Palstan kristityt
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siunausta tarvitaan, nimittäin Luciferia palvovat ja viherpunikkeja äänestävät haluavat lahjoittaa Suomen wokettajille ja muslimeille.
Karl Marx oli saatananpalvoja. Track record sen mukainen, 100 miljoonaa uhria ja silmitön määrä kärsimystä. Länsimainen kristillinen yhteiskunta arvoineen on puolustuskyvytön, jollei maan hiljaiset avaa suutaan. EI KIITOS
Länsimainen yhteiskunta ei ole kristillinen! Tätä yhteiskuntaa ei pysty paremmaksi muuttamaan, kristittyjen tulee kääntää sille selkä ja kutsua muutkin siitä ulos. Suomessa kristittyjä on reilusti alle 1% väestöstä ja niistäkin koettelemuksissa kestäviksi havaittuja häviävän pieni osa. Eikä tilanne muuallakaan Euroopassa juuri sen parempi ole.
Ihmisen mieli halajaa kuolemattomuutta. Siitä uskonnot syntyy.
yli sata mirjardia ihmistä kuiten haudattu taikka tuhkattu.
Ja niin käy meillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko palstan uskovat rukoilla aviomieheni puolesta, hän kuuluu toiseen uskontoon. Itse sain ottaa Jeesuksen vastaan, avioliitossa tämän miehen kanssa.
Kiitos! T. N
Pyydän siis esirukouksia mieheni puolesta, että Hän saisi ottaa totuuden vastaan, Jumalalta. Että Jeesus tulisi hänen elämäänsä, ja hän jättäisi epäjumalapalvontansa.
T. Uudestisyntynyt uskova
Ole miehellesi paras mahdollinen vaimo mitä ikinä hän voi kuvitella. Älä ravaa kokouksissa vaan keskity mieheesi.
Jos miehesi on mustasukkainen Jeesukselle kun sinä olet joka päivä kokouksissa, et ikinä saa häntä kiinnostumaan Jeesuksesta.
Mutta jos sinusta tulee Jeesuksen tähden hänelle kuin elävä unelma, on miehesi uskoontulo aivan ovella
On vain tämä päivä.Elä se parhaasi mukaan.
Herroja on monenlaisia, kentä ja minkä nimistä herraa nyt tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Miks piti luoda kaikki planeetat ja tähdet ja kaikki se jos kerran ihminen ja hänen sielunsa on se tärkein?
Hyvä kysmys. Korostamaan Jumalan suuruutta?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen mieli halajaa kuolemattomuutta. Siitä uskonnot syntyy.
yli sata mirjardia ihmistä kuiten haudattu taikka tuhkattu.
Ja niin käy meillekkin.
Ja yhdellä se onnistuu!
Johannes 11:25-26 FB38
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Vierailija kirjoitti:
Herroja on monenlaisia, kentä ja minkä nimistä herraa nyt tarkoitat?
Baal on herra, lord. Jeesus ei hallitse herrana vaan isännän oikeudella omistaa kaiken ja antaa kenelle tahtoo.
Jumala esitteli itsensä palavasta pensaassa Moosekselle, "minä olen" olemassa oleva Jumala, oleva. Kun vanhassa testamentissa lukee herra, pitäisi siinä olla oleva, me palvelemme olevaa, ainoaa joka on ja kaikki muu oleminen on hänestä riippuvaista.
Uuden testamentin puolella pitäisi Jeesuksesta herran sijaan käyttää nimeä isäntä.
Herra on sitä babylonialaista maailmanjärjestystä jossa herrana hallitaan väkivallan avulla ja tehdään isännän lapsista orjia.
Tämä jhwh Jahweh Jehova ei ole Jumalan nimi vaan tunnustus, Oleva, olemassa Oleva Jumala. Ainoa joka on, ketään ei ole ilman Olevaa.
Jumalan nimi Jeesus paljastettiin vasta paljon myöhemmin.
Vähän sama kuin kenraali ei ole nimi vaan tunnustus, nimi on sitten erikseen.
Miks piti luoda kaikki planeetat ja tähdet ja kaikki se jos kerran ihminen ja hänen sielunsa on se tärkein?