Kaupan 8% punaviinit on kyllä todella hyviä
Parempia kuin alkon vahvat punaviinit, terveellisempääkin juoda 8 prosenttista kuin esim 14 prosenttista. Ei nouse niin päähän.
Kommentit (32)
Eivät oikein taida liikkua sieltä teidän kaupan hyllyltä mihinkään?
Esperitu de Chile 8% on erinomaista
Tykkään Alkon viineistä. Tampereella asutaan. Olen huomannut että kovin tyhjää on myymälöissä ja asiakkaat tosi siistejä. Ollut jo pitkään tyhjää. Otin valkkarin tänään kaupasta kun ei jaksanut lähteä Alkoon. Alko Cittarin lähellä. Väärä paikka kun käydään Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. En ole maistanut enkä aio maistaakaan mitään laimennusviinejä.
Kannattaa kokeilla. Maku on paljon tasapainoisempi näissä miedommissa.
Ei todellakaan ole. Sinulla on jotain pahasti vialla makuaistissasi.
Minä tykkään vain kuivista tai erittäin kuivista viineistä, joten Alkosta ne on haettava edelleen.
Pahaa.
Onneksi minulla on Alkon punkkua tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten että kun alkoholi% nousee on hintaa pakko nostaa, mutta kun se laskee vedellä jatkettuna niin hintaa ei tarvitse laskea. Saman merkkinen viini maksaa laimennettuna ja laimentamattomana saman verran.
Totta kai kun vain idiootit ostaa vedellä jatkettua viiniä, niin siinä samalla voi viilata hinnankin suhteen vähän linssiin.
Vähän sama kuin se jauhelihamaustehomma että sama mausteseos maksaa 2.5x enemmän kun se on nimetty soijarouheen mausteseokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. En ole maistanut enkä aio maistaakaan mitään laimennusviinejä.
Hyi pahaa, en ole maistanut.
Alkoholittomat viinit toi kauppaan kristilliset, heitä kiittäkäämme!! Hallelujaa Sari E ja Päivi R!!!
Tykkäätkö myös ottaa kakkoseen?