Korkea aika laittaa ihan isyyslailla se ISYYSTESTI rutiiniksi
Monelta draamalta säästyttäisiin kun isyystesti tehdään laillisesti rutiiniksi.
Lapsen tulee tietää oikea alkuperänsä ja vanhempansa. Ja aikuisen laillisesti testatut, todistetut jälkeläisensä.
Kommentit (441)
Ota yhteys kansanedustajaasi. Tai käynnistä kansalaisaloite. Täältä vauvapalstalta vaatimuksesi ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää AINA kääntyy niin, että naiset ovat tähänkin ongelmaan syypäitä? Ymmärrän, että on muutamia naisia, jotka pettävät puolisoitaan, mutta missä on miesten vastuu siitä, että haluamansa lapset ovat toivottuja?
Ihan samalla tavalla kuin naisella on etuja on myös miehellä. Mutta lapsen etu menee aikuisten (sukupuolella ei väliä) edun edelle - aina.
Joskus vain on niin, että putlerit on yksin syyllisiä yksipuolisiin törkeyksiinsä. Yrittäkää naiset kestää syyllisyytenne. Tähän asti aina mies ollut syyllinen - kaikkeen.
No kerro yksikin esimerkki, jossa nainen on ollut syyllinen ja mies täysi uhri eli esim. ei voinut käyttää kordaria.
Niin tai olla p n e m a t t a. Tai jos on pakko p n n a ilman sitä kumia, ja ei niitä lapsia kerta halua, niin laittaa ne piuhat poikki?
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitkä vainoharhaisten kokoontumisajot. Tehkää ukot vaan ihan itse ne testinne ja maksakaa ne. Mikään ei estä tekemästä niin. Kertokaa toki tuloksetkin täällä!
Mä voin kertoa testaamatta. 100% lapsista oli sen naisen biologisesti, josta oli ulos työntynyt. Isien kohdalla tilanne ei ollut lähelläkään yhtä hyvä. Iso osa testeistä joissa tulokseksi tuli ettei isä ollutkaan biologisesti lapsen isä, oli alusta asti kuvitellut olevansa. Myös lapset olivat järkyttyneitä tuloksesta. Myöhemmin tehdyissä tutkimuksissa todettiin, että kaikissa tapauksissa kaikki oli miesten syytä, yksikään nainen ei ollut tutkimuksen mukaan tehnyt mitään väärää. Tutkimuksen tuotti nytkis 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää AINA kääntyy niin, että naiset ovat tähänkin ongelmaan syypäitä? Ymmärrän, että on muutamia naisia, jotka pettävät puolisoitaan, mutta missä on miesten vastuu siitä, että haluamansa lapset ovat toivottuja?
Ihan samalla tavalla kuin naisella on etuja on myös miehellä. Mutta lapsen etu menee aikuisten (sukupuolella ei väliä) edun edelle - aina.
Joskus vain on niin, että putlerit on yksin syyllisiä yksipuolisiin törkeyksiinsä. Yrittäkää naiset kestää syyllisyytenne. Tähän asti aina mies ollut syyllinen - kaikkeen.
No kerro yksikin esimerkki, jossa nainen on ollut syyllinen ja mies täysi uhri eli esim. ei voinut käyttää kordaria.
Niin tai olla p n e m a t t a. Tai jos on pakko p n n a ilman sitä kumia, ja ei niitä lapsia kerta halua, niin laittaa ne piuhat poikki?
Miten tämä liittyy aloitukseen? Myös toivotut lapset voivat olla toisen miehen siittämiä. Ja teille, jotka jankutatte, ettei isyys ole biologiaa. Minulle äitiys on biologiaa. Jos en olisi saanut lasta luonnollisesti, en todellakaan olisi adoptoinut toisen tekemää lasta tai hankkinut muiden sukusoluilla, vaan halusin ihan oman. Ja niin moni mieskin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitkä vainoharhaisten kokoontumisajot. Tehkää ukot vaan ihan itse ne testinne ja maksakaa ne. Mikään ei estä tekemästä niin. Kertokaa toki tuloksetkin täällä!
Varmaan moni tekisikin, mutta mammat suuttuvat, koska pitävät sitä epäluottamuksen osoituksena.
Eikö nuo kaiken maailman avioliitot ja isyyden myöntämisetkin ole sitten yhtälailla turhia, kerta on oltava täys luottamus?
Pitää luottaa että ukko maksaa ja elättää ilman turhia sitouttamisiakin!
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo kaiken maailman avioliitot ja isyyden myöntämisetkin ole sitten yhtälailla turhia, kerta on oltava täys luottamus?
Minä ainakin luotan, tietysti. En ilman luottamusta hänen kanssaan olisi lasta tehnyt. Aivan itse hän halusi nimensä syntymätodistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin luotan, tietysti. En ilman luottamusta hänen kanssaan olisi lasta tehnyt. Aivan itse hän halusi nimensä syntymätodistukseen.
Varmasti tietoisena että kieltäytyminen ei olisi vaikuttanut mihinkään?
Joo ja testinäytteet pitää kerätä omaan dna-pankkiin, jota poliisit saavat käyttää rikosten ratkaisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni tekisikin, mutta mammat suuttuvat, koska pitävät sitä epäluottamuksen osoituksena.
Sen kun suuttuvat, mitä se sinua haittaa?
Mielestäni on järkyttävä petos esim. tehdä lapsi vieraan miehen kanssa tunnesyistä ja uskotella käytännön syistä sille varakkaalle ja kunnolliselle aviopuolisolle, että lapsi on hänen. Koska tämä on "parempi ja huolehtivampi isä" lapselle kun siitä Suuresta Rakkaudesta ei vastuuseen ja isäksi ole. Suurelle Rakkaudelle kuitenkin haikaillen päivitetään säännöllisesti ja salaa tietysti puolisolta yhteisen rakkauden hedelmän kuulumisia teksti- ja sähköpostiviestein.
Se on järkyttävä petos myös lasta kohtaan jolla on riski esimerkiksi avioitua oman lähi-sukulaisensa kanssa tietämättä ja tuntematta oikeita sukujuuriaan.
Näinkin on kuulemma käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen sitä mieltä, että jos miehen lähtökohta lapseen on epäilys niin sitä lasta ei silloin lähdetä tekemään ollenkaan. Niin simppeliä.
Mutta isän näkökulmasta asia ei ole simppeli koska äidillä on tarpeettoman suuri sanavalta siitä että tehdäänkö lapsi vai ei ja mikäli sellainen tehdään niin vähintä mitä voisi varmistaa on, että lapsi on oikealle miehelle. Miehellä on suuri riski käyttää rahaa lapseen joka ei olekaan hänen. Siitä tässä on kyse. Olen kanssasi samaa mieltä että viimeinen sana tulisi aina olla miehellä, mutta naiset vetoavat siihen että lapsi kasvaa heidän kehossaan.
Jos mies pitää siittiöt hallussaan, nainen ei tule raskaaksi. Älkää luovuttako niitä naisille. Asia on hyvin simppeli.
kun se isyys niin paljon pelottaa on varmin keino pidättäytyä tollasesta kanssakäymisestä joka voisi tämäntyyppiseen lopputulokseen johtaa, problem solved :D.
Luulen että monet ympäriinsä naiskentelevista ja paljaaltaan panevista miehistä vastustavat pakollisia isyystestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on järkyttävä petos esim. tehdä lapsi vieraan miehen kanssa tunnesyistä ja uskotella käytännön syistä sille varakkaalle ja kunnolliselle aviopuolisolle, että lapsi on hänen. Koska tämä on "parempi ja huolehtivampi isä" lapselle kun siitä Suuresta Rakkaudesta ei vastuuseen ja isäksi ole. Suurelle Rakkaudelle kuitenkin haikaillen päivitetään säännöllisesti ja salaa tietysti puolisolta yhteisen rakkauden hedelmän kuulumisia teksti- ja sähköpostiviestein.
Se on järkyttävä petos myös lasta kohtaan jolla on riski esimerkiksi avioitua oman lähi-sukulaisensa kanssa tietämättä ja tuntematta oikeita sukujuuriaan.
Näinkin on kuulemma käynyt.
Kuulemma käynyt. Tottahan tuo pitää uskoa, kun niin on kuulemma käynyt.
Vierailija kirjoitti:
kun se isyys niin paljon pelottaa on varmin keino pidättäytyä tollasesta kanssakäymisestä joka voisi tämäntyyppiseen lopputulokseen johtaa, problem solved :D.
Ei se pelota, mutta harva haluaa elättää tietämättään toisen miehen lasta.
Samantyyppiset naiset, jotka pitävät muka epäluottamuslauseena itseään kohtaan lapsen isyystutkimusta ovat juuri samoja, jotka suuttuen valittavat epäluottamusta itseään kohtaan kun huomattavasti varakkaampi sulhanen pyytää allekirjoitusta ihan asialliseen avioehtosoppariin avioeron varalta.
Normiälyiselle, rehelliselle naiselle edellä mainitut asiat on ihan ok tai aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kyllä tuoreena äitinä hieman loukkaantunut, jos vauvalta väkisin alettaisiin jotain geenitestejä ottamaan. Ja niin olisi miehenkin.
Ehkä kannattaa vähän miettiä elämänvalintojaan tarkemmin, jos random epäluotettavan yhdenillanjutut tupsahtelee raskaaksi tuon tuosta
Paljonko on äo:si?
Tietenkin asia on normiolosuhteissa näin, mutta entäs ne malmin ja keravan tms. kalluloiden mamit? Mietitkö asiaa vain omasta sosiaalisesta kuplastasi? Vaikka se olisikin loukkaavaa, asia olisi silti kokonaisuuden kannalta tehtävä juuri niin, että näyte otetaan kaikilta ja sen pituinen se.
Mitähän nämä malmin ja keravan kalluloiden mamit ja muut oikein on? Ilmeisesti ei mitään positiivista ainakaan. Miksi minun pitäisi ottaa vastuulleni se, mitä he tekevät vaikken edes tiedä sitä enkä tunne heitä? Tietääkseni he eivät ole parisuhteessa minun tai mieheni kanssa. He saavat teettää isyystestejä niin usein kuin haluavat, se on heidän asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppiset naiset, jotka pitävät muka epäluottamuslauseena itseään kohtaan lapsen isyystutkimusta ovat juuri samoja, jotka suuttuen valittavat epäluottamusta itseään kohtaan kun huomattavasti varakkaampi sulhanen pyytää allekirjoitusta ihan asialliseen avioehtosoppariin avioeron varalta.
Normiälyiselle, rehelliselle naiselle edellä mainitut asiat on ihan ok tai aivan sama.
Meillä on avioehto, mutta isyystutkimuksia ei ole tehty.
Niin siis mihin ongelmaan? Mikä tässä on se ongelma? Ja jos toi on sun oikea mielipide niin kai sama mielipide pätee noihin väkivalta, väkisinmakaamis yms. Juttuihin? Eli, että ei saa käydä miesten kimppuun yleisesti vaan sen takia että on muutamia pahoja miehiä? Ja miten se että joku tekee DNA testin on jotain vastuun pakoilua miesten puolelta lapsen toivomisen kanssa? Ymmärrätkö yhtään mitä kirjoittelet? Jos DNA testi olisi pakollinen niin miten se tarkoittaa sitä että miehestä olisi tullut tai tulossa isä tahtomattaan? Ja sitten vielä se, että jos lapsen etu menee kaiken edelle niin silloinhan varsinkin sun pitäis olla samaa mieltä tästä asiasta, eihän se ole lapselta yhtään mitään pois, mutta taitaakin lopulta olla sittenkin se naisen etu vähän tärkeämpi vai?