Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittavaa kun nykynaisille ei enää kelpaa tavismies vaan kaikki naiset omasta tasosta riippumatta hakee miestä joka on alfa.

Vierailija
23.11.2024 |

Tavismies saa ainoastaan huomiota naisilta jotka ei ole vaan kauniita tai heillä on ylimääräisiä kiloja. Ennen vanhaa naisille kelpasi tavallinen mies, naisille riitti että mies käy töissä, mies ei ole väkivaltainen ja että mies on tavallinen. 

Nykyisin naiset vaativat että miehen tulee olla se kaks metrinen komistus hyvällä palkalla ja miehellä tulee olla hyvä status työelämässä. Sinällään huvittavaa koska ainoastaan ne missin tasoiset naiset voi havitella tuollaisia miehiä jos he haluavat parisuhteen. 

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä yksin jäävät tolloimmat. Miesten kaikinpuolinen hajonta on valtava johtuen XY-sukupuolikromosomeista.

Naiset ovat paljon fiksumpia ja tasalaatuisempia (XX-kromisomiston takia) joten sinkkunaiset päihittää kirkkaasti älyssä ja muilta ominaisuuksiltaan nämä ap:n kaltaiset luuserit.

Miksi fiksu nainen ottaisi ääliömiehen, joka ei osaa muuta kuin kitistä ja rypeä itsesäälissä ja toksisessa miespaskassa? Ei helvetti, mieluummin sitten ilman.

Vierailija
42/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on yksi 30v nörttimies. Kalju, pitkä parta, hintelä. Kerran lounaalla mainitsi jotain avovaimostaan. Varmaan valehteli. Vain komeat laatikkoleuat saa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen 32-vuotias lukion ope, eli en millään muotoa varakas, mutten köyhäkään. 183 cm ja 72 kg, naama ihan ok eli tavallisen näköinen olen. 

En ole mikään "joka naisen unelma", jonka oven takana vastakkainen sukupuoli jonottaa. Silti koen, että kiinnostusta minua kohtaan on "normaalisti", eli toisinaan kohtaan naisen, koka osoittaa kiinnostusta kuten itsekin toisinaan tapaan kiinnostavan naisen.

Kiinnostustaan osoittavat naiset ovat myös ihan tavallisia naisia, jotkut toki mielestäni kauniimpia kuin toiset, mutta sekin on osittain makuasia.

Ainoa plussa itsessäni, soman arvioni mukaan, on hyvät sosiaaliset taidot. Ei siinäkään tarvita mitään hurmuritemppuja, vaan sellaisen ajatuksen, että ihminen se nainenkin on. Eli tavallista keskustelua, toisen kuuntelemista ja hänen mielipiteidensä arvostamista vaikka jostain asiasta eri mieltä olisikin.

Vierailija
44/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 90-luvulla pariutumisen aloittanut en tunnista entisaikaa, jolloin tyydyttiin, se taitaa olla vielä kauempana.

Vierailija
45/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mitään statusta työelämässä, jos ulkonäkö on kohdillaan. Komea varastomies on paljon halutumpi kuin ruma ylilääkäri.

Komea varastomies ei voi saada kaunista naista jos nainen on kouluttautunut. Naiset ei pariudu miehen kanssa jolla on huonompi koulutustaso kuin mitä naisella itsellään. 

Komea varastomies voi siis saada naisen joka on kaunis mutta kouluttamaton.

Ruma ylilääkäri voi saada naisen kuin naisen, myös kauniin naisen(koulutustasosta riippumatta) hän voi saada koska miehen tasoon vaikuttaa status ja koulutustaso merkittävästi. 

Naiset hakee miehestä taloudellista turvaa joten koulutustaso ja status merkitsee naisille paljon. 

Ethän sinä höpsö tiedä naisista yhtään mitään. Ei pariutuminen ole mikään tietokonepeli, jossa tietyillä ominaisuuksilla saa tietyn asian. Oikeassa elämässä pariutuminen on paljolti siitä kiinni oletko sen toisen ihmisen kanssa sopivassa elämäntilanteessa oikeaan aikaan ja onko teillä riittävästi toisianne kiinnostavia piirteitä kun tämä aika koittaa. Mene Prismaan ja katso millaisia pareja siellä pyörii. Jos näet vain komeita ja hyvän statuksen miehiä niin ehkä sun pitää miettiä vähän asioita.

Vierailija
46/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi työelämässä nähtyä, osaston kahdeksasta miehestä puolet oli sinkkuja. Minua lukuunottamatta vakituisessa työssä.

Työllistymiskurssilla olinkin ainoa sinkkumies.Enkä ollut edes lyhin mies.

Prismaan en jaksa näillä säillä lähteä arvioimaan parisuhteiden osapuolia.

Vierailija
47/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa opetella käytöstavat. Menestyneet ja älykkäät miehet osaavat käyttäytyä. He osaavat tervehtiä, kätellä, avata ovea tai muuten olla niin, että nainen tietää koko ajan, että ollaan mies ja nainen.

Duunarin kanssa taas on kuin sukupuolettoman olennon kanssa. Viime viikolla kuljetin autollani duunarimiestä. Jo se, että minä kuljetan häntä autollani, tekee maskuliinisen olon. Sitä lisää se, että minä olen selkeästi älykkäämpi. Sitä lisää se, että mies ei osoita millään tavalla minulle pitävänsä minua naisena kuin ehkä vitsailulla ja voimiaan korostamalla.

Toisen tasoiset miehet osoittavat naiselle, myös muille kuin vaimolleen, että näkevät heidät naisena. Osaavat liikkua niin, että jäävät jälkeen oikeissa kohdissa, tulevat oikeissa kohdissa edelle avaamaan oven jne. Osaavat tervehtiä, osaavat keskustella. Ovat älykkäitä sosiaalisesti ja tiedollisesti. Ottavat naisen mukaan keskusteluun ja jos nainen on älykäs, pitävät keskustelua sillä tasolla. Vähemmän älykkään naisen kanssa jutustelevat kevyemmin.

Duunarin kanssa syntyisi pattitilanne, jos odottaisin hänen avaavan oven. Ja on syntynytkin. Siinä sitten seistään molemmat, kunnes tajuan avata oven. Tasokas mies pitäisi tapoja omaamattomana, jos ryysisin avaamaan ovea itse.

Duunari-sana tässä ei tarkoita kirjaimellisesti duunaria.

Vierailija
48/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen 32-vuotias lukion ope, eli en millään muotoa varakas, mutten köyhäkään. 183 cm ja 72 kg, naama ihan ok eli tavallisen näköinen olen. 

En ole mikään "joka naisen unelma", jonka oven takana vastakkainen sukupuoli jonottaa. Silti koen, että kiinnostusta minua kohtaan on "normaalisti", eli toisinaan kohtaan naisen, koka osoittaa kiinnostusta kuten itsekin toisinaan tapaan kiinnostavan naisen.

Kiinnostustaan osoittavat naiset ovat myös ihan tavallisia naisia, jotkut toki mielestäni kauniimpia kuin toiset, mutta sekin on osittain makuasia.

Ainoa plussa itsessäni, soman arvioni mukaan, on hyvät sosiaaliset taidot. Ei siinäkään tarvita mitään hurmuritemppuja, vaan sellaisen ajatuksen, että ihminen se nainenkin on. Eli tavallista keskustelua, toisen kuuntelemista ja hänen mielipiteidensä arvostamista vaikka jostain asiasta eri mieltä olisikin.

Sinä olet akateeminen.

Vierailija
49/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mitään statusta työelämässä, jos ulkonäkö on kohdillaan. Komea varastomies on paljon halutumpi kuin ruma ylilääkäri.

Komea varastomies ei voi saada kaunista naista jos nainen on kouluttautunut. Naiset ei pariudu miehen kanssa jolla on huonompi koulutustaso kuin mitä naisella itsellään. 

Komea varastomies voi siis saada naisen joka on kaunis mutta kouluttamaton.

Ruma ylilääkäri voi saada naisen kuin naisen, myös kauniin naisen(koulutustasosta riippumatta) hän voi saada koska miehen tasoon vaikuttaa status ja koulutustaso merkittävästi. 

Naiset hakee miehestä taloudellista turvaa joten koulutustaso ja status merkitsee naisille paljon. 

Tähän on ihan tilastofaktaa joka osoittaa sun olevan väärässä. Kannattaa joskus perehtyä suomalaiseen tutkimukseen jenkkiläisten someinkkelivideoiden sijaan. 

Vierailija
50/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi työelämässä nähtyä, osaston kahdeksasta miehestä puolet oli sinkkuja. Minua lukuunottamatta vakituisessa työssä.

Työllistymiskurssilla olinkin ainoa sinkkumies.Enkä ollut edes lyhin mies.

Prismaan en jaksa näillä säillä lähteä arvioimaan parisuhteiden osapuolia.

Oisko ne niitä kuuluisia räväköitä yh:oita. Olen huomannut, että matalampi äly korreloi sen kanssa, että lyhyitä suhteita on enemmän. Vain avioliitoissa koulutustaso menee niin, että korkeampi status ja elintaso edesauttaa.

Vierailija
51/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tarkentavaa kysymystä... Mihin perustuu oletus, että ennen vanhaan riitti, että mies käy töissä eikä ole väkivaltainen? Mihin ajanjaksoon tämä "ennen vanhaan" viittaa - 1900-luvun alkuun, 1950-lukuun, 1970-lukuun, 1980-lukuun, 1990-lukuun vai 2000-luvun alkuun? 

Ja miten tässä keskustelussa tarkalleen ottaen määritellään "hyvä status" työelämässä?

Millainen muuten se tavismies on? Ulkonäöllisesti? Ajatusmaailmaltaan? Elämäntyyliltään? Helpottaisi ap:n esittämän dilemman pohtimista, jos tietäisi, mistä miestyypistä tässä nyt puhutaan.

Huomaan myös ristiriidan ap:n viestissä - otsikossa väitetään, että kaikki tasosta riippumatta hakevat jotain mystistä "alfaa", mutta itse tekstistä käy ilmi, että näin ei olekaan, vaan muut kuin kauniit ovat kyllä kiinnostuneita tavismiehestä. Mikäs ongelma tämä nyt on, ja miksi on ongelma, jos missit pariutuvat alfojen kanssa, ja muunlaiset naiset sitten ei-alfojen kanssa?

Vierailija
52/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa nämä asiat

-Ulkonäkö

-Pituus

-Rasvaprosentti

-Koulutustaso

-Status työelämässä

-Palkka

-Omaisuus

Naisen tasoon vaikuttaa nämä asiat

-Ulkonäkö

-Rinnat ja lantio

-Luonne 

-Arvot 

-Nuorekkuus

Luin :

-uli

-uli

-uliuli

-mööööööööö

-miten en saaaa naistaaaaaaa?????

Oikeasti miehen tasoon vaikuttaa nämä asiat:

-Ulkonäkö (joo kyllä)

-Elämänhallinta

-Äly

-Käytöstavat

-Kiinnostava persoona

-Huumorintaju

-Osaa ja haluaa kohdella muita kauniisti 

Vierailija
53/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He saavat naisensa hehkumaan ja hiukset kiiltämään.

Tää oli kova :D! Mutta tottahan se on. Maybe she's born with it, may it's good sex

Vierailija
54/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt joku poikien ihan oma keksimä selitys. Ihan tavalliset tyypit pariutuvat, ihan tavallisten naisten kanssa. Vai pitäisikö väittää miesten etsivän vain tiimalasivartaloisia missejä? 

Vierailija
55/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä hävetä?

Vierailija
56/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, harmi on. Eiköhän tämäkin asia ole tullut tällä palstalla käsiteltyä. Keksikää jotain uutta. 

Vierailija
57/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka näkee naisessa tasona vain kauneuden, on kuuromykän tai seksinuken arvoinen.

Vierailija
58/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt riippuu ihan ihmisestä. Et voi yleistää, että naiset sitä ja naiset tätä. Vai väitätkö, että kaikki miehet haluavat juuri samanlaisen naisen?

Taisi väittää. 

Vierailija
59/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tiimin matalimmin koulutetulla ja lyhyimmällä tyypillä on ollut useampi pitkä parisuhde ja lapsia kahden eri puolison kanssa. 

-ohis

Vierailija
60/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ennen vanhaan mies jakoi palkkansa naisen kanssa avioliitossa ja sitoutui monogamiaa, eli nainen työskenteli perheelle. No sitten miehet alkoivat kotiorjuuden lisäksi vaatimaan naisilta hedelmätöntä seksiorjuutta, pahoinpitelemään heitä ja se rahallinen korvauskin vietiin pois, monogamiasta puhumattakaan

Että aika tyhmä nainen saa olla, että tuollaiseen diiliin suostuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi