Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkea aika laittaa ihan isyyslailla se ISYYSTESTI rutiiniksi

Vierailija
23.11.2024 |

Monelta draamalta säästyttäisiin kun isyystesti tehdään laillisesti rutiiniksi.

Lapsen tulee tietää oikea alkuperänsä ja vanhempansa. Ja aikuisen laillisesti testatut, todistetut jälkeläisensä.

Kommentit (441)

Vierailija
241/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa vain lapsen oikeudella on merkitystä, ja lapsen etu on se, että hän itse saa päättää geenitesteistä. 

Sairaan huono kommentti. Kaikin mahdollisin tavoin. Lapsen pitäisi myös saada itse päättää rokotuksista jne.

Ja miksi vain lapsen oikeudella on väliä? Uskomattoman typerä puheenvuoro.

Vierailija
242/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En halua geenitietojani mihinkään rekisteriin, josta ne joku päivä vuotavat tyyliin Vastaamo. Tai myydään markkinointitarkoituksiin. Minulla on oikeus omien geenieni yksityisyyteen. Ei aio myöskään lisääntyä.--

- Kyse on vastasyntyneen vauvan isyystestistä, isyyden selvittämisestä siis. Ellet aio lisääntyä, asia ei koske sinua millään tavoin. Ole ihan rauhassa.

Sitä isyyttähän ei voida selvittää lapsen kannalta olennaisella tavalla jolleivat kaikki miehet ole rekisterissä. Jos vaihtoehtoina on "lapsella on isä" ja "lapsella ei ole isää", niin silloin lapsen etu on jättää isyys selvittämättä.

Jos kaikki miehet olisivat rekisterissä niin sieltä voisi sitten aina napata sen siittäjän tietoon jolloin siitä olisi lapselle sitten edes jotain etua.

Ilman tällaista rekisteriä laajat isyystestit olisivat aino

Kaikki maailman miehet, ei vain Suomen miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massatestauksella lähdettäisiiin liikkeelle siitä perusajatuksesta, että nainen valehtelee. Tämä olisi syöttö suoraan kaikkien naisvihaajien lapaan ja ruokkisi mustasukkaisten ja kontrolloivien miesten ajatusta, että nainen pettää aina ja sitä pitää vahtia ja valvoa.

NO eihän kellään naisella oo pelättävää sillä yksikään nainen ei oo pettänyt, nainen uhri ja muuta potaskaa

t feministi

Vierailija
244/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, kun olen nainen. Miehelleni olen toki sanonut, että testit saa teettää, enkä suutu. Olen tuo kirjoittaja, jonka lähipiiristä paljastui kaksi toisen miehen lasta. Sen takia osaankin katsoa asiaa miehen näkökulmasta.

Niin onko ne teidän lapset testattu vai ei? Kommentistasi saa käsityksen, että ei. Mikset sinä sitten hoida asiaa kuntoon, kun miehesi laiskuuttaan ei saa sitä tehtyä?

Miksi ihmeessä hoitaisin, kun mies ei testiä halua? 

Vierailija
245/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei pysty jakorasiat enää huijaamaan

Sitähän ne täällä uli uli ulisee    DDDDD

Monella akalla kylmä rinki karvakolmion ympärillä

Vierailija
246/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa ylläpidettyä koti ludkaa jänskättää tosissaan. Kun se mies-kotiorja häippäsee ja loppuu rahan syytäminen.

Vierailija
247/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää AINA kääntyy niin, että naiset ovat tähänkin ongelmaan syypäitä? Ymmärrän, että on muutamia naisia, jotka pettävät puolisoitaan, mutta missä on miesten vastuu siitä, että haluamansa lapset ovat toivottuja? 

Ihan samalla tavalla kuin naisella on etuja on myös miehellä. Mutta lapsen etu menee aikuisten (sukupuolella ei väliä) edun edelle - aina. 

Vierailija
248/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti pitäisi kyllä olla vakiona aina synnytyksen yhteydessä. 

Isyystesti voisi olla valinnainen ja lisämaksusta. Jos sen haluaa, niin sen saa kätevästi siinä helposti samalla. Kaikki eivät tarvitse tai halua tätä testiä.

Vierailija
249/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa vain lapsen oikeudella on merkitystä, ja lapsen etu on se, että hän itse saa päättää geenitesteistä. 

Sairaan huono kommentti. Kaikin mahdollisin tavoin. Lapsen pitäisi myös saada itse päättää rokotuksista jne.

Ja miksi vain lapsen oikeudella on väliä? Uskomattoman typerä puheenvuoro.

Lapsen oikeus ja hyvinvointi menee aikuisten oikeuksien edelle. Siis aikuistenkin oikeudella on väliä, muttei lapsen hyvinvoinnin kustannuksella. Ymmärrätkö?

Rokotukset ja geenitestit ovat ihan eri sarjaa. Rokotukset pelastavat henkiä, geenitestit eivät välttämättä. Jos lapsellani havaittaisiin joku peritty tauti ja hoito vaatii esim. sukulaisen verta tjmv, niin tottakai tekisin geenitestin tai paljastaisin oman uskottomuuteni. Ei oma maineeni tai toisten ihmisten hyväksyntä ole lapseni elämää tärkeämpää. 

Vierailija
250/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis:  Mies ei saa edes epäillä - eikä tietenkään saa varmistua   HIENOA...

Vierailija
251/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Massatestauksella lähdettäisiiin liikkeelle siitä perusajatuksesta, että nainen valehtelee. Tämä olisi syöttö suoraan kaikkien naisvihaajien lapaan ja ruokkisi mustasukkaisten ja kontrolloivien miesten ajatusta, että nainen pettää aina ja sitä pitää vahtia ja valvoa.

NO eihän kellään naisella oo pelättävää sillä yksikään nainen ei oo pettänyt, nainen uhri ja muuta potaskaa

t feministi

Aivan käsittämätöntä, että oletetaan, että naisella on jotain pelättävää (??), jos joku pyytää testiä. On multakin tivattu lasten alkuperää. Sanoin exälle, että ihan itse saa päättää, onko isä vai ei. Mitään testejä ei tarvitse tehdä. Isyys ei ole pelkkää biologiaa. Exä halus minimoida mun taloudellisen hyödyn erosta. En ole koskaan hänen rahojaan tarttenu. Jälkeenpäin itseasiassa kaduttaa, etten sanonut, että kumpikaan ei ole hänen, että tervemenoa helvatan kuuseen ja pysykin poissa. Olis meidän elämä ollut tuhat kertaa helpompaa. Nyt piti sitä keskenkasvusta ällötystä sietää ihan liian kauan.

Vierailija
252/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti lähtee lapsen oikeuksista ja jos isyystesti olisi pakollinen lainsäädännössä, eikö se riko miesten oikeusturvaa, koska käytännössä se tarkoittaisi kaikista miespuolisista DNA-rekisteriä, jota viranomaiset saattaisivat käyttää rikosten selvittelyssä. 

Eikä isyystesti ole 100% varma, entä ne tapaukset,

jossa isyyden todennäköisyys on 70-80% ja isä ehdokkaita useampi, varmistetaanko isyys testin perusteella, vaikka ei edes tunne äitiä?

Vierailija
253/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei edes estä epäilemästä. Ja saa varmistua, jos itse asian hoitaa äidin selän takana. Pah vi.

Vierailija
254/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti saa epäillä ja varmistaa isyytensä. Omalla rahalla. 

Vierailija
255/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montaa ylläpidettyä koti ludkaa jänskättää tosissaan. Kun se mies-kotiorja häippäsee ja loppuu rahan syytäminen.

Jos näin kauniisti ajattelet naisestasi, niin hänen onkin parempi olla ilman toksisuuttasi.

Vierailija
256/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko keskustelua mutta joko käenpoikasten määrä on noussut yli 50%? Määrä vaan nousee joka keskustelussa.

Vierailija
257/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko keskustelua mutta joko käenpoikasten määrä on noussut yli 50%? Määrä vaan nousee joka keskustelussa.

Ulimiesten mielestä se on todennäköisesti 99,9% Vain oma äiti ehkä on ollut madonna ja loput. . . no niitä toisia.

Vierailija
258/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, kun olen nainen. Miehelleni olen toki sanonut, että testit saa teettää, enkä suutu. Olen tuo kirjoittaja, jonka lähipiiristä paljastui kaksi toisen miehen lasta. Sen takia osaankin katsoa asiaa miehen näkökulmasta.

Niin onko ne teidän lapset testattu vai ei? Kommentistasi saa käsityksen, että ei. Mikset sinä sitten hoida asiaa kuntoon, kun miehesi laiskuuttaan ei saa sitä tehtyä?

Miksi ihmeessä hoitaisin, kun mies ei testiä halua? 

Miehsi ei uskalla sanoa sinulla siitä, koska pelkää, että suutut. Näinhän täällä miehet ovat itse sanoneet.

Minusta on tekopyhää puolustella pakollisia isyystestauksia, väittää miten naiset on epärehellisiä valehtelijoita, mutta samaan hengenvetoon kertoa, että meillä ei ole tarvis testata lapsia. Olkaa esimerkkeinä. Hommaa ne testit vaikka miehesi vastustaisi.

Vierailija
259/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei pysty jakorasiat enää huijaamaan

Sitähän ne täällä uli uli ulisee    DDDDD

Monella akalla kylmä rinki karvakolmion ympärillä

Sinä voit ihan rauhassa teettää lapsillesi isyystutkimukset. Kukaan ei kiellä.

Vierailija
260/441 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mies saa teettää isyystutkimukset. Kukaan ei kiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan