.nyt 30 vuotta myöhemmin menetetty rakkauteni on pälvikalju kaljamaha ... Sydämeen sattuu...oli niin kaunis mies nuorena
.nyt 30 vuotta myöhemmin menetetty rakkauteni on pälvikalju kaljamaha ...
Sydämeen sattuu...oli niin kaunis mies nuorena
En koskis nykyiseen versioon pitkällä tikulla
Kyseessä ensi rakkauteni...melko outo fiilis tulee
Kaunotar56v
Kommentit (55)
Aika huikeeta että AP joka on 56v valittaa miesten hiustenlähdöstä.
Varmaan yli 50% miehistä menettää hiuksensa elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Mutta nykyään ajattelen toisin! Nimittäin se mikä on tarkoitettu EI VOI mennä ohi. jos se menee ohi niin sitä ei oltu tarkoitettu onnistumaan. Eli jotain parempaa on tulossa. Ei ollut oikea aika tai jouduit nyt kokemaan tuon sydänsurun jostain syystä.
mokasin itse erään suhteen, jota surin kaksi vuotta. Nykyään ajattelen etten edes tiedä mitä näin siinä miehessä :D enkä olisi ollut valmis suhteeseen. Aika oli huonoin mahdollinen. Suhde olisi todennäköisesti loppunut kun muutuin itse noina kahtena vuotena sen verran paljon.
elä äläpä hättäile! Parempaa on tulossa. Sure nyt surusi ja tutki mitä se haluaa kertoa sinulle :)
Mies on ruma ja lihava nykyään
Ap
Sinäkö olet samannäköinen kuin 30 vuotta sitten?
En ole lihava, enkä kalju , näytän tyylin kukkohovi, kidmann, demi moore
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Mutta nykyään ajattelen toisin! Nimittäin se mikä on tarkoitettu EI VOI mennä ohi. jos se menee ohi niin sitä ei oltu tarkoitettu onnistumaan. Eli jotain parempaa on tulossa. Ei ollut oikea aika tai jouduit nyt kokemaan tuon sydänsurun jostain syystä.
mokasin itse erään suhteen, jota surin kaksi vuotta. Nykyään ajattelen etten edes tiedä mitä näin siinä miehessä :D enkä olisi ollut valmis suhteeseen. Aika oli huonoin mahdollinen. Suhde olisi todennäköisesti loppunut kun muutuin itse noina kahtena vuotena sen verran paljon.
elä äläpä hättäile! Parempaa on tulossa. Sure nyt surusi ja tutki mitä se haluaa kertoa sinulle :)
Kyllä, parempaa on tulossa. Viimeistään haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika huikeeta että AP joka on 56v valittaa miesten hiustenlähdöstä.
Varmaan yli 50% miehistä menettää hiuksensa elämänsä aikana.
En pidä kaljuista miehistä, enkä pallomahoista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nauranut tätä viimeisen 15v.. Olin nuorena ruma ja lihava. Sit aloin urheilla ja bodaa.
Nyt 46v ne samat naiset ketkä oli ilkeitä ja ei pitäny mua minään. On 99% lihavia mummoja ja mä panen heidän tyttäriä.
Olet vanha V A N H A..ja harhainen...ikääntynyt ukko , joka panee lihavia L I H A V I A nuoria naisia.
Vanha kyl mut en harhainen. Enkä pane lihavia naisia oli ne nuoria tai vanhoja.
Lihavat ihmiset ei kiihota mua
Vierailija kirjoitti:
Pälvikalju kyllä usein alkaa jo lapsena. Itse olin jotain 9-v.
Voi raukkaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nauranut tätä viimeisen 15v.. Olin nuorena ruma ja lihava. Sit aloin urheilla ja bodaa.
Nyt 46v ne samat naiset ketkä oli ilkeitä ja ei pitäny mua minään. On 99% lihavia mummoja ja mä panen heidän tyttäriä.
Onko paneminen mielestäsi joku loukkaus näitä naisia kohtaan?
Vaihda nuorempaan ja kauniinpaan. Sillein siitä ongelmasta selviää. Niin minäkin tein kun ex eukko rupsahti.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vanha V A N H A..ja harhainen...ikääntynyt ukko , joka panee lihavia L I H A V I A nuoria naisia.
Vanha kyl mut en harhainen. Enkä pane lihavia naisia oli ne nuoria tai vanhoja.
Lihavat ihmiset ei kiihota mua
No nauti nuoresta lihasta, ne kauneimmat ei tuon ikäistä halua., minä en huolisi nuorta tavis miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ap on yhtä kaunis, kuin nuorena.....eikun....
Nykyinen mieheni on komea ja painaa saman kuin tavatessamme, hiukset päässä.Kaikki ihmiset eivät syö ulkonäköään pilalle.
Ap
Ilman hiuksia painaisi siis vähemmän, niinpä. Hiustenlähtö ei johdu syömisistä, on enemmänkin perinnöllistä.
Omasta mielestäni mies voi olla komea ja hyvin säilynyt vaikka hiuksia ei enää olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan huvittavaa. Kun mä haaveilen nuorena näiden äideistä ja sain lähinnä halveksuntaa ja naureskelua. Nyt 30v myöhemmin näiden tyttäret on ihan eri maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ap on yhtä kaunis, kuin nuorena.....eikun....
Nykyinen mieheni on komea ja painaa saman kuin tavatessamme, hiukset päässä.Kaikki ihmiset eivät syö ulkonäköään pilalle.
Ap
Oletko sinä samannäköinen kuin 30 vuotta sitten?
ps. hiustenlähdölle ei kukaan voi mitään, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuo väittää..ketään ei kiinnosta, minä sain NUORENA kauniin miehen ..tää äijä oli nuorena lihava
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on ruma ja lihava nykyään
Ap
Si
HUUTONAURUA :D
Vierailija kirjoitti:
Vaihda nuorempaan ja kauniinpaan. Sillein siitä ongelmasta selviää. Niin minäkin tein kun ex eukko rupsahti.
M55
En vaihda..jos mies lähtee..niin lähtee , hänen ulkonäkönsä on sivuseikka..rakkaus jatkuu jos tukka lähtee, mutta ei näköjään lähde.
Kaunotar56v
En saanut häntä, kun olimme nuoria.
Olin kaunis , mutta köyhä ja hyvin arka
Ap