Harmittavaa kun nykynaisille ei enää kelpaa tavismies vaan kaikki naiset omasta tasosta riippumatta hakee miestä joka on alfa.
Tavismies saa ainoastaan huomiota naisilta jotka ei ole vaan kauniita tai heillä on ylimääräisiä kiloja. Ennen vanhaa naisille kelpasi tavallinen mies, naisille riitti että mies käy töissä, mies ei ole väkivaltainen ja että mies on tavallinen.
Nykyisin naiset vaativat että miehen tulee olla se kaks metrinen komistus hyvällä palkalla ja miehellä tulee olla hyvä status työelämässä. Sinällään huvittavaa koska ainoastaan ne missin tasoiset naiset voi havitella tuollaisia miehiä jos he haluavat parisuhteen.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sen kummemin mene naisillakaan. Ainoa kriteeri on olla kaunis. Jos et ole kaunis kasvoiltasi, mikään ei auta. Jos oot ystävällinen, kelpaat hyväksikäytettäväksi paremman puutteessa. Edes raha ei auta, paitsi jos sillä saa ulkonäön kondikseen. Koulutus ja status on monelle miehelle uhka.
Laske rimaa, tai nosta sun statusta sitten, jos uskot tähän.
onko sulla paljon rahaa muttei miestä. ilmottaudun ehdolle ekana jonoon sun boy toyks sitten kun lahtarihallitus leikkaa loputkin sossutuet pois
Nainen kertoo miten pahalta tuntuu, kun miehet yrittävät hyväksikäyttää.
Mies tulee välittömästi ilmaisemaan halunsa hyväksikäyttää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sen kummemin mene naisillakaan. Ainoa kriteeri on olla kaunis. Jos et ole kaunis kasvoiltasi, mikään ei auta. Jos oot ystävällinen, kelpaat hyväksikäytettäväksi paremman puutteessa. Edes raha ei auta, paitsi jos sillä saa ulkonäön kondikseen. Koulutus ja status on monelle miehelle uhka.
onko sulla paljon rahaa muttei miestä. ilmottaudun ehdolle ekana jonoon sun boy toyks sitten kun lahtarihallitus leikkaa loputkin sossutuet pois
Oon keskituloinen ja keski-ikäinen antelias ja hauska mutta vähän ruma nainen. Ottaisin mielelläni toyboyn.
Minulla on on ollut puolisoina ylilääkäri, päiväkotitäti ja kemisti ja olen ihan tavismies tai oikeastaan en edes sitä. Ei ole luottotietoja, ei rahaa koskaan ole ollut eikä ulkonäköäkään. Puhumaan olen kömpelö. Mutta noita naisia kohtelin viimeisenpäälle hyvin ja olin turvallinen. Itse vielä lähdin suhteista, koska kyllästyn nopeasti adhd:n takia. Että kyllä varmasti saa tavismieskin naisia, jos on luonne kohdillaan.
Tämä nykynainen ei kelvannut tavismiehelle! Älä valehtele!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten naisten valkea taikinaiho ei oikeen nappaa.Maailmalla kaunista sävykkäämpää ihoa.
Vuosien jankkaamisesta huolimatta et kuitenkaan ole saanut aikaiseksi, että tekisit tuollekkaan asialle mitään, ja etsisit sen unelmiesi Aaasialaisen naisen. Sen sijaan voinut ja valitat täällä. Onko kyse testosteronin puutteesta, joka johtuu huonoista elintavoistasi( keskivartalolihavuus, liikkumattomuus, huono ruokavaluo), vai oletko vain ns saamaton mies, joka odottaa, että Valtio tuo tämän Thaimaan kukkasen kotiisi asti?
Vierailija kirjoitti:
Sinällään huvittavaa koska ainoastaan ne missin tasoiset naiset voi havitella tuollaisia miehiä jos he haluavat parisuhteen.
Mikä tässä huvittaa? 99% pariskunnista nainen ei ole missi eikä mies adonis. Ap ei taida ihan elää tosimaailmassa, käypä vaikka Prismassa iltapäivästä tekemässä empiiristä tutkimusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että naiset omasta tasostaan riippumatta eivät halua seurustella tavallisen aloittajan kanssa, koska haluavat kalsarileukalentäjän, mutta tätä aloittajaa kuitenkin kehtaavat lähestyä rumat naiset?
Jos rumat naiset lähestyvät tätä tavallista miestä jossain nettiavaruudessa, onko heille pakko vastata?
Miksi tavallisen miehen pitäisi kelvata missinaiselle? Naisenhan sitäpaitsi pitäisi mieluiten olla neitsyt naimisiin mennessään.
Aamun hauskin: kalsarileukalentäjä.
= BlackHorse leukapilotti😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon keskituloinen ja keski-ikäinen antelias ja hauska mutta vähän ruma nainen. Ottaisin mielelläni toyboyn.
oon ite keski-ikää lähestyvä työtön alkkis mutta komeaksi ja nuorekkaaksi kehuttu (ite oon kehunu 😏) selkeesti tollasesta menisin ja sut miellyttäisin
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei miehen luonne tai arvomaailma merkitse mitään. Naiset arvostavat miehet ulkonäön ja statuksen perusteella eli miehen taso määriytyy näiden asioiden perusteella. Jos miehellä on hyvä työ ja keskiverto ulkonäkö niin se saa naisen kuin naisen kun taas jos mies on köyhä ja keskiverto ulkonäkö niin mies ei saa naista.
T: keskitason mies.
No enemmän naisia kiinnostaa luonne ja arvot kuin tämän ketjun aloittajaa. Hän puhuu vain naisten ulkonäöstä. Naisille tunnetusti miehen äly ja huumorintaju on ratkaisevan tärkeitä.
Ja aloittajalle. Oikean elämän tavismiehet saavat naisia. Mutta vaikka olisit oikeassa, ja kaikki naiset haluaisivat vain alfoja, niin mitä sitten? Naisilla on täysi oikeus siihen. Kenenkään ei tarvitse huolia säälistä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on on ollut puolisoina ylilääkäri, päiväkotitäti ja kemisti ja olen ihan tavismies tai oikeastaan en edes sitä. Ei ole luottotietoja, ei rahaa koskaan ole ollut eikä ulkonäköäkään. Puhumaan olen kömpelö. Mutta noita naisia kohtelin viimeisenpäälle hyvin ja olin turvallinen. Itse vielä lähdin suhteista, koska kyllästyn nopeasti adhd:n takia. Että kyllä varmasti saa tavismieskin naisia, jos on luonne kohdillaan.
Sinä olet jännämies. Jännämies vetoaa naisiin ainakin hetkellisesti, mutta itku tulee siinä vaiheessa kun pitäisi perhettä jo perustaa mutta jännämiestä ei kiinnosta.
Entisen opiskelukaverini mies on lentäjä. Prismassa ei kukaan sitä uskoisi. On semmoinen nallekarhun näköinen perusjössikkä. Hyvin tienaava liikennelentäjä. Vaimo on samaa kaliberia.
Tunnen myös pari hävittäjälentäjää. Niitäkään et Prismassa tunnistaisi. Ei ole Tom Cruisen (nuori) kasvoilla varustettu kumpikaan. Ihan Perus- Perttien näköisiä molemmat ja oloisia. Toisesta tulee ennemminkin sosiaalityöntekijä, kuin hävittäjälentäjä ja sotilas mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihan tavallinen suomalainen mies kelpaa? Miksi pitää olla 190 cm laatikkoleuka lentäjälääkäri Chad alfa mies? Minä olen ihan tavallinen 50v suomalainen mies 170 cm 125 kg pitäähän sitä miehellä lihaksia olla. Vielä en tiedä haluanko lapsia mutta ehkä sitten joskus. En vaadi mitään missiä vaan tavallista naista jolla ikää 20-25v. Painoa max 50 kg ja pitkät hiukset ja hyvät tissit ja peffa pitää olla. Miksi alemman ja keskitason naiset vaativat ykemmän tason miestä eikä tavallinen mies kelpaa?!
T. Ap
Just joo. Tämän on pakko olla trolli. Onhan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon ite keski-ikää lähestyvä työtön alkkis mutta komeaksi ja nuorekkaaksi kehuttu (ite oon kehunu 😏)
Jos et soita mitään instrumenttia, niin kannattaa opetella. Muusikot saa aina alkon anteeksi. Joisin varmaan itsekin, mutta se rumentaa ulkonäköä entisestään. 😆
Vierailija kirjoitti:
Entisen opiskelukaverini mies on lentäjä. Prismassa ei kukaan sitä uskoisi. On semmoinen nallekarhun näköinen perusjössikkä. Hyvin tienaava liikennelentäjä. Vaimo on samaa kaliberia.
Tunnen myös pari hävittäjälentäjää. Niitäkään et Prismassa tunnistaisi. Ei ole Tom Cruisen (nuori) kasvoilla varustettu kumpikaan. Ihan Perus- Perttien näköisiä molemmat ja oloisia. Toisesta tulee ennemminkin sosiaalityöntekijä, kuin hävittäjälentäjä ja sotilas mieleen.
Tunnen aika monta lentäjää, kaikilla hävittäjälentäjätausta. Ihan tavalliset pallerot on kaikilla vaimoina. Fiksut, koulutetut työssäkäyvät tavalliset perheenäidit, ja ihan taviksen näköiset. Ainoa lentäjän vaimo (ei suomalainen lentäjä) joka on oikeasti missin näköinen, on Kolumbiasta, mutta eikö siellä arvoteta muutenkin ulkonäköä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihan tavallinen suomalainen mies kelpaa? Miksi pitää olla 190 cm laatikkoleuka lentäjälääkäri Chad alfa mies? Minä olen ihan tavallinen 50v suomalainen mies 170 cm 125 kg pitäähän sitä miehellä lihaksia olla. Vielä en tiedä haluanko lapsia mutta ehkä sitten joskus. En vaadi mitään missiä vaan tavallista naista jolla ikää 20-25v. Painoa max 50 kg ja pitkät hiukset ja hyvät tissit ja peffa pitää olla. Miksi alemman ja keskitason naiset vaativat ykemmän tason miestä eikä tavallinen mies kelpaa?!
T. Ap
Just joo. Tämän on pakko olla trolli. Onhan
On. Käyn täällä silloin tällöin, ja joka ikinen kerta se on ruikuttamassa tätä samaa ulinaansa täällä. Jo vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et soita mitään instrumenttia, niin kannattaa opetella. Muusikot saa aina alkon anteeksi. Joisin varmaan itsekin, mutta se rumentaa ulkonäköä entisestään. 😆
soitan kyllä mutta sanoisin silti ensisijaisesti olevani elämäntapataitelija
enkä usko että oot oikeasti niin ruma, turhaan puhut itsestäs tuohon malliin
Leukakin pitäisi olla kuin puuliiteri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
soitan kyllä mutta sanoisin silti ensisijaisesti olevani elämäntapataitelija
enkä usko että oot oikeasti niin ruma, turhaan puhut itsestäs tuohon malliin
Hienoa.
Minulle on monta kertaa kerrottu että olen ruma (miehet siis ovat sanoneet suoraan eri asiayhteyksissä, ja yksi nainen kysynyt miten mä pärjään ulkonäköni kanssa). Minua ei olla koskaan yritetty pokata, vaan olen itse hakenut seurani ja saanut hommassa pakkeja (siinä toinen stereotypia, että nainen saa halutessaan aina). Olen persoonallinen.
Ongelma on siinä, että pitkäaikaiset suhteet löytyy siinä 18-22veenä. Jos ei löydy niin tipahtaa kuiluun jossa on epäonnistujat. Sieltä on vaikea päästä ylös kun sieltä löytyy vain epäsopivia kumppaneita. Lisäksi maailma on mennyt siihen ettei naiset enää halua olla miesten kanssa. Ja mitä vanhemmaksi nainen tulee sitä vähemmän se haluaa ja rima nousee.