Mikä on suurin ongelmasi? Muut yrittävät ratkoa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En osaa/uskalla puhua ihmisille. Tervehtimisen jälkeen toinen lähtee pois koska en keksi mitään sanottavaa. Haluaisin liittyä muiden ihmisten keskusteluihin mutta en tiedä mitä minun kuuluisi sanoa.
Sano pöö, on hyvä jään murtaja.
Työttömyys! Mun kaikki ongelmat ratkeaisivat, jos pääsisin töihin ja saisin palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys! Mun kaikki ongelmat ratkeaisivat, jos pääsisin töihin ja saisin palkkaa.
Mene töihin
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea!
Onnesta niin väliä ole, mutta työstä saa toimeentuloa, onni tulee sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea!
Ei tuokaan, mutta sopiva määrä rahaa helpottaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea!
Ei tuokaan, mutta sopiva määrä rahaa helpottaa elämää.
Kyllä olen onnellisempi rahan kanssa kuin ilman. Tuo se onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En osaa/uskalla puhua ihmisille. Tervehtimisen jälkeen toinen lähtee pois koska en keksi mitään sanottavaa. Haluaisin liittyä muiden ihmisten keskusteluihin mutta en tiedä mitä minun kuuluisi sanoa.
Aloita jollain positiivisella. Vaikka että kivaa että on lunta maassa, niin tuntuu valoisammalta. Kysy mitä toiselle kuuluu.
Kannabiksen laittomuus on suuri ongelma. Siihen auttaisi niin yksinkertainen asia kuin laillistaminen.
En osaa pitää puoliani enkä tiedä miten sellaista voi opetella. Jos työkaveri on ilkeä ja puhuu paskaa selän takana, mustamaalaa niin miten sellaiselle voi laittaa kampoihin?
Vierailija kirjoitti:
En osaa pitää puoliani enkä tiedä miten sellaista voi opetella. Jos työkaveri on ilkeä ja puhuu paskaa selän takana, mustamaalaa niin miten sellaiselle voi laittaa kampoihin?
Tuo asia esihenkilösi tietoisuuteen. Tuollainen pilaa työilmapiiriä. Ei kannata olla hiljaa.
Nuoriin miehiin kohdistuva miesviha naisilta.
Olen suklaa-addikti. Muitakin herkkuja menee mutta suklaa on ihan oikea addiktio. Olen yrittänyt taistella sitä vastaan kohta 30 vuotta. Kaikki neuvot kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriin miehiin kohdistuva miesviha naisilta.
Mikä se oli se inkeleiden juttu, MGTOW?
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen laittomuus on suuri ongelma. Siihen auttaisi niin yksinkertainen asia kuin laillistaminen.
V#tun narkki! Kuole pois!
Miten päästä eroon 5 vuoden p-toimista?
P-toimet estävät töihin menemisen, joka olisi yksi ratkaisu päästä elämässä eteenpäin