Kuihdun varmaan kokonaan pois kun ei ole varaa syödä. Aamupaino 58 kg
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä just vassarit ollu sitä mieltä, ettei köyhä voi syödä terveellisesti? Että mitä valitat? Osta niitä 2 euron pakastepitsoja, niin lihot ja saat intersektionaaleilta uhristatuksen.
Edellinen keskustelu poistettiin, kun tuli viestejä, että halvalla voi syödä terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ruokavaliosi on? Ainakin ruokajonot kannattaa hyödyntää ja ottaa myös yhteyttä paikalliseen diakoniaan, sieltä osataan neuvoa mistä saisit apua.
En pysty syömään kaikkein halvimpia ruoka-aineita, kuten makaronia, makkaraa, sianlihaa, kananmunia, kaalia tai palkokasveja, ja maitotuotteet on oltava laktoosittomia.
Ap
Onko syy allergia tai intoleranssi, vaai vaan henkistä laatua?
Sianlihassa ja makkarassa henkinen allergia ja ällötys, muut aiheuttavat kovia vatsakipuja.
Ap
Ei ole mitään hätää. Itse 175 ja 53kg. Hyvin talikko nousee ja jaksaa tallitöitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 53kg enkä ole kuihtumassa, joten tuskin sinäkään.
Olet myös saman pituinen kuin ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä just vassarit ollu sitä mieltä, ettei köyhä voi syödä terveellisesti? Että mitä valitat? Osta niitä 2 euron pakastepitsoja, niin lihot ja saat intersektionaaleilta uhristatuksen.
Edellinen keskustelu poistettiin, kun tuli viestejä, että halvalla voi syödä terveellisesti.
Rikkaat ja rahattomat ohjelmassa pyylevä naisihminen sanoi, ettei ole varaa ostaa jäätelöä tai hedelmiä. Mutta sanoi ostavansa pelejä 10 - 20 euroa kappale. Sillä saisi aika paljon terveellistä syötävää. Sitten oli saanut itsensä velkahelvettiin ottamalla pikavippejä. En kehtaisi tuollaisen sijassa näyttää naamaani telkkarissa.
Mulla loppui jo kuukautiset.
Vaakaa en omista, joten en tiedä, missä mennään, mutta eilen paksumpaan talvitakkiin vaihtaessa huomasin senkin käyneen niin isoksi, että pitää laittaa takin alla paita housuun, koska lanteet eivät enää blokkaa kylmän ilman pääsyä helman alta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vaakaa en omista, joten en tiedä, missä mennään, mutta eilen paksumpaan talvitakkiin vaihtaessa huomasin senkin käyneen niin isoksi, että pitää laittaa takin alla paita housuun, koska lanteet eivät enää blokkaa kylmän ilman pääsyä helman alta ylöspäin.
Eikai ne lanteet mihinkään pienene? Ovat luuta.
Aivot ovat selvästi surkastuneet ensimmäisten joukossa pois, jos et keksi pienellä rahalla mitään ruokaa itsellesi.
Aivan, mutta oletkin niitä lumihiutaleita, jotka eivät syö lihaa, mutta joiden vatsa ei kestä toisaalta mitään kasviksiakaan tai paljon energiaa sisältäviä kananmunia. Ilmeisesti mikään edullinen juureskaan ei sovi, vaikka Ap oli nämä listalta unohtanut. Ja ei voi sitten elää vaikka sipseillä ja mikropitsalla, joilla aina sanotaan köyhien elävän ja lihovan, koska syyt.
Minulla on aina ollut myötätuntoa vähävaraisia kohtaan, mutta nämä jatkuvat ei ole varaa ruokaan -itkut vähentävät sitä tehokkaasti. Kun itse olen elämäni varrella ollut tosi köyhä, isoin ongelma on ollut selvitä vaikka laskuista ja yllättävistä kuluista, ruokaa olen aina itselleni ja perheelleni saanut tehtyä. Vaatii aikaa ja vaivannäköä, ei ole aina trendikkäintä pöperöä, mutta nälkään ei kuole. Kysypä joskus joltain oikeasti elämää nähneeltä iäkkäämmältä ihmiseltä, miten ennenkin on hyödynnetty kaikki tähteet ja jatkettu ruokia milloin milläkin, jotta on selvitty vaikka sota-ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai ne lanteet mihinkään pienene? Ovat luuta.
Naisilla niiden luiden päällä tahtoo olla rasvaa.
TAAS TÄMÄ ÄLYVAPAA JANKUTUS ALKAA, EI VOI SYÖDÄ, EI VOI TEHDÄ, EI VOI SITÄ EIKÄ TÄTÄ.
KEKSI JO PAREMPI PROVO.
Vierailija kirjoitti:
Aivot ovat selvästi surkastuneet ensimmäisten joukossa pois, jos et keksi pienellä rahalla mitään ruokaa itsellesi.
Aivan, mutta oletkin niitä lumihiutaleita, jotka eivät syö lihaa, mutta joiden vatsa ei kestä toisaalta mitään kasviksiakaan tai paljon energiaa sisältäviä kananmunia. Ilmeisesti mikään edullinen juureskaan ei sovi, vaikka Ap oli nämä listalta unohtanut. Ja ei voi sitten elää vaikka sipseillä ja mikropitsalla, joilla aina sanotaan köyhien elävän ja lihovan, koska syyt.
Minulla on aina ollut myötätuntoa vähävaraisia kohtaan, mutta nämä jatkuvat ei ole varaa ruokaan -itkut vähentävät sitä tehokkaasti. Kun itse olen elämäni varrella ollut tosi köyhä, isoin ongelma on ollut selvitä vaikka laskuista ja yllättävistä kuluista, ruokaa olen aina itselleni ja perheelleni saanut tehtyä. Vaatii aikaa ja vaivannäköä, ei ole aina trendikkäintä pöperöä, mutta nälkään ei kuole. Kysypä joskus joltain oi
Miksi tästäkin piti loukkaantua verisesti ja alkaa haukkua tyhmäksi? Luettelin tuossa ne mitä en pysty syömään. Kananmunista saan aivan hirveän vatsakivun, mutta juureksia pystyn kyllä syömään, ne vaan ovat yksinään niin kevyttä ravintoa, ettei niillä ainakaan painoa saa lisää.
Vähän epäilen tuota myötätuntoasi, kun alat vttuilla täysin tuntemattomalle ihmiselle.
Ap
Miksi ette ota puolisoa jos ette töitä saa? Kaksi köyhää pärjää paremmin kuin yksin. Jokainen saa jonkun kun ei ole valikoiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut myötätuntoa vähävaraisia kohtaan, mutta nämä jatkuvat ei ole varaa ruokaan -itkut vähentävät sitä tehokkaasti. Kun itse olen elämäni varrella ollut tosi köyhä, isoin ongelma on ollut selvitä vaikka laskuista ja yllättävistä kuluista, ruokaa olen aina itselleni ja perheelleni saanut tehtyä. Vaatii aikaa ja vaivannäköä, ei ole aina trendikkäintä pöperöä,
JANKUTTAJA EI ANSAITSE KUIN VITTUILUA, SITÄ SAA MITÄ TILAA.
Mene seurakuntaan syömään. Kirkko auttoi samassa tilanteessa olevaa tuttavaani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ota puolisoa jos ette töitä saa? Kaksi köyhää pärjää paremmin kuin yksin. Jokainen saa jonkun kun ei ole valikoiva.
Mistä niitä puolisoita vaan OTETAAN? Samalla tavalla kuin MENNÄÄN töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä puolisoita vaan OTETAAN? Samalla tavalla kuin MENNÄÄN töihin?
Kyllä sitä aina jollekin kelpaa. Vaikka itseään paljon vanhemmalle.
Mutta miksi sinun aloittaja pitäisi saada painoa lisää? Jos et ole liki kaksimetrinen, olet varmastikin ihannepainossa, mikä on isolle osalle ylipainosta kansaa vain kaukainen haave.
Kirjoitit ettei puurossa ole energiaa. Kyllä siitä saa ihan riittävästi hiilihydraatteja ja jos lorauttaa joukkoon ruokaöljyä, saa myös lisää rasvaa. Itse lisään kaurapuuroon aina oliiviöljyä ja korvaan keittäessä osan vedestä maidolla, ehkä joku kauramaitokin sopii jos ei edes laktoositonta lehmänmaitoa voi juoda. Muutama marja puuron sekaan ja siinä on hyvin täysipainoinen ateria.
Ja teille raivoajille tiedoksi: jos joutuu pitkään olemaan syömättä, niin suolisto menee johonkin epätasapainotilaan ja hermostuu vähän jokaisesta ruoka-aineesta. Ennen pystyin syömään mitä vaan eikä ollut edes tuota laktoosi-intoleranssia, mutta nyt saan vatsaoireita jopa omenasta.
Ap
Yhyy, liha inhottaa Olen aina vihaamalla vihannut sieniä, mutta nälkä opettaa. Nykyisin syön sieniä, eivät ole suosikkiani mutta saan niitä maalla asuvalta anopilta syksyisin isoja määriä ja niillä saa vaihtelua ruokavalioon.
Näiden jankuttajien jutuissa eniten alkaa vituttaa tuo asenne, jossa mitään ei voi itse tehdä ja jonkun pitäisi vaan kaataa rahaa ongelman päälle. Aloittakaa ainakin ensin perinteisen ruuanlaiton opettelusta ja siitä, että aikuisina ihmisinä pääsette en-tykkää-tästä-hyi -ällötysten yli. Oikeasti nälkään kuoleva ihminen syö ihan mitä tahansa, eli jos on varaa nirsoilla, ei ole nälkä.
Hyvä homma 👍 Päästään sun ruikutuksesta eroon .