Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa
Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.
Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.
Sinun maaimassasi kaikki liikkuvat autolla..?
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä jäädytään kaupoissa, kun ei voi laittaa kylmätuotteita ovellisiin kaappeihin ja laatikoihin. Energia on liian halpaa.
Ei jäädy. On mukavan viileää.
Ap pyörtyy varmaan myös päivystyksessä, kun ei takkia saa pois päältä ja odotusaika 8 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä jäädytään kaupoissa, kun ei voi laittaa kylmätuotteita ovellisiin kaappeihin ja laatikoihin. Energia on liian halpaa.
Jäädytään?? Minä RAKASTAN ruokakaupan lämpötilaa kesäisin. Aivan ihanan viileää. Ja rakastaisin myös työskennellä viileässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein.
Minä kävin kuitenkin vain ruokakaupassa, ja iski pakokauhu kun meinasin pyörtyä sinne kuumuuteen.
Ap
Yhyy😂oikein pakokauhu! Asia on hyvin helppo ratkaista. Takki sinne ostoskärryyn, niin kuin täällä on jo sanottu. Ei vaadi sulta suurta ponnistusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.
No jos vaikka tulee kävellen? Kaikki eivät kulje autolla. On tukalaa kyllä, olen samaa mieltä.
Tutussa kaupassa yhden hengen ruuat nappaat kyllä 10 minuutissa ja kassalle. Ei ehdi tukahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ratkaisu, ei käy talvisin kauppakeskuksissa. Ainakaan jossei mene kevyemmin pukeutuneena autolla. Tällä olen pärjännyt jo vuosikymmeniä.
Huoh. Kävikö mielessä että jotkut ruokakaupat ovat kauppakeskuksissa? 😑
Taidan olla onnekas kun kukaan ei ole toistaiseksi pakottanut käyttämään juuri niitä kauppakeskusten ruokakauppoja, olen voinut vapaasti valita itselleni mukavimman ja sopivimman vaihtoehdon.
Okei. Minun lähikauppani sijaitsevat sattumoisin kauppakeskuksessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö apllä ole kesällä ongelmana, kun ulkona helle, niin kylmähyllyjen välissä sitten jäätyy?
Öö, en tosiaankaan jäädy. Rakastan ruokakauppoja kesäisin.
Ap
Jos kävelee tai pyöräilee matkansa, on pakko ottaa päähine, huivi ja käsineet aulassa pois ja avata takki. Muuten saa lämpöhalvauksen kaupassa. Monella lihasvoimalla kulkijalla on sen takia selkäreppu, johon ne saa. Tai sitten ne päähineet sun muut voi laittaa ostoskorin tai kärryn pohjalle kauppareissun ajaksi.
Kauppaa ei tietenkään voi viilentää, koska se on työpaikka, jossa myyjät ym. kulkevat sisävaatteillaan.
Mee munasilteen. Saat uusia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Tutussa kaupassa yhden hengen ruuat nappaat kyllä 10 minuutissa ja kassalle. Ei ehdi tukahtua.
Kyllä kerkesin tukahtua. Siksihän tämän ketjun aloitin. Hyvä että sinä tiedät paremmin.
Ap
Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!
Vierailija kirjoitti:
Mee munasilteen. Saat uusia kavereita.
Munasilteen? Pitäisiköhän sinun vähän kerrata biologiaa, ottaen huomioon että tämä on naisten palsta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kerkesin tukahtua. Siksihän tämän ketjun aloitin. Hyvä että sinä tiedät paremmin.
Ap
No ota seuraavalla kerralla se ostoskärry ja laskosta takkisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!
Alla voi olla huppari ja tukahdun senkin kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei liiku autolla.
Lihavuus tuo monenlaisia vaivoja, vaikka ois kuinka positiivinen.
Muistuttaisin että myös meitä joka paikassa hikoavia on olemassa :) Minulla on kuuma joka paikassa. Ekassa asunnossani oli pieni tuuletusikkuna hyttysverkolla. Pidin sitä vuoden ympäri auki. Hyvin, hyvin harvassa olivat päivät, kun suljin sen ikkunan.
Ap
Taidan olla onnekas kun kukaan ei ole toistaiseksi pakottanut käyttämään juuri niitä kauppakeskusten ruokakauppoja, olen voinut vapaasti valita itselleni mukavimman ja sopivimman vaihtoehdon.