Harmittavaa kun nykynaisille ei enää kelpaa tavismies vaan kaikki naiset omasta tasosta riippumatta hakee miestä joka on alfa.
Tavismies saa ainoastaan huomiota naisilta jotka ei ole vaan kauniita tai heillä on ylimääräisiä kiloja. Ennen vanhaa naisille kelpasi tavallinen mies, naisille riitti että mies käy töissä, mies ei ole väkivaltainen ja että mies on tavallinen.
Nykyisin naiset vaativat että miehen tulee olla se kaks metrinen komistus hyvällä palkalla ja miehellä tulee olla hyvä status työelämässä. Sinällään huvittavaa koska ainoastaan ne missin tasoiset naiset voi havitella tuollaisia miehiä jos he haluavat parisuhteen.
Kommentit (165)
Mun pojallani on kaunis, älykäs ja hoikka vaimo ollut jo vuosia. Poikani tulot ovat pienemmät kuin miniän joka on johtotehtävissä. Poika tavallinen asiantuntija.
Mun molemmat vävynikin ovat ihan tavallisia ihania nuoria miehiä. Fiksuja, perhekeskeisiä ja vaimojaan arvostavia. Toisella suuremmat ja toisella pienemmät tulot kuin tyttärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun pojallani on kaunis, älykäs ja hoikka vaimo ollut jo vuosia. Poikani tulot ovat pienemmät kuin miniän joka on johtotehtävissä. Poika tavallinen asiantuntija.
Mun molemmat vävynikin ovat ihan tavallisia ihania nuoria miehiä. Fiksuja, perhekeskeisiä ja vaimojaan arvostavia. Toisella suuremmat ja toisella pienemmät tulot kuin tyttärillä.
Minkä pituisia nämä miehet on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mitään statusta työelämässä, jos ulkonäkö on kohdillaan. Komea varastomies on paljon halutumpi kuin ruma ylilääkäri.
Voi, ei se aina niin mene. Status ja raha merkkaa monille naisille. Jos miehen kk-palkka 2500€ varastossa ja lääkärillä 12500€, voi olla että jonoa enemmän sinne lääkärin suuntaan.
Todellakin on.
Voi, ei se aina niin mene. Status ja raha merkkaa monille naisille. Jos miehen kk-palkka 2500€ varastossa ja lääkärillä 12500€, voi olla että jonoa enemmän sinne lääkärin suuntaan.