Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkea aika laittaa ihan isyyslailla se ISYYSTESTI rutiiniksi

Vierailija
23.11.2024 |

Monelta draamalta säästyttäisiin kun isyystesti tehdään laillisesti rutiiniksi.

Lapsen tulee tietää oikea alkuperänsä ja vanhempansa. Ja aikuisen laillisesti testatut, todistetut jälkeläisensä.

Kommentit (441)

Vierailija
261/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis:  Mies ei saa edes epäillä - eikä tietenkään saa varmistua   HIENOA...

Kukaan ei edes estä epäilemästä. Ja saa varmistua, jos itse asian hoitaa äidin selän takana. Pah vi.

Ei tarvitse selän takana touhuta, kai mies nyt sen verran uskaltaa, että sanoo asiasta naiselle ääneen. Kunhan hoitaa sen itse eikä odota vaimon hoitavan.

Vierailija
262/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä tuoreena äitinä hieman loukkaantunut, jos vauvalta väkisin alettaisiin jotain geenitestejä ottamaan. Ja niin olisi miehenkin.

Ehkä kannattaa vähän miettiä elämänvalintojaan tarkemmin, jos random epäluotettavan yhdenillanjutut tupsahtelee raskaaksi tuon tuosta

Paljonko on äo:si?

Tietenkin asia on normiolosuhteissa näin, mutta entäs ne malmin ja keravan tms. kalluloiden mamit? Mietitkö asiaa vain omasta sosiaalisesta kuplastasi? Vaikka se olisikin loukkaavaa, asia olisi silti kokonaisuuden kannalta tehtävä juuri niin, että näyte otetaan kaikilta ja sen pituinen se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko keskustelua mutta joko käenpoikasten määrä on noussut yli 50%? Määrä vaan nousee joka keskustelussa.

Ulimiesten mielestä se on todennäköisesti 99,9% Vain oma äiti ehkä on ollut madonna ja loput. . . no niitä toisia.

Tää on paras! 👍👍🥫

Vierailija
264/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L o r t o t   ovat piankohta pahassa liemessä, kun mies vetää esiin dokumentit. Ne ei pala tulessakaan. Jos ei se  l o r t t o  polta ...

Hohhoijaa. Se on monelle miehelle mahdoton tehtävä hoitaa asia ihan itse alusta loppuun. Mieluummin kiukutellaan ja märistään.

Vierailija
265/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei edes estä epäilemästä. Ja saa varmistua, jos itse asian hoitaa äidin selän takana. Pah vi.

Ei tarvitse selän takana touhuta, kai mies nyt sen verran uskaltaa, että sanoo asiasta naiselle ääneen. Kunhan hoitaa sen itse eikä odota vaimon hoitavan.

Äiti voi kieltää testin lapsen etuina vedoten - tietääkseni.

Vierailija
266/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä tuoreena äitinä hieman loukkaantunut, jos vauvalta väkisin alettaisiin jotain geenitestejä ottamaan. Ja niin olisi miehenkin.

Ehkä kannattaa vähän miettiä elämänvalintojaan tarkemmin, jos random epäluotettavan yhdenillanjutut tupsahtelee raskaaksi tuon tuosta

Paljonko on äo:si?

Tietenkin asia on normiolosuhteissa näin, mutta entäs ne malmin ja keravan tms. kalluloiden mamit? Mietitkö asiaa vain omasta sosiaalisesta kuplastasi? Vaikka se olisikin loukkaavaa, asia olisi silti kokonaisuuden kannalta tehtävä juuri niin, että näyte otetaan kaikilta ja sen pituinen se.

Jos noin, niin joten ihan jokaisen isäoletetun on pakko mennä mukaan synnytykseen.

Vierailija
267/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Vierailija
268/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L o r t o t   ovat piankohta pahassa liemessä, kun mies vetää esiin dokumentit. Ne ei pala tulessakaan. Jos ei se  l o r t t o  polta ...

Valitse kumppanisi jatkossa paremmin. Vaikka ne kuuluisat thaimaalaiset leidiboit vois olla sulle sopivampaa seuraa.

Vierailija
269/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää AINA kääntyy niin, että naiset ovat tähänkin ongelmaan syypäitä? Ymmärrän, että on muutamia naisia, jotka pettävät puolisoitaan, mutta missä on miesten vastuu siitä, että haluamansa lapset ovat toivottuja? 

Ihan samalla tavalla kuin naisella on etuja on myös miehellä. Mutta lapsen etu menee aikuisten (sukupuolella ei väliä) edun edelle - aina. 

Joskus vain on niin, että putlerit on yksin syyllisiä yksipuolisiin törkeyksiinsä. Yrittäkää naiset kestää syyllisyytenne. Tähän asti aina mies ollut syyllinen - kaikkeen.

Vierailija
270/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen jo nytkin teettää halutessaan, mikä ongelma?

Asiassa ei pidä naisella olla sananvaltaa tai vipuvartta uhkailla miestä.

Vierailija
271/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat

Vierailija
272/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen jo nytkin teettää halutessaan, mikä ongelma?

Asiassa ei pidä naisella olla sananvaltaa tai vipuvartta uhkailla miestä.

Uhkailla millä lailla?

Vierailija
273/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, kun olen nainen. Miehelleni olen toki sanonut, että testit saa teettää, enkä suutu. Olen tuo kirjoittaja, jonka lähipiiristä paljastui kaksi toisen miehen lasta. Sen takia osaankin katsoa asiaa miehen näkökulmasta.

Niin onko ne teidän lapset testattu vai ei? Kommentistasi saa käsityksen, että ei. Mikset sinä sitten hoida asiaa kuntoon, kun miehesi laiskuuttaan ei saa sitä tehtyä?

Miksi ihmeessä hoitaisin, kun mies ei testiä halua? 

Miehsi ei uskalla sanoa sinulla siitä, koska pelkää, että suutut. Näinhän täällä miehet ovat itse sanoneet.

Minusta on tekopyhää puolustella pakollisia isyystestauksia, väittää miten naiset on epärehellisiä valehtelijoita, mutta samaan hengenvetoon kertoa, että meillä ei ole tarvis testata lapsia. Olkaa esimerkkeinä. Hommaa

Miehsi ei uskalla sanoa sinulla siitä, koska pelkää, että suutut. Näinhän täällä miehet ovat itse sanoneet.

Minusta on tekopyhää puolustella pakollisia isyystestauksia, väittää miten naiset on epärehellisiä valehtelijoita, mutta samaan hengenvetoon kertoa, että meillä ei ole tarvis testata lapsia. Olkaa esimerkkeinä. Hommaa ne testit vaikka miehesi vastustaisi.

Etkö osaa lukea? Juurihan olen sanonut, etten pahastuisi siitä ja en ymmärrä, miksi joku suuttuisi, jos ei kerran ole aihetta pelätä salaisuuksien paljastumista.

Vierailija
274/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää AINA kääntyy niin, että naiset ovat tähänkin ongelmaan syypäitä? Ymmärrän, että on muutamia naisia, jotka pettävät puolisoitaan, mutta missä on miesten vastuu siitä, että haluamansa lapset ovat toivottuja? 

Ihan samalla tavalla kuin naisella on etuja on myös miehellä. Mutta lapsen etu menee aikuisten (sukupuolella ei väliä) edun edelle - aina. 

Joskus vain on niin, että putlerit on yksin syyllisiä yksipuolisiin törkeyksiinsä. Yrittäkää naiset kestää syyllisyytenne. Tähän asti aina mies ollut syyllinen - kaikkeen.

No kerro yksikin esimerkki, jossa nainen on ollut syyllinen ja mies täysi uhri eli esim. ei voinut käyttää kordaria. 

Vierailija
275/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat

No siitä sitten vaan testejä järjestämään. 

Vierailija
276/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro yksikin esimerkki, jossa nainen on ollut syyllinen ja mies täysi uhri eli esim. ei voinut käyttää kordaria. 

Mies ja nainen aviossa. Mies lähtökohtaisesti uskoo naiivisti, että nainen voi olla uskollinen. Tosiasiassa nainen yrittää työntää rakastajansa  ä p ä r ä n   viattoman aviomiehensä niskoille elätettäväksi. OIkeudentajua sinulla?

Vierailija
277/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen ovat parisuhteessa on päättäneet hankkia lapsen. Nainen käy vieraissa ja tulee raskaaksi.  Näin kävi tietämissäni tapauksissa. Kondomiahan ei luonnollisesti käytetä, kun toivotaan lasta.

Vierailija
278/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen ovat parisuh

Ei mitään lisättävää, ei mitään poisotettavaa! MOT

Vierailija
279/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus mitkä vainoharhaisten kokoontumisajot. Tehkää ukot vaan ihan itse ne testinne ja maksakaa ne. Mikään ei estä tekemästä niin. Kertokaa toki tuloksetkin täällä! 

Vierailija
280/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen sitä mieltä, että jos miehen lähtökohta lapseen on epäilys niin sitä lasta ei silloin lähdetä tekemään ollenkaan. Niin simppeliä.

Mutta isän näkökulmasta asia ei ole simppeli koska äidillä on tarpeettoman suuri sanavalta siitä että tehdäänkö lapsi vai ei ja mikäli sellainen tehdään niin vähintä mitä voisi varmistaa on, että lapsi on oikealle miehelle. Miehellä on suuri riski käyttää rahaa lapseen joka ei olekaan hänen. Siitä tässä on kyse. Olen kanssasi samaa mieltä että viimeinen sana tulisi aina olla miehellä, mutta naiset vetoavat siihen että lapsi kasvaa heidän kehossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme