Comfit rintaliivit
Kokemuksia? Jotain Kiina-kamaahan noi varmaan on mutta onko hyviä?
itse ostanut NewYorkerin liivejä ja niissä on todella ärsyttävä ominaisuus että kaarituet hankaa ja kaivautuu ulos sieltä kujastaan
Kommentit (23)
Kiinteille rinnoille varmaan hyvät, Keski-ikäisen roikkuvia rintoja ei tue ollenkaan. Lisäksi löystyvät käytössä. Vuoden käytön jälkeen (minulla näitä neljät) eivät oikein pysy harteilla enää ja nousevat selästä.
Ajattelin jakaa oman kokemukseni Comfit Originaal -liiveistä, jos täällä on muita samassa tilanteessa olevia. Olen mies ja minulla on täysi C-kuppi, joten kunnon tuki on todella tarpeen.
Nämä liivit ovat olleet yllättävän hyvät: ne tukevat mukavasti ja suurin ero entiseen on se, että selkäkivut ovat helpottaneet selvästi. Push-up-ominaisuus antaa hyvän ryhdin, ja materiaali tuntuu sopivan hengittävältä. Lisäksi liivit pysyvät todella hyvin paikoillaan myös liikkeessä ilman, että niitä tarvitsee jatkuvasti korjailla.
Lopuksi haluan sanoa, että miesten rintaliivien käyttö on täysin ok, jos ne parantavat elämänlaatua ja vähentävät kipuja. Se, mitä kukakin kantaa vaatteidensa alla, kuuluu vain käyttäjälle itselleen, eikä kenellekään muulle. Voin suositella, jos etsii toimivaa ratkaisua arkeen!
Oma kokemukseni on, että ei kannata ostaa. Yhdet tilasin, eivätkä tue yhtään. Lisäksi poistavat lähes saman tien kaikki muut paitsi positiiviset kommentit julkaisuistaan facebookissa 😄 Eikös tämä jo kerro kaiken oleellisen.