on kun tohjopolvilla lyllertelee 130 kilon massaa kantaen.