Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa välitetään enemmän mummojen terveydenhuollosta kuin heidän jotka näiden hoidot maksaa

Vierailija
25.11.2024 |

En yhtään ihmettele että sote tulee uppoamaan ja syvälle. Itsekin pitäisi 20 vuotta jaksaa työelämää ja lokkien hoidon maksamista. Ei kiitos.

Kommentit (654)

Vierailija
1/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kommenttisi kun sinusta tulee lokki. Ja tulet huomaamaan ettet saakaan terveydenhuoltoa ikäsi takia. Oletko jotenkin tyhmä? 

Vierailija
2/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.  Kyllä venäjällä on kaikki paremmin.  Siellä ei rahaa törsätä kenenkään hoitamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne mummot ole osansa maksanut pitkien työurien aikana. Se on idiootin hankala nähdä koko kuvaa, taidat olla virheä kaiken lisäksi.

Vierailija
4/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuakaan ei olisi tai ei ainakaan hyvinvointiasi jos mummot ja papat eivät olisi työllään rakentaneet tätä maata. Mene raukka tuottavaan työhön ettei tarvitse kadehtia niitä jotka ovat kovalla työllään ansainneet eläkkeensä ja ylläpitonsa. Olet yksi mätäomena ulostuloinesi.

Vierailija
5/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista kommenttisi kun sinusta tulee lokki. Ja tulet huomaamaan ettet saakaan terveydenhuoltoa ikäsi takia. Oletko jotenkin tyhmä? 

Taidat olla itse lokkeileva vanhus. Jostain syystä lokkeilevat vanhukset laitetaan työikäisten, nuorten ja lasten edelle. Miksi näin?

Mieti sitä sitten lokkeillessasi, sitten on aikaa mietiskellä, jo on vielä kykyä.

Vierailija
6/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa vastakkainasettelua. Turhaa rahaleikkiä. Kaikille riittäisi tarpeeksi, jos olisi näin haluttu. Eivät mummot halua mitään yliholhoavaa hoitoa tai laitoksia. Vaan asiallista, kodikasta. Ei heittelyä sinne tänne.

Vierailija
7/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse lokkeileva vanhus. Jostain syystä lokkeilevat vanhukset laitetaan työikäisten, nuorten ja lasten edelle. Miksi näin?

Mieti sitä sitten lokkeillessasi, sitten on aikaa mietiskellä, jo on vielä kykyä.

Sitä on aina enemmän kuin sinulla, olet vain tuottamaton, itsekäs  ja ahne kuluerä.

Vierailija
8/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se Atte poju vihreistä on vanhusten kimpussa? Ensin halusi viedä niiden rahat ja nyt ottaisi vielä hengenkin pois. Nyt se haluaa vielä Helsingin pormestarin virkaan. Siinä meillä on oikea lokki.

Vierailija
9/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kenen luulet aikanaan verorahoilla maksaneen sun nevolat, koulut jne. jne. jne.? Hiton pummi.

Vierailija
10/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja sairas on lokki? Uskomaton ajatus joltain vähemmän älykkäältä.

Vierailija
11/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte on oikea nollatason poliitikko, nollatason ihminen. Ahne rahan perään kuten muutkin vihreät.oma etu oma etu oma etu oma etu -aina edellä.

Vierailija
12/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä meidät mummot laitetaan sinun edellesi? 

Pahoittelen älyllistä gappiasi ja vaikeita psyykkisiä ongelmiasi. En kuitenjaan ole niistä vastuussa.

Vierailija
13/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne mummot ole osansa maksanut pitkien työurien aikana. Se on idiootin hankala nähdä koko kuvaa, taidat olla virheä kaiken lisäksi.

Ei todellakaan ole. Ei eläkkeitään, hoidoista puhumattakaan. Aina lokin osalla.

Ne oli kotiäitejä. Tekivät sen virheen että synnyttivät lapsia .

Vierailija
14/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kykene käyttämään aivoistaan muita osia kuin tunnekeskusta. Amygdala loimottaa, ohimoaivokuorella ei tapahdu mitään. 

Mummo, aivotutkija

Vierailija
15/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on surullinen  esimerkki siitä kun abortti jätettiin tekemättä.

Vierailija
16/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuon ikäluokan naisista saa minimieläkettä koska joutuivat päivähoidon puutteessa hoitamaan lapsensa kotona. Mitä olen itse nähnyt niin vanhuksia ei suomessa ylihoideta.

Vierailija
17/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tuo kun sinä olet eläkkeellä.

Vierailija
18/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on juurikin näin. Vanhuksien terveydenhuolto kuluttaa valtavasti resursseja. Vanhuksille voitaisiin edes ensin tarjota vaihtoehdoksi eutanasiaa. Moni heistä on tämän elämän jo nähnyt ja ottaisi mielellään kivuttoman kuoleman. Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
19/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä veroa maksavilla työterveys. Silmälaseja myöten.

Myös mummot maksavat veroja. Oma eläkjeeni ei ole iso,  mutta pääsen kiristettyä veroa maksamaan 22 000 brutolla.  Nytkin on ollut yli 20 veroprosentti.

Vierailija
20/654 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voin olla jo vanhus kovin vähän kulutan terveydenhoidon resursseja. Olen ollut työelämässä kuusitoistavuotiaasta asti ja ihan matalapalkka-alalla. Siltikin olen osannut suhteuttaa tuloni ja menoni niin, ettei ole tarvinnut turvautua missään suhteessa yhteiskunnan apuun. Eläkekertymäni on tietenkin naurettavan pieni suhteutettuna työvuosiin ja työmäärään, mutta silti olen onnellinen ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi