Iso poliisioperaatio Tampereen asemalla
Junassa Helsingistä Vaasaan oli 30 hengen häiriöporukka. Eipä ole vastaavaa ennen ollut Suomessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac70e432-0a50-4ff0-9eda-d27f962deb26
Kommentit (69)
Missä humalainen ölisevä mieslauma, siellä väkivaltaa ja ongelmia.
Vttu mitäidiootteja nuo HIFKin kannattajat.
Vierailija kirjoitti:
Sportin faneja.
Miksi Sportin fanit matkaisi Vaasaan kun jo asuvat siellä?
Lehdet uutisoi jo että HIFKin junttiporukka kyseessä
En ole akateeminen, olen duunaritaustainen ja duunarihommia teollisuudessa tehnyt mies, mutta minua ei jääkiekko eikä jalkapallo, eikä oikeastaan muukaan urheilu tai penkkiurheilu kiinnosta ollenkaan, eikä juopottelu tai tappelu.
Turha leimata ja yleistää aina ei-akateemiset tuollaiseksi mölinäporukaksi. No minä en kyllä ole koskaan oikein sopinut mihinkään muuhunkaan lokeroon.
Tulee mieleen kultaiset muistot kun HIFKin kannattaja saaneet pataan Vaasan motarin sillan alla lähellä areenaa :) Voi niitä aikoja kun itsekin asuin Vaasassa :)
Ymmärrettävästi vähän hiertää kun Sportilla liigan paras kannattajakunta.
Nuo pelit voisi lopettaa jos eivät dorkat osaa olla tappelematta.Naurettavaa kun typerykset ovat niin faneja etteivät kestä toisen osapuolen olemassaoloa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pelit voisi lopettaa jos eivät dorkat osaa olla tappelematta.Naurettavaa kun typerykset ovat niin faneja etteivät kestä toisen osapuolen olemassaoloa.
Miksi ihmeessä pelit pitäisi lopettaa, kun 98% käyttäytyy kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä perssuolinkainen, siellä vilppi, valhe ja vääristely.
Missä wokefemmari n a t s i, siellä miesviha, öyhötys ja silmien sulkeminen tosiasioilta
Että tämäntasoinen keskustelu.
Jalkapallossa sama juttu.