Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereita aikuisena

Vierailija
23.11.2024 |

Mistähän näin aikuisiällä voisi löytää uusia kavereita? Tuntuu vähän hankalalta, kun kaikilla tuntuu olevan jo valmiina omat piirit ja menot tässä vaiheessa elämää. Itse jotenkin jäänyt aina ulkopuolelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali ainakin on paikka missä tutustuu ihmisiin. Kuntosalilla tulee vähitellen tutuksi samoihin aikoihin siellä käyvien kanssa ja taukojen aikana tulee monasti juteltuakin ennestään tuntemattomienkin kanssa.

Vierailija
2/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Fortnitesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali ainakin on paikka missä tutustuu ihmisiin. Kuntosalilla tulee vähitellen tutuksi samoihin aikoihin siellä käyvien kanssa ja taukojen aikana tulee monasti juteltuakin ennestään tuntemattomienkin kanssa.

Ei ja ei ja ei.... Just naureskeltiin kun meidän salilla on joku etsimässä kavereita.... 

Ihmiset on siellä treenaamassa ei etsimässä kavereita. Ja kyllä sitä on hieno seurata vierestä kun joku lässyttää roskaa. Toinen vaan odottaa et mee jo v.....n siitä.

Vierailija
4/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ja ei ja ei.... Just naureskeltiin kun meidän salilla on joku etsimässä kavereita.... 

Ihmiset on siellä treenaamassa ei etsimässä kavereita. Ja kyllä sitä on hieno seurata vierestä kun joku lässyttää roskaa. Toinen vaan odottaa et mee jo v.....n siitä.

Tän takia minä tai vaimo ei edes moikata kenenkään kanssa. Siitä kun on riskinä et sit saa jonkun Urpon selittämään joka kerta kun nähdään

Vierailija
5/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisivuilta jos oot sinkku? Kyllä siellä käsittääkseni ainakin miehet saattaa etsiä myös ihan ajanvieteseuraakin? Ei toki kaikki, mutta jotkut. N

Vierailija
6/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta

Vierailija
7/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita opiskelu ammattikorkeakoulussa 

Vierailija
8/8 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kavereita koirapuistosta jossa käyn koirani kanssa, sekä world of warcraftista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän