Palstan kristityt
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Kristityt alkaa olemaan hiilenä täällä selkeästi, kun ei kestä mitään.
Eiks teidän pitäs ymmärtää ja antaa armoa.
Tekopyhiä paskiaisia.
Miten tuo väittämäsi on ilmennyt täällä, siis tuo että" kristityt alkavat olemaan hiilenä"? Ketkä tässä ketjussa kiroilee ja kirjoittaa rumasti? Kristityt vai ateistit?
Vierailija kirjoitti:
Kristityt alkaa olemaan hiilenä täällä selkeästi, kun ei kestä mitään.
Eiks teidän pitäs ymmärtää ja antaa armoa.
Tekopyhiä paskiaisia.
Täällähän sitä julistetaan, ilosanomaa ja armoa on tarjolla ihan jokaiselle. Hei sinutkin on kutsuttu. Ota vastaan Jumalan armo ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa kirjoittaa tänne mitään oikeaa näiden pilkkaajien takia. Siis ei että pelkäisin itseni takia vaan heidän takia.
Jos kirjoitat totuudellisesti raamatusta ja sen sanomasta, et voi mennä pieleen. Maailma ja Jumala kestää sinunkin kirjoitukset, olet kuitenkin täällä nyt, ehkä joku jopa saa niistä jotain.
Eri asia olisi puhua kristityille (kuten otsikko sanoo) jotka todennäköisesti eivät pilkkaa asioita mutta nyt tänne tulee näitä jotka jostain kommentista saavat aiheen siihen enkä halua olla osallinen saada joku lankeamaan, muuten olisi mielenkiintoista keskusteltavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa kirjoittaa tänne mitään oikeaa näiden pilkkaajien takia. Siis ei että pelkäisin itseni takia vaan heidän takia.
Jos kirjoitat totuudellisesti raamatusta ja sen sanomasta, et voi mennä pieleen. Maailma ja Jumala kestää sinunkin kirjoitukset, olet kuitenkin täällä nyt, ehkä joku jopa saa niistä jotain.
Eri asia olisi puhua kristityille (kuten otsikko sanoo) jotka todennäköisesti eivät pilkkaa asioita mutta nyt tänne tulee näitä jotka jostain kommentista saavat aiheen siihen enkä halua olla osallinen saada joku lankeamaan, muuten olisi mielenkiintoista keskusteltavaa
Iitse yritän vastata Raamatulla ateistien pilkkaan. Esim tämä.
Ateisti"Jos minusta olisi kiinni niin jokainen uskovainen suljettaisiin mielisairaalaan. Ei kukaan aikuinen normaali ihminen mitään tonttujakaan näe ja ne kuuluu samaan satuolentojen sarjaan."
Minun vastaus "Kiitos Jeesus että me uskovat olemme autuaita kun meitä vainotaan, solvataan ja puhutaan pahaa. Aamen"
"Matteus 5:10-11"
"Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden vuoksi vainotaan: heidän on taivasten valtakunta."
"Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa."
Vierailija kirjoitti:
En lue enää itseäni kristityksi vaan kristinuskoon kastetuksi.
Silti en suostu/pysty kiroamaan Jumalaa ja Jeesusta; voin kirota vaikka oman syntymäni. En myöskään kiroa omia vanhempiani enkä isovanhempiani. Mulla vaan usko on just nyt koetuksella.
....
Toivon kumminkin kaikille kristityille ... voimia (jos toivoisin pelkkää hyvää, niin eihän se elämä silloin miltään tuntuisi, jos kaikki menisi aina hyvin....).
Kiitos kun kirjoitit tänne. Kyllä uskovallekin voi tulla erämaakausia. Joskus hiekalla näkyy vain yhdet jalanjäljet ja luulet että olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ootte vähän tyhmii ja aika omahyväisii
Tunnustan, voisin toimia monesti fiksummin.
Omahyväisyyskin nostaa päätään, hyvä kun muistutit, niin voin pyytää apua.
Millainen sinä olet?😇
Olen eri, mutta minäkin tunnustan. Viimeksi tänään itkin syntejäni kun kuuntelin saarnaa. Kolahti yksi asia niin tarkasti minuun. Voi Jeesus, anna viisautta ja nopeaa älyä toimia sinun tahtosi mukaan kun kohtaan sairaita, vanhuksia, nälkäisiä, janoisia, alastomia jne.
Minuun vaikutti tänään erityisen voimakkaasti se, kun ehtoollisella pappi sanoi: [nimeni], Jeesuksen ruumis, sinun edestäsi annettu, Jeesuksen veri, sinun edestäsi vuodatettu. Jotenkin Jeesuksen ristin työ tuli siinä hetkessä lähelle. Kyyneleet silmissä ja kiitollisuus sydämessä. Kiitos Herra Jeesus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateisti"Jos minusta olisi kiinni niin jokainen uskovainen suljettaisii
Kun en jaksa vastailla heille tulin tänne kristittyjen takia :D
Vierailija kirjoitti:
Rukoillaan kristityt palstan ateistien puolesta.
Minä suojaudun rukouksiltanne muutamalla kirouksella, häh hää!
Hukkaan menee siis vaivanne.
Jumalan pyhyys ei salli syntiä lähelleen. Siksi Hänen piti uhrata itsensä.
Siunausta mun puolesta kans!
Jeesus on todellinen, olen tuntenut Hänen läsnäolonsa hyvin usein. Hän pelastaa, antaa ilon ja rauhan. :)
Hyvää huomenta kaikille, ja voimia päivään. Jeesus on kanssamme!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko palstan uskovat rukoilla aviomieheni puolesta, hän kuuluu toiseen uskontoon. Itse sain ottaa Jeesuksen vastaan, avioliitossa tämän miehen kanssa.
Kiitos! T. N
Eikö sinun pitäisi pyytää aviomiehesi uskonveljiä ja sisaria rukoilemaan hänen puolestaan, eikä kristittyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko palstan uskovat rukoilla aviomieheni puolesta, hän kuuluu toiseen uskontoon. Itse sain ottaa Jeesuksen vastaan, avioliitossa tämän miehen kanssa.
Kiitos! T. N
Pyydän siis esirukouksia mieheni puolesta, että Hän saisi ottaa totuuden vastaan, Jumalalta. Että Jeesus tulisi hänen elämäänsä, ja hän jättäisi epäjumalapalvontansa.
T. Uudestisyntynyt uskova
Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi yrittäisi aktiivisesti pakkokäännyttää sinua pois omasta uskonnostasi?
"On vain yksi totuus, ja se on Raamatullinen Jeesus. Vain Hänessä on pelastus.
Muut " uskonnot" vievät ikuiseen kadotukseen, ovat epäjumalanpalvontaa. Minulla on iso huoli ja suru mieheni tilanteesta. Mutta yritän jättää tämän asian Jumalan käsiin, ja rukoilla mieheni puolesta."
Ja miehesi mielestä on vain yksi totuus, ja se on hänen jumalansa, ja vain hänessä on pelastus. Hänellä on varmaan myös iso huoli ja suru sinun tilanteesta, mutta hän ymmärtää ilmeisesti että sinulla on sinun uskosi, joka ei ole sama kuin hänen uskonsa ja hän antaa sinun pitää sen. Voisit osoittaa samaa kunnioitusta miestäsi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Siunausta mun puolesta kans!
Jeesus on todellinen, olen tuntenut Hänen läsnäolonsa hyvin usein. Hän pelastaa, antaa ilon ja rauhan. :)
Minä olen tuntenut Suursmurffin läsnäolon hyvin usein. Tarkoittaako se että smurffit ovat todellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että ateisti ei usko Raamattuusi eikä pidä sen tekstejä sen kummemmassa arvossa kuin vaikkapa Aku Ankan taskukirjasta tekemiäsi lainauksia?
"Ymmärräthän, että ateisti ei usko Raamattuusi eikä pidä sen tekstejä sen kummemmassa arvossa kuin vaikkapa Aku Ankan taskukirjasta tekemiäsi lainauksia?"
On hyvä vastata ateistille Jumalan sanalla.
Vierailija kirjoitti:
"Ymmärräthän, että ateisti ei usko Raamattuusi eikä pidä sen tekstejä sen kummemmassa arvossa kuin vaikkapa Aku Ankan taskukirjasta tekemiäsi lainauksia?"
On hyvä vastata ateistille Jumalan sanalla.
Edelleen, ateistille se ei eroa mitenkään kenenkään muunkaan sanasta, eikä se myöskään hänelle ole mitään jumalan sanaa vaan jonkin tuntemattoman pronssikautisen kirjailijan sanaa.
Taas ateistit tulevat tänne kun otsikko on kristityt, onko ateisteilla luetunymmärtämisessä ongelmaa