Onko käsite "valkoinen mies" rasistinen?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Joutuvat kantamaan kauheaa taakkaa
White man's burden.
Ei ole. Se kuvaa planeetan etuoikeutetuinta ihmisjoukkoa, joka ei enää pärjää itse luomissaan yhteiskunnissa. Kun on sukupolvien ajan paapottu, älyä ei ole opittu käyttämään.
Femcelkulttuurin pakkomielle. Kun nainen ei saa Tinderissä seksiä, alkaa valkoisen miehen haukkuminen.
Rasistin leiman saa nykyään, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Ei tarvitse edes sanoa mitään. Niin paljon Suomessa valkoisia miehiä jo vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se kuvaa planeetan etuoikeutetuinta ihmisjoukkoa, joka ei enää pärjää itse luomissaan yhteiskunnissa. Kun on sukupolvien ajan paapottu, älyä ei ole opittu käyttämään.
Olepas feministipaska hiljaa. Naiset armeijaan ja sotarintamalle, jonka jälkeen synnytystalkoisiin.
Eihän se määre "valkoinen" kauhean hyvin kuvaa tätä meidän ihomme väriä, mutta en minä koe sitä mitenkään rasistisena. Jos joku puhuu valkoisesta miehestä, niin tiedän mistä puhutaan ja olen oikein mielelläni valkoinen mies. En liitä siihen mitään negatiivisia mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kai sen voi taakaksi laskea, että on luuseri huolimatta etuoikeutetusta asemastaan 😂
Ei pärjää, vaikka on kaikki edut puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Joko 5/5 trolli tai olet hämmentävän tyhmä ja sekopäinen yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Femcelkulttuurin pakkomielle. Kun nainen ei saa Tinderissä seksiä, alkaa valkoisen miehen haukkuminen.
Tinderissä KUKAAN ei saa seksiä. Siellä voi sopia treffit jos joku sellainen kiinnistuu, josta itse kiinnostut.
Ja koeta jo päättää, kumpi naisvihanarratiiveistasi on totta. Vai onko kumpikaan? Mä esim. elän normaalia elämää ja harrastan paljon seksiä, mutta en ikinä ole ollut Tinderissä. En OnlyFansissa enkä missään runkkarien sovelluksissa :D ja ikääkin 59.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olepas feministipaska hiljaa. Naiset armeijaan ja sotarintamalle, jonka jälkeen synnytystalkoisiin.
Kuvitelkaa mitä valkoisille naisille tapahtuisi nykyisissä ma mujen miehittämissä yhteiskunnissa, jos valkoiset miehet yhtäkkiä katoaisivat näitä suojelemasta. Olisi sellaiset rais kaus ja mur ha orgiat, että oksat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen voi taakaksi laskea, että on luuseri huolimatta etuoikeutetusta asemastaan 😂
Ei pärjää, vaikka on kaikki edut puolella.
Mitä etuja tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Rasistin leiman saa nykyään, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Ei tarvitse edes sanoa mitään. Niin paljon Suomessa valkoisia miehiä jo vihataan.
Lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei pärjää?
Niin, älykkäät valkoiset miehet ovat luoneet koko nykymaailman, mutta juu juu, älyä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille rintamalle? Kukas hoitaa lapset jos äidit on rintamalla? Ihan pari pikku virhettä sun plänissä.
Ja sinähän et inttiin edes kelpaa, pojunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei pärjää?
38 vuotta ikää eikä koulutusta, työkokemusta, puolisoa, lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Rotutietoisille intersektionalisteille julkinen teloitus keittämällä.
Jos koet tarvetta liittää ihonväri (vaikka edes valkoinen) etuliitteeksi argumentteihisi, tai vaikkapa sukupuoli (esim. mansplaining), niin olet rasisti/sukupuolisyrjijä. Ei huolta, siitä voi kyllä oppia pois. Ja ei, ei ole olemassa oikeutetuttua tai positiivista syrjintää. Sitähän se olisi aina, Adolfinkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei pärjää?
38 vuotta ikää eikä koulutusta, työkokemusta, puolisoa, lapsia...
Mistä olet saanut päähäsi että kaikki valkoiset miehet olisivat tuollaisia ja mitä tekoa noilla ominaisuuksilla on pärjäämisen kanssa?