Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa välitetään enemmän mummojen terveydenhuollosta kuin heidän jotka näiden hoidot maksaa

Vierailija
25.11.2024 |

En yhtään ihmettele että sote tulee uppoamaan ja syvälle. Itsekin pitäisi 20 vuotta jaksaa työelämää ja lokkien hoidon maksamista. Ei kiitos.

Kommentit (654)

Vierailija
321/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle esim. ruman lempinimen kirjoittaminen toisesta kirjoittajasta on kielletty. 

Tolla hönö trade kirjottajalla on tosi paljon tekstejä jotka täyttää rikoksen tunnusmerkistön. 

Vierailija
322/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan nyt neitokainen, vai ihan lokki tässä nyt ollaan.

Tee kiltisti vielä 30 - vuotta duunia ja mietitään sitten oletko sontalokki vai puhdas valkoinen loinen joka lokkeilee.

Tässähän ollaan kuin rotat uppoavassa laivassa, aletaan järsimään toinen toisiamme. Moni suorastaan odottaa, että vanhemmat kuukahtavat pois tieltä ja perintöön kiinni.

V Honkasalo on sanonut, että tänne mahtuu nokikanoja vielä miljoona, eiköhän muutama lokki tule elätettyä siinä sivussa. Teitä lokkeja nimittäin riittää, työ ei monellekaan maistu!

30 vuotta? Niin vähän. Nykytyöuran pituus on 50 vuotta! Olen viisikymppinen ja 30 vuotta on jo takana, 20 edessä. 

yliopistosta valmistui ,toinen 28 toinen 30 v. Väitöskirja ja vain keikkatyötä opiskelun ohessa, eli ura alkoi eka noilla työttömyydella n vuosi, sitten duuniura ja sekään ei ole nykyään mikään eläkevirka, enemmän projekteja ja tutkimusryhmiä ja niiden rahoitus usein vaakalaudalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on käsittämätön geriatrinenhoivakoti. Kaikki paukut ladattu suuriin ikäluokkiin ja hieman heitä nuorempiin. Muille sitten vähän tähteitä. Ei tällaisella geriatrialla ole tulevaisuutta. 

Niin, näin pääsi käymään, kun kukaan ei osannut huolestua ajoissa asiasta.

Vierailija
324/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Kenen luulet aikanaan verorahoilla maksaneen sun nevolat, koulut jne. jne. jne.? Hiton pummi.

Aivan. Eläkkeestäkin maksetaan veroa. Ap on härski ja hävytön ihminen. 

Ansaitsemattomasta tulonsiirrosta maksetaan veroa.. sitä tulonsiirtoa ei olisi pitänyt saada alkujaankaan.

Minkä sinä asialle voit?

Vierailija
325/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalle esim. ruman lempinimen kirjoittaminen toisesta kirjoittajasta on kielletty. 

Tolla hönö trade kirjottajalla on tosi paljon tekstejä jotka täyttää rikoksen tunnusmerkistön. 

Mulla on niistä kuvakaappaukset ja lisäksi vaikka ketjuja on poistettu niin ne on sanomalla tallessa eli voidaan kaivaa ip viranomaisille tarvittaessa. 

Vierailija
326/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain eläkeläinen on niin hölmö ettei ota selville mitä nettiin saa laittaa ja mitä ei. 

Korvaukset voidaan ulosmitata vaikka omistusasunnosta. 

Vierailija
327/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saan työmarkkinatukea 595 netto eikä minua oteta töihin niin haluanko hoitaa anoppia, no en. 

Jos en kelpaa töihin niin en minä mitään eläkeläisiä ala ilmaiseksi vapaa-ajalla hoitamaan. 

Olen täällä kotona. 

karma sitten aikoinaan, ties mikä vaippa olet, viikon samoissa, muista sitten mitä nyt länkkyleuka lauot

Vierailija
328/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niistä kuvakaappaukset ja lisäksi vaikka ketjuja on poistettu niin ne on sanomalla tallessa eli voidaan kaivaa ip viranomaisille tarvittaessa. 

Hyvä sinä!

Vierailija
329/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Työssäkäyvällä on työnantajan maksama työterveydenhuolto, jossa pääsee aina tarvittaessa yksiyiselle terveysasemalla joko työterveyslääkärin tai yleislääkärin vastaanotolle tunnin - parin varoitusajalla.

Eläkkeellä olevalla mummolla tai vaarilla ei käytännössä ole terveydenhoitoa. Terveysaseman ajanvarauksen takaisinsoitto soittaa kun jaksaa ja torppaa kaikki yritykset päästä lääkärille tai ylipäätään teveysasemalle eikä päivystykseenkään oteta vaan käsketään menemään omalle terveysasemalle.

Vierailija
330/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eis näillä maksajilla ole se työterveyshoito. Jota kehutaan.

Ongelmat on muualla.

Vierailija
331/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain eläkeläinen on niin hölmö ettei ota selville mitä nettiin saa laittaa ja mitä ei. 

Lohduttautukaamme tällä ajatuksella!

Vierailija
332/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saan työmarkkinatukea 595 netto eikä minua oteta töihin niin haluanko hoitaa anoppia, no en. 

Jos en kelpaa töihin niin en minä mitään eläkeläisiä ala ilmaiseksi vapaa-ajalla hoitamaan. 

Olen täällä kotona. 

karma sitten aikoinaan, ties mikä vaippa olet, viikon samoissa, muista sitten mitä nyt länkkyleuka lauot

Mitä sä laitoit palstalle työttömistä. 

Ja, teiltä eläkeläistä ei leikattu 400 kuukaudessa. 

Toivottavasti Suomi menee pimeäksi. Silloin ei hissit kerrostaloissa toimi. 

Vierailija
333/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on käsittämätön geriatrinenhoivakoti. Kaikki paukut ladattu suuriin ikäluokkiin ja hieman heitä nuorempiin. Muille sitten vähän tähteitä. Ei tällaisella geriatrialla ole tulevaisuutta. 

Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa.  Niistä suuria ikäluokkia noin 300 000.   Mitä sanoo laskupääsi?

Vierailija
334/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Odotan innolla sulta korvaus rahoja. 

Ja joudut maksamaan asianajaja kulut.. Mulla ei ole töitä niin saan ilmaisen asianajajan niinkuin kaikki tulottomat Suomessa saa. 

Vierailija
335/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä kotona. 

Ei toimi sitten mikään muukaan.

Vierailija
336/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa.  Niistä suuria ikäluokkia noin 300 000.   Mitä sanoo laskupääsi?

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Vierailija
337/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Odotan innolla sulta korvaus rahoja. 

Ja joudut maksamaan asianajaja kulut.. Mulla ei ole töitä niin saan ilmaisen asianajajan niinkuin kaikki tulottomat Suomessa saa. 

Tossa yhdessä talonmyynti riidassa näytti asianajaja kulut olevan 40 000. 

Vierailija
338/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskupääni ei sano mitään. Väestöpyramidin "kääntyminen" on ollut poliittisten päättäjien tiedossa jo vuosikymmeniä. Mitä on tehty? Aivan, ei mitään.

Vierailija
339/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä kotona. 

Ei toimi sitten mikään muukaa

Niin, eli saat ravata sieltä 8 kerroksesta portaita pitkin. 

Vierailija
340/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Edelleen heistä on suuria ikäluokkia vain hiukan päälle 300 000.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi