Harmittavaa kun nykynaisille ei enää kelpaa tavismies vaan kaikki naiset omasta tasosta riippumatta hakee miestä joka on alfa.
Tavismies saa ainoastaan huomiota naisilta jotka ei ole vaan kauniita tai heillä on ylimääräisiä kiloja. Ennen vanhaa naisille kelpasi tavallinen mies, naisille riitti että mies käy töissä, mies ei ole väkivaltainen ja että mies on tavallinen.
Nykyisin naiset vaativat että miehen tulee olla se kaks metrinen komistus hyvällä palkalla ja miehellä tulee olla hyvä status työelämässä. Sinällään huvittavaa koska ainoastaan ne missin tasoiset naiset voi havitella tuollaisia miehiä jos he haluavat parisuhteen.
Kommentit (191)
Ajattelet parisuhteen perustuvan lähes pelkästään ulkonäköön, pituuteen, palkkaan ja statukseen. Et kuitenkaan tunnu ottavan huomioon esimerkiksi yhteisiä arvoja, kiinnostuksen kohteita, persoonallisuutta, huumorintajua tai sitä, että ihmisillä on samanlaisia tulevaisuuden tavoitteita. Se, että mies käy töissä eikä ole väkivaltainen, ovat vasta peruslähtökohtia. Ne eivät kuitenkaan kerro yhtään mitään hänen persoonastaan, siitä millainen kumppani hän on tai sopiiko hän yhteen toisen ihmisen kanssa.
Nykyinen miesystäväni olisi monen mielestä kaikkea muuta kuin unelma. Kuitenkin hän sopii hyvin juuri minulle.
Tässä iässä -ja perhe-elämä läpi käytynä- ei talousasiat tms ole ne tärkeimmät. Kumpikin hoitaa omansa miten parhaaksi näkee.
Hyvä seura ja fiilis ratkaisee.
Voihan olla, että niillä naisillakin on paljon samoja ominaisuuksia kuin siinä niin sanotussa alfamiehessä. Sillä naisella voi olla itselläänkin korkea koulutus, hyvä ura ja vahva asema elämässä, ja hän voi elää sellaista elämää, joka ei ole niin sanottua taviselämää. Hänellä voi olla tavoitteita, harrastuksia, kiinnostuksen kohteita ja elämäntapa, jotka vaativat muutakin kuin pelkästään sitä, että käy töissä ja elää tavallista arkea ja hän haluaa kumppanin, joka jakaa samanlaisen kunnianhimon, elämäntyylin ja näkemyksen tulevaisuudesta.
Ja huom: monet näistä tavismiehistä, jotka asiasta valittavat, eivät kuitenkaan itse etsi tavallista naista, vaan haaveilevat esimerkiksi jostain instabeibestä, joka elää aivan erilaista elämää kuin he itse ja sitten suuttuvat naisille kollektiivisesti kun nämä instatypyt haluavat täysin erilaisia miehiä kuin he itse.
Alfanaisia tapaa hyvin harvoin. Olen ollut IT- yrityksissä töissä,mutta hyvin harva niissä nainen on alfaa.
Olen viinaanmenevä yrittäjä. Olenko alfaa?
Onko tämä seurausta siitä, että ruokaa voi tilata suoraan kotiovelle, eikä kotoa tarvitse poistua mihinkään? Netissä vaan katsellaan muokattuja ja tekoälyn luomia kuvia ja videoita ja luullaan niiden olevan todellisuutta.
Jos AP kävisi säännöllisesti edes ruokakaupassa, näkisi hän todellisuutta. Se olisi hänelle hyväksi.
Mitä ihmettä.
APn tekstistä ymmärrän, että hän on ruma mies, joka haluaisi saada kauniin naisen. Miksi ihmeessä hän valittaa tavallisille naisille sitä että ei voi saada missiä? Emme me pysty häntä auttamaan tämän ongelman kanssa.
Niillä kauniilla naisilla on oikeus itse valita kumppaninsa. Ja niin on myös rumilla ja ylipainoisilla naisilla. Ei miehiäkään pakoteta suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että pitkäaikaiset suhteet löytyy siinä 18-22veenä. Jos ei löydy niin tipahtaa kuiluun jossa on epäonnistujat. Sieltä on vaikea päästä ylös kun sieltä löytyy vain epäsopivia kumppaneita. Lisäksi maailma on mennyt siihen ettei naiset enää halua olla miesten kanssa. Ja mitä vanhemmaksi nainen tulee sitä vähemmän se haluaa ja rima nousee.
Ei pidä paikkaansa, kyllä naiset kouluttautuvat ennen perheen perustamista. Amisporukka sitten erikseen.
No siis eikö tavisnainen ole juuri kuvailemasi ei niin kaunis ja liikakiloja omaava? Miksi siis tavisnaisen huomio ei riitä tavismiehelle? Etkö itse sorru kuvailemaasi ilmiöön odottaessasi kaunottarien huomiota?
.naiset,"ens annetaan ymmärtää,"ja sit ei"ymmärretä antaa"??mikä siin oikein oon?!ei ainakaan "tavis "käsitä?no naisia muutenkin hyvin vaikeaa käsittää..Asko,Turku