Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.nyt 30 vuotta myöhemmin menetetty rakkauteni on pälvikalju kaljamaha ... Sydämeen sattuu...oli niin kaunis mies nuorena

Vierailija
23.11.2024 |

.nyt 30 vuotta myöhemmin menetetty rakkauteni on pälvikalju kaljamaha ...

Sydämeen sattuu...oli niin kaunis mies nuorena

En koskis nykyiseen versioon pitkällä tikulla

Kyseessä ensi rakkauteni...melko outo fiilis tulee

Kaunotar56v

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap on yhtä kaunis, kuin nuorena.....eikun....

Vierailija
2/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nauranut tätä viimeisen 15v.. Olin nuorena ruma ja lihava. Sit aloin urheilla ja bodaa. 

Nyt 46v ne samat naiset ketkä oli ilkeitä ja ei pitäny mua minään. On 99% lihavia mummoja ja mä panen heidän tyttäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mutta nykyään ajattelen toisin! Nimittäin se mikä on tarkoitettu EI VOI mennä ohi. jos se menee ohi niin sitä ei oltu tarkoitettu onnistumaan. Eli jotain parempaa on tulossa. Ei ollut oikea aika tai jouduit nyt kokemaan tuon sydänsurun jostain syystä.

mokasin itse erään suhteen, jota surin kaksi vuotta. Nykyään ajattelen etten edes tiedä mitä näin siinä miehessä :D enkä olisi ollut valmis suhteeseen. Aika oli huonoin mahdollinen. Suhde olisi todennäköisesti loppunut kun muutuin itse noina kahtena vuotena sen verran paljon. 

elä äläpä hättäile! Parempaa on tulossa. Sure nyt surusi ja tutki mitä se haluaa kertoa sinulle :)

Vierailija
4/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mutta nykyään ajattelen toisin! Nimittäin se mikä on tarkoitettu EI VOI mennä ohi. jos se menee ohi niin sitä ei oltu tarkoitettu onnistumaan. Eli jotain parempaa on tulossa. Ei ollut oikea aika tai jouduit nyt kokemaan tuon sydänsurun jostain syystä.

mokasin itse erään suhteen, jota surin kaksi vuotta. Nykyään ajattelen etten edes tiedä mitä näin siinä miehessä :D enkä olisi ollut valmis suhteeseen. Aika oli huonoin mahdollinen. Suhde olisi todennäköisesti loppunut kun muutuin itse noina kahtena vuotena sen verran paljon. 

elä äläpä hättäile! Parempaa on tulossa. Sure nyt surusi ja tutki mitä se haluaa kertoa sinulle :)

Mies on ruma ja lihava  nykyään

Ap

Vierailija
5/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa katsoa, kun kauniit miehet vanhenevat ja repsahtavat. 

Vierailija
6/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis suretkaan? 

Vierailija
7/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinäkö olet samannäköinen kuin 30 vuotta sitten?

Vierailija
8/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nauranut tätä viimeisen 15v.. Olin nuorena ruma ja lihava. Sit aloin urheilla ja bodaa. 

Nyt 46v ne samat naiset ketkä oli ilkeitä ja ei pitäny mua minään. On 99% lihavia mummoja ja mä panen heidän tyttäriä.

Yllättävän monilla ällöttävillä miehillä on tuollainen illuusio omasta ulkonäöstään. Hupaisaa. 

Vierailija
9/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan luokkani kuumin mimmikin on rupsahtanut tusinatasoa alemmaksi, aika entinen ei koskaan enää palaa.

Vierailija
10/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on vanha ruma noita-akka, joka ei koskaan ole saanut mieheltä. Krooninen munanpuute on aiheuttanut vakavan mielisairauden, joka on puolestaan tuhonnut tämän aivojen kognitiiviset toiminnot täysin.

Vierailija
11/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monilla ällöttävillä miehillä on tuollainen illuusio omasta ulkonäöstään. Hupaisaa. 

Illuusio hyvinkin. Ekaks SM tasolla urheilua 15v. Sen jälkeen aktiivisesti bodausta. Se muuttaa jonku verran ulkonäköä.

Olen pannut 2 luokkakaverini tytärtä.

Vierailija
12/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin 40 v jälkeen lukio 1. Luokan ihastukseni. Ei varmaankaan tuntenut minua. Täysi mummeli, ei herättänyt enää mitään tunteita. Itseasiassa hirvitti että tuollaisen kanssako nyt sitten köpöttelisin. Ei ikipäivänä. 😯

Vierailija
13/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita todella komeita +40v miehiä.

Vierailija
14/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaan ällöä, kun melkein kaikki miehet antavat ulkonäkönsä rupsahtaa totaalisesti.

No, meillä itsensä hyvin säilyttäneillä on toisemme sekä nuoremmat valittavana.

Vierailija
15/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä minä ja suuri rakkauteni 38v takaa näemme toisemme samoilla silmillä kuin silloin vaikka ikä on tuonut kiloja ja vienyt värin hiuksista. Hän on edelleenkin upein, komein ja haluttavin mies kenet tiedän vatsakummusta ja lievästä ontumisesta huolimatta:) 

Vierailija
16/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on yksi harhaanjohtava näkemys.

Joku on sitä mieltä että ihmiset ovat " tarkoitetut" toisilleen.

Ei kukaan ole " tarkoitettu" kenellekään.

Vierailija
17/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinäkö olet samannäköinen kuin 30 vuotta sitten?

Odotan vastaustasi.

Vierailija
18/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ap on yhtä kaunis, kuin nuorena.....eikun....

Nykyinen  mieheni on  komea ja painaa saman kuin tavatessamme, hiukset päässä.Kaikki ihmiset eivät syö ulkonäköään pilalle.

Ap

Vierailija
19/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin koin melkein samanlaisen pettymyksen hiljattain. Mies oli joskus parikymppisenä poikamaisella tavalla komea ja 15 vuotta myöhemmin elähtänyt ja lyhyt äijänkäppyrä.

Vierailija
20/55 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vanha V A N H A..ja harhainen...ikääntynyt ukko , joka panee lihavia L I H A V I A nuoria naisia.