Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa

Vierailija
24.11.2024 |

Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen kannattaa tilata ruuat kotiin, kun ei sun ongelmaasi löydy ratkaisua, joka sinulle kelpaisi. Kyllä tässä nyt täytyy niitä myyjiäkin ajatella, jotka siellä työskentelevät. Ei he voi siellä kylmässä kassalla istua tunteja.

Vierailija
62/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap hyvin hankalalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen kannattaa tilata ruuat kotiin, kun ei sun ongelmaasi löydy ratkaisua, joka sinulle kelpaisi. Kyllä tässä nyt täytyy niitä myyjiäkin ajatella, jotka siellä työskentelevät. Ei he voi siellä kylmässä kassalla istua tunteja.

Viileä huoneilma ei ole yhtä kuin kylmä 🙄

Vierailija
64/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai luuletko sinä hupparin pois ottamista ehdottava, ihan todella, että minä, joka läkähdyn kuumuuteen kaikkialla, lisäksi vielä kerrospukeudun?? Ei, en. Hupparin kun otan pois niin joudun olemaan tissit paljaana. Joskus voi olla tilanne, että pelkkä t-paita takin alla ei riitä. Tietysti kuljen mahdollisuuksien mukaan niin vähissä vaatteissa kuin vain voin. T appopakkasissa en voi kuitenkaan mennä ulos ilman hupparia tai neuletta.

Kyllä jotkut saavat tehtyä kaikista asioista vaikeita. 

Vierailija
65/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö apllä ole kesällä ongelmana, kun ulkona helle, niin kylmähyllyjen välissä sitten jäätyy?

Todennäköisesti hän valittaa kesäaikana juuri tuosta.

Sinunkin kannattaa opetella lukemaan.

Ap

Vierailija
66/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viileä huoneilma ei ole yhtä kuin kylmä 🙄

Olet hyvin itsekäs ja vaikea persoona. Varmaan valitat joka paikassa muutenkin ihan kaikesta. Kaupassa ne myyjätkin varmaan jo tuntee sut siitä kun oot naama vääränä valittamassa siellä.

Vierailija
67/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli. Ei tää voi kenellekään olla oikeasti näin vaikea juttu.

Vierailija
68/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein. 

Minä kävin kuitenkin vain ruokakaupassa, ja iski pakokauhu kun meinasin pyörtyä sinne kuumuuteen. 

Ap

Yhyy😂oikein pakokauhu! Asia on hyvin helppo ratkaista. Takki sinne ostoskärryyn, niin kuin täällä on jo sanottu. Ei vaadi sulta suurta ponnistusta.

Sinkkuna ei ole tarvetta ostaa kauppaa tyhjäksi, kori riittää.

Saa sen kärryn silti ottaa vaikka ostaisi vähän. Itse otan usein kärryn ja laitan sinne laukun, kestokassin ja myös takin, jos tulee kuuma. Helppoa ja kätevää.🤗

Valtaosalle ihmisistä tuo on juuri sitä helppoa ja kätevää. Noin minäkin teen. 

Vierailija
69/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumat aallot?

Vierailija
70/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Alla voi olla huppari ja tukahdun senkin kanssa :)

Onko sen hupparin riisuminen sitten mahdotonta?

Olen sitten ilman paitaa kaupassa? 

Vierailija
71/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosien ajan ottanut takin pois, ja pidän sitä kärryssä. Samalla lähtee pipo, kaulaliina, lapaset. Pyörtyisin todellakin, jos olisi takki päällä, en kestä yhtään kuumaa.

Käyn kävellen kaupassa, ei ole autoa, on pakko pukeutua kunnolla.

Vierailija
72/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä ei koe kauppojen lämpötilaa noin vaikeaksi. Suurin osa pärjää sen suhteen. Siksi sitä ei varmaankaan muuteta.

Vierailija
73/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Kannattais kokeilla heittää ittensä alasti ja katsoa miten se osteskelu sitten onnistuu. 

Vierailija
74/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ap hyvin hankalalta ihmiseltä.

Ap voi mennä kauppaan ilman vaatteita niin ei taatusti tule liian kuumaa 😂

Vierailija
75/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en viitsi kulkea ilman paitaa julkisesti. 

Ap

Normaaleilla ihmisillä on hupparin alla toppi tai t-paita.

Vierailija
76/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se takki koriin niinkuin muutkin.

Vierailija
77/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin että myös meitä joka paikassa hikoavia on olemassa :) Minulla on kuuma joka paikassa. Ekassa asunnossani oli pieni tuuletusikkuna hyttysverkolla. Pidin sitä vuoden ympäri auki. Hyvin, hyvin harvassa olivat päivät, kun suljin sen ikkunan.

Ap

Ja mitä kukaan tekee tällä tiedolla? Ui hiessäsi kun et osaa ostoskärryjä ottaa.

Vierailija
78/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten ilman paitaa kaupassa? 

No vi ttuako sulloudut siihen huppariin. Vaihda se ohuempaan puseroon. Onko lisää yhtä suuria ongelmia, arvon va jakki?

Vierailija
79/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en viitsi kulkea ilman paitaa julkisesti. 

Ap

😂😂😂 siis kuvittelet ihan oikeasti, että kerrospukeudun, vaikka läkähdyn kuumuuteen??????

Vierailija
80/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikilla.