Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa

Vierailija
24.11.2024 |

Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)

Kommentit (182)

Vierailija
41/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Alla voi olla huppari ja tukahdun senkin kanssa :)

Onkohan sulla joku sairaus, jos sulla noin helposti tulee kuuma ja meinaat tukehtua ja pyörtyä 10 minuutin kauppareissulla...

Vierailija
42/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein. 

Minä kävin kuitenkin vain ruokakaupassa, ja iski pakokauhu kun meinasin pyörtyä sinne kuumuuteen. 

Ap

Yhyy😂oikein pakokauhu! Asia on hyvin helppo ratkaista. Takki sinne ostoskärryyn, niin kuin täällä on jo sanottu. Ei vaadi sulta suurta ponnistusta.

Sinkkuna ei ole tarvetta ostaa kauppaa tyhjäksi, kori riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus tuo monenlaisia vaivoja, vaikka ois kuinka positiivinen.

No sitten sinun kannattaa laihduttaa.

Ap

Vierailija
44/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Onkohan sulla joku sairaus, jos sulla noin helposti tulee kuuma ja meinaat tukehtua ja pyörtyä 10 minuutin kauppareissulla...

Ei ole. Se on ominaisuus, joka on ollut minulla aina.

Ap

Vierailija
45/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin että myös meitä joka paikassa hikoavia on olemassa :) Minulla on kuuma joka paikassa. Ekassa asunnossani oli pieni tuuletusikkuna hyttysverkolla. Pidin sitä vuoden ympäri auki. Hyvin, hyvin harvassa olivat päivät, kun suljin sen ikkunan.

Ap

No kauppakeskukset ja kaupat eivät voi pyöriä vain sinun mieltymystesi mukaan.

Vierailija
46/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko ottaa takin pois itse vai tarvitsetko äidin apuun?

Vierailija
47/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein. 

Minä kävin kuitenkin vain ruokakaupassa, ja iski pakokauhu kun meinasin pyörtyä sinne kuumuuteen. 

Ap

Yhyy😂oikein pakokauhu! Asia on hyvin helppo ratkaista. Takki sinne ostoskärryyn, niin kuin täällä on jo sanottu. Ei vaadi sulta suurta ponnistusta.

En tiennytkään, että jos ottaa ostoskärryt, ne pitää ostaa täyteen. Mistä se pakko tulee?

Vierailija
48/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Minulla on taas kylmä. Ollaan me ihmiset erilaisia.

Vierailija
49/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko ottaa takin pois itse vai tarvitsetko äidin apuun?

Osaatko lukea vai oletko ihan idiootti?

Ap

Vierailija
50/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saa sen kärryn silti ottaa vaikka ostaisi vähän. Itse otan usein kärryn ja laitan sinne laukun, kestokassin ja myös takin, jos tulee kuuma. Helppoa ja kätevää.🤗

Vierailija
51/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sen hupparin riisuminen sitten mahdotonta?

Vierailija
52/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että ihmisillä on yhä vähemmän ongelmanratkaisukykyä?

Vierailija
53/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että ihmisillä on yhä vähemmän ongelmanratkaisukykyä?

On!

Vierailija
54/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.

Ap

Mutta mikä estää käyttämästä kärryä, jos siihen saa takin sopimaan niiden vähäisten osotosten lisäksi? Teet nyt ongelmia turhasta.

Vierailija
55/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en viitsi kulkea ilman paitaa julkisesti. 

Ap

Vierailija
56/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en viitsi kulkea ilman paitaa julkisesti. 

Ap

Ilmeisesti on mahdotonta suunnitella sellaista vaatepartta kauppareissulle, että jotain jää päällekin, kun riisut kuumimmat vaatteet pois. Tuo on täysin itse aiheutettu ongelma.

Vierailija
57/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloittajalla taitaa nyt olla vähän muitakin ongelmia kuin vain kuumuus. Ainakin paha asenneongelma.

Vierailija
58/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko sinä hupparin pois ottamista ehdottava, ihan todella, että minä, joka läkähdyn kuumuuteen kaikkialla, lisäksi vielä kerrospukeudun?? Ei, en. Hupparin kun otan pois niin joudun olemaan tissit paljaana. Joskus voi olla tilanne, että pelkkä t-paita takin alla ei riitä. Tietysti kuljen mahdollisuuksien mukaan niin vähissä vaatteissa kuin vain voin. T appopakkasissa en voi kuitenkaan mennä ulos ilman hupparia tai neuletta.

Vierailija
59/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kaikissa kaupoissa olisi kärryjä, haloo!!!

Vierailija
60/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö apllä ole kesällä ongelmana, kun ulkona helle, niin kylmähyllyjen välissä sitten jäätyy?

Todennäköisesti hän valittaa kesäaikana juuri tuosta.