Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittavaa kun nykynaisille ei enää kelpaa tavismies vaan kaikki naiset omasta tasosta riippumatta hakee miestä joka on alfa.

Vierailija
23.11.2024 |

Tavismies saa ainoastaan huomiota naisilta jotka ei ole vaan kauniita tai heillä on ylimääräisiä kiloja. Ennen vanhaa naisille kelpasi tavallinen mies, naisille riitti että mies käy töissä, mies ei ole väkivaltainen ja että mies on tavallinen. 

Nykyisin naiset vaativat että miehen tulee olla se kaks metrinen komistus hyvällä palkalla ja miehellä tulee olla hyvä status työelämässä. Sinällään huvittavaa koska ainoastaan ne missin tasoiset naiset voi havitella tuollaisia miehiä jos he haluavat parisuhteen. 

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some rikkoo naisten pään.

https://www.youtube.com/shorts/hRViAhH60yI

Kun jo alle 10v aloittavat katsomaan tiktokeista yms. millaista elämä on sitten aikuisena, niin aika rankka pettymysten sarja odottaa tulevaisuudessa. Moni nainen odottaa sinne seinään asti (30v), että kohta tulee prinssi ja se tiktok elämä alkaa.

Ei ala alkaa mt-lääkitys.

Miksi tää on sun ongelma? Jos joku elää jossain tiktok-maailmassa, niin mitä se muita liikuttaa?

Joudun maksamaan mt-lääkkeet, mt-hoidon ja mt-eläkkeet. SIKSI!!!

Olet harhainen. Ethän sinä niitä siitä mt-eläkkeestäsi maksa kun et maksa omiasikaan. 

Vierailija
82/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se on. Vielä 10 vuotta sitten tavallinenkin mies kelpasi mut nykypäivänä jopa nää kehopositiiviset mätisäkit haluu alfan ja mikäs siinä saahan sitä haluta. Eriasia tosin on et kelpuuttaako alfa ylipainoisen finninaaman.

Miehen elämä on vaiketa, naisen elämä on helppoa

Kranttu mikä kranttu sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas samat ulinat päivästä toiseen. Tavismies sitä, alfamies tätä. Eiköhän ala jo riittämään.

Ap on pakkomielteinen, harhainen hullu. Niitä riittää syrjäytyneissä.

Vierailija
84/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sigma-miehenä seuraan huvittuneena tällaisia ketjuja.

Vierailija
85/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että naiset omasta tasostaan riippumatta eivät halua seurustella tavallisen aloittajan kanssa, koska haluavat kalsarileukalentäjän, mutta tätä aloittajaa kuitenkin kehtaavat lähestyä rumat naiset?

Jos rumat naiset lähestyvät tätä tavallista miestä jossain nettiavaruudessa, onko heille pakko vastata?

Miksi tavallisen miehen pitäisi kelvata missinaiselle? Naisenhan sitäpaitsi pitäisi mieluiten olla neitsyt naimisiin mennessään.

Aamun hauskin: kalsarileukalentäjä.

Vierailija
86/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis kelpaa, muttei sen alapuolella oleva pösilö.

Ap ei nyt oikein handlaa tätä hommaa. Mutta kuluuhan se aika trollatessakin.

Vierailija
87/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis kelpaa, muttei sen alapuolella oleva pösilö.

Ap ei nyt oikein handlaa tätä hommaa. Mutta kuluuhan se aika trollatessakin.

Ap voisi laittaa saman määrän energiaa esim. siihen, että aloittaa jonkun harrastuksen, jonka parissa on enemmän naisia kuin miehiä. Mutta ehkä netissä mariseminen on tehokkaampi tapa löytää nainen.

Vierailija
88/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se on. Vielä 10 vuotta sitten tavallinenkin mies kelpasi mut nykypäivänä jopa nää kehopositiiviset mätisäkit haluu alfan ja mikäs siinä saahan sitä haluta. Eriasia tosin on et kelpuuttaako alfa ylipainoisen finninaaman.

Miehen elämä on vaiketa, naisen elämä on helppoa

Kranttu mikä kranttu sanon minä!

Huudatetaanpa vähän lisää. Siis miten naisen elämä helppoa on, jos ei kerran mätisäkki kuitenkaan kelpaa alfalle? 

Ja miten miehen elämä vaikeaa on, tehän kuitenkin panette ihan mitä vaan? Vaikka niitä kimittäviä thaikkuja. 

Vierailija
89/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne normaalit tavismiehet ovat parisuhteessa. Häntämiehet jää yksin.

Vierailija
90/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä alfoista ulistelevat eivät ole ilmeisesti ikinä käyneet viikonloppuna prismassa. Siellä on ihan tavalliset miehet perheineen. Jos väitätte, että jokainen niistä on rikas, niin silloin kannattaa hankkia ammattiapua.

Vierailija
91/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä naisille pitää olla sirkuspelle viihdepaketti muuten nainen kyllästyy ja ei anna toisia treffejä. 

Vierailija
92/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehen, jonka kanssa olla, jonka kanssa hömpötellä ja pitää hauskaa.

Mä en tarvii holhoojaa, joka puuttuu kaikkeen mun elämässä. Miksi ei voi luottaa, että mä kyllä osaan jo? Olen 28 vuotias nainen ja oman elämäni ja uraani rakentanut. En tarvii neuvoja, ohjeita, holhousta, enkä huolenpitoa..

Haluan että mies on tukena, eikä mun elämäni kapellimestarina.

Vierailija
93/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että naiset kuvittelevat tasonsa aivan liian korkealle. Sekä ulkoisesti, että ajatusmaailmaltaan. Käytännössä siis tavallisen, fiksun ja ihan kohtuullisesti tienaavan miehen on aika vaikea löytää naista, joka parhaiten vastaisi miehen tasoa, kun nuo naiset muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tuovat itseään tykö meille komeille miehille ja on vähän turhauttavaa torjua heidät. Onneksi enää ei ole tarvetta etsiä naista, kun erittäin hyvä on löytynyt.

Vierailija
94/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun jo alle 10v aloittavat katsomaan tiktokeista yms. millaista elämä on sitten aikuisena, niin aika rankka pettymysten sarja odottaa tulevaisuudessa. Moni nainen odottaa sinne seinään asti (30v), että kohta tulee prinssi ja se tiktok elämä alkaa.

Itse totesin sen "seinän" tullessa vastaan (ihan oikeasti.... :D", että yksinolo voittaa huonon suhteen 100-0. Niin ei ole pakko ottaa ketään ihan ok -suhteeseen, kun se yksinjääminen ei ole kauhujen kohtalo, vaan ihan mukavaa elämää.

Naiselle sinkkuus on aina valinta ja onhan se aivan eriasia olla vapaaehtoisesti sinkkuna kuin pakkosinkkuna kuten 95% miehistä

Vierailija
95/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP ei itse ole alfa, mutta tavoittelee vain naisia, joille kelpaa vain alfa, ei siitä tule ikinä mitään. 

Suurin osa naisista soveltuu paremmin beta-miehen kumppaniksi. Monille pitää olla gamma tai sigma. Oma mieheni on omega, eli introvertti nörtti.

Vierailija
96/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse totesin sen "seinän" tullessa vastaan (ihan oikeasti.... :D", että yksinolo voittaa huonon suhteen 100-0. Niin ei ole pakko ottaa ketään ihan ok -suhteeseen, kun se yksinjääminen ei ole kauhujen kohtalo, vaan ihan mukavaa elämää.

Naiselle sinkkuus on aina valinta ja onhan se aivan eriasia olla vapaaehtoisesti sinkkuna kuin pakkosinkkuna kuten 95% miehistä

Niin no, viimeksi kun vielä harkitsin seurustelua, tapailin miestä joka kertomansa mukaan oli minuun korviaan myöten ihastunut, mutta juttujensa perusteella taisin olla korkeintaankin jollain kaveriasteella. Minulle nimittäin mm. valiteltiin, kun deittaillessa ei ollut juurikaan vientiä.

Mietin kyllä tuon jälkeen,  että jos niitä treffejäkään oli niin vaikea saada, niin miksi haluaisi pilata tuollaisella heitolla jo hyvässä mallissa olevan suhteen alun? No, eipä siinä, totesin ettei minuun missään nimessä tarvitse tyytyä. 

Vierailija
97/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpö. t. sigma-mies

Vierailija
98/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei miehen luonne tai arvomaailma merkitse mitään. Naiset arvostavat miehet ulkonäön ja statuksen perusteella eli miehen taso määriytyy näiden asioiden perusteella. Jos miehellä on hyvä työ ja keskiverto ulkonäkö niin se saa naisen kuin naisen kun taas jos mies on köyhä ja keskiverto ulkonäkö niin mies ei saa naista.

T: keskitason mies.

Niele nyt ja nopeasti sanasi. Nainen arvostaa nimenomaan miehen luonnetta/arvomaailmaa; nainen ei huoli törppöä miestä ammatista huolimatta. Miksi sinä onneton jankuttaja vänkäät ja jäkätät päinvastaista? Millä otannalla pystyt yleistämään typerän väitteesi? Kirjoituksiesi perusteella saat takuulla aina pakit jokaiselta naiselta. Kukaan nainen ei ota riesakseen kaltaistasi pässinpäätä pilaamaan elämäänsä. Sanon tämän näin suoraan, josko jo oppisit...edes jotain naisten arvomaailmasta.

Vierailija
99/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on, että naiset kuvittelevat tasonsa aivan liian korkealle. Sekä ulkoisesti, että ajatusmaailmaltaan. Käytännössä siis tavallisen, fiksun ja ihan kohtuullisesti tienaavan miehen on aika vaikea löytää naista, joka parhaiten vastaisi miehen tasoa, kun nuo naiset muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tuovat itseään tykö meille komeille miehille ja on vähän turhauttavaa torjua heidät. Onneksi enää ei ole tarvetta etsiä naista, kun erittäin hyvä on löytynyt.

Onneksi kukaan mies ei kuvittele itsestään liikoja parisuhdemarkkinoilla. :D

Vierailija
100/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kun katso ympärilleen, kaikenlaiset luuserit ja kaulattomat, pallosilmäiset suohirviömiehet näyttävät saaneen kumppanin. Käy vaikka Prismassa tsiigaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi