Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittavaa kun nykynaisille ei enää kelpaa tavismies vaan kaikki naiset omasta tasosta riippumatta hakee miestä joka on alfa.

Vierailija
23.11.2024 |

Tavismies saa ainoastaan huomiota naisilta jotka ei ole vaan kauniita tai heillä on ylimääräisiä kiloja. Ennen vanhaa naisille kelpasi tavallinen mies, naisille riitti että mies käy töissä, mies ei ole väkivaltainen ja että mies on tavallinen. 

Nykyisin naiset vaativat että miehen tulee olla se kaks metrinen komistus hyvällä palkalla ja miehellä tulee olla hyvä status työelämässä. Sinällään huvittavaa koska ainoastaan ne missin tasoiset naiset voi havitella tuollaisia miehiä jos he haluavat parisuhteen. 

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa opetella käytöstavat. Menestyneet ja älykkäät miehet osaavat käyttäytyä. He osaavat tervehtiä, kätellä, avata ovea tai muuten olla niin, että nainen tietää koko ajan, että ollaan mies ja nainen.

Duunarin kanssa taas on kuin sukupuolettoman olennon kanssa. Viime viikolla kuljetin autollani duunarimiestä. Jo se, että minä kuljetan häntä autollani, tekee maskuliinisen olon. Sitä lisää se, että minä olen selkeästi älykkäämpi. Sitä lisää se, että mies ei osoita millään tavalla minulle pitävänsä minua naisena kuin ehkä vitsailulla ja voimiaan korostamalla.

Toisen tasoiset miehet osoittavat naiselle, myös muille kuin vaimolleen, että näkevät heidät naisena. Osaavat liikkua niin, että jäävät jälkeen oikeissa kohdissa, tulevat oikeissa kohdissa edelle avaamaan oven jne. Osaavat tervehtiä, osaavat keskustella. Ovat älykkäitä sosiaalisesti ja tiedollisesti. Ottavat naisen mukaan keskusteluun ja jos nainen on älykäs, pitävät keskustelua sillä tasolla. Vähemmän älykkään naisen kanssa jutustelevat kevyemmin.

Duunarin kanssa syntyisi pattitilanne, jos odottaisin hänen avaavan oven. Ja on syntynytkin. Siinä sitten seistään molemmat, kunnes tajuan avata oven. Tasokas mies pitäisi tapoja omaamattomana, jos ryysisin avaamaan ovea itse.

Duunari-sana tässä ei tarkoita kirjaimellisesti duunaria.

Tää koko juttu kuulostaa joltain kinky-henkiseltä seksuaaliselta roolileikiltä. :') Sekin olisi varmasti ihan hauskaa kertaluontoisesti yhden illan verran itsen ja kumppanin iloksi, mutta normaaleihin jokapäiväisiin käytöstapoihin ei kyllä mitenkään liity tuo, että koko ajan alleviivaisi, että ollaan nainen ja mies. Normaali tervehtiminen, kätteleminen, keskusteleminen ja oven avaaminen (oven avaa se, jolla on kädet vapaana) eivät ole millään lailla sukupuolesta riippuvia asioita.

Vierailija
62/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on miehenä käytännössä kaksi tietä onneen.

joko olet hyvin komea tai sitten olet rikas.

Jos et ole kumpaakaan niin helppoa ei tule olemaan.

Kolmas on, että olet normaali mies.

Muitakin lienee. Esim. huumorintajuiset älykkäät miehet.

Naisia kun on katsos monenlaisia. Kullakin on omat mieltymyksensä, ihan niin kuin teillä miehilläkin.

Jos joskus poistuisit sieltä hämärästä näytön valaisemasta kopistasi ihmisten pariin ja katselet kengän kärkien sijaan ympärillesi, niin huomaisit, että siellä liikkuu vaikka minkälaisia kombinaatioita pariskunnista. Huomaisit olevasi väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen 32-vuotias lukion ope, eli en millään muotoa varakas, mutten köyhäkään. 183 cm ja 72 kg, naama ihan ok eli tavallisen näköinen olen. 

En ole mikään "joka naisen unelma", jonka oven takana vastakkainen sukupuoli jonottaa. Silti koen, että kiinnostusta minua kohtaan on "normaalisti", eli toisinaan kohtaan naisen, koka osoittaa kiinnostusta kuten itsekin toisinaan tapaan kiinnostavan naisen.

Kiinnostustaan osoittavat naiset ovat myös ihan tavallisia naisia, jotkut toki mielestäni kauniimpia kuin toiset, mutta sekin on osittain makuasia.

Ainoa plussa itsessäni, soman arvioni mukaan, on hyvät sosiaaliset taidot. Ei siinäkään tarvita mitään hurmuritemppuja, vaan sellaisen ajatuksen, että ihminen se nainenkin on. Eli tavallista keskustelua, toisen kuuntelemista ja hänen mielipiteidensä arvostamista vaikka

Meidän tiimin matalimmin koulutetulla ja lyhyimmällä tyypillä on ollut useampi pitkä parisuhde ja lapsia kahden eri puolison kanssa. 

-ohis

Näin me ollaan erilaisia. Minä pidän tasokkaimpana miestä, jolla on elämänmittainen avioliitto ja lapset vain yhden naisen kanssa.

Vierailija
64/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin mene. 

Jos joku - mies tai nainen - ei halua pariutua kuin unelmien filmitähden kanssa niin sitten vaan odottelee sellaista. Se on oma vapaa valinta.

Me muut löydetään kyllä pareja jotka viehättää ja ollaan, seurustellaan ja  pannaankin niiden kanssa sitänoikeaa odotellessa. Mies voi valikoitua monen eri ominaisuuden kautta.  Toki jos on ruma mies jonka pääasiallinen elämäntehtävä on vaikertaa vauvapalstalla tai postilla vihaposteja niin montaakaan ei kiinnosta.

Joskus se ihan tavismies vaan on niin kiva ettei muita haluakaan. 

Vierailija
65/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehellä ei ole pakkomiellettä jankata yhtä ainoaa harhaista ajatusta. Mee hoitoon ja sitten ehkä olet tavismies.

Vierailija
66/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene. 

Jos joku - mies tai nainen - ei halua pariutua kuin unelmien filmitähden kanssa niin sitten vaan odottelee sellaista. Se on oma vapaa valinta.

Me muut löydetään kyllä pareja jotka viehättää ja ollaan, seurustellaan ja  pannaankin niiden kanssa sitänoikeaa odotellessa. Mies voi valikoitua monen eri ominaisuuden kautta.  Toki jos on ruma mies jonka pääasiallinen elämäntehtävä on vaikertaa vauvapalstalla tai postilla vihaposteja niin montaakaan ei kiinnosta.

Joskus se ihan tavismies vaan on niin kiva ettei muita haluakaan. 

No ei niitä kumppaneita kyllä löydä moni sinkku nainenkaan, joten turha nyt heittäytyä ihan noin ylenkatsovaksi.

Vierailija
67/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some rikkoo naisten pään.

https://www.youtube.com/shorts/hRViAhH60yI

Kun jo alle 10v aloittavat katsomaan tiktokeista yms. millaista elämä on sitten aikuisena, niin aika rankka pettymysten sarja odottaa tulevaisuudessa. Moni nainen odottaa sinne seinään asti (30v), että kohta tulee prinssi ja se tiktok elämä alkaa.

Ei ala alkaa mt-lääkitys.

Vierailija
68/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jo alle 10v aloittavat katsomaan tiktokeista yms. millaista elämä on sitten aikuisena, niin aika rankka pettymysten sarja odottaa tulevaisuudessa. Moni nainen odottaa sinne seinään asti (30v), että kohta tulee prinssi ja se tiktok elämä alkaa.

Miksi tää on sun ongelma? Jos joku elää jossain tiktok-maailmassa, niin mitä se muita liikuttaa?

Vierailija
69/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni komea renttu on pitkässä parisuhteessa?naimisissa ja lapsia?minun tuttavapiirissä ei ole sellaista miestä ole yhtään vaan kaikki miehet jotka ovat perheellisiä ovat taviksia eli lopulta nämä komeat häntäheikit jäävät yksin.

Vierailija
70/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tavismies saa ainoastaan huomiota naisilta jotka ei ole vaan kauniita tai heillä on ylimääräisiä kiloja."

Eli tavismies saa huomiota tavisnaisilta. Eikö tämä nyt ole ihan itsestäänselvyys? Mikä tässä oli se ongelma?

Näitä ketjuja lukiessa olen miettinyt, kuinkahan monen taustalla on se, että taviksiksi mielletään missikisojen ehdokkaat, siitä "huonommat" sitten "rumiksi".

Vierailija
71/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina hakenut tavismiestä. Älä yleistä.

Vierailija
72/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää on sun ongelma? Jos joku elää jossain tiktok-maailmassa, niin mitä se muita liikuttaa?

Joudun maksamaan mt-lääkkeet, mt-hoidon ja mt-eläkkeet. SIKSI!!!

Vierailija
73/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mitään statusta työelämässä, jos ulkonäkö on kohdillaan. Komea varastomies on paljon halutumpi kuin ruma ylilääkäri.

Oletpa pinnallinen. 

Vierailija
74/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse totesin sen "seinän" tullessa vastaan (ihan oikeasti.... :D", että yksinolo voittaa huonon suhteen 100-0. Niin ei ole pakko ottaa ketään ihan ok -suhteeseen, kun se yksinjääminen ei ole kauhujen kohtalo, vaan ihan mukavaa elämää.

Vierailija
75/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedetään tiedetään. Mallitasoiset naiset eivät huoli lyhyttä, kouluttamatonta, pitkäaikaistyötöntä miestä ja tavalliset naiset on liian rumia tavallisille miehille, ja omanikäiset liian vanhoja. 

Ei se asia täällä itkemällä muuksi muutu. 

Vierailija
76/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen 32-vuotias lukion ope, eli en millään muotoa varakas, mutten köyhäkään. 183 cm ja 72 kg, naama ihan ok eli tavallisen näköinen olen. 

En ole mikään "joka naisen unelma", jonka oven takana vastakkainen sukupuoli jonottaa. Silti koen, että kiinnostusta minua kohtaan on "normaalisti", eli toisinaan kohtaan naisen, koka osoittaa kiinnostusta kuten itsekin toisinaan tapaan kiinnostavan naisen.

Kiinnostustaan osoittavat naiset ovat myös ihan tavallisia naisia, jotkut toki mielestäni kauniimpia kuin toiset, mutta sekin on osittain makuasia.

Ainoa plussa itsessäni, soman arvioni mukaan, on hyvät sosiaaliset taidot. Ei siinäkään tarvita mitään hurmuritemppuja, vaan sellaisen ajatuksen, että ihminen se nainenkin on. Eli tavallista keskustelua, toisen kuuntelemista ja hänen mielipiteidensä arvostamista vaikka jostain asiasta eri mieltä olisikin.

Sulla on varmasti hyvät sosiaaliset taidot, jos opetat työksesi, mutta ei se naisten kiinnostukseen vaikuta. Jos olisit 20 cm lyhyempi ja 20 kg kevyempi, naisten kiinnostus olisi hyvin olematonta ihan riippumatta sosiaalisista taidoista. 

Vierailija
77/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen työn puolesta jonkun verran ylilääkäreitä, ja monet heistä ovat niin raskaita tyyppejä ihmisinä että sitä ei mikään palkka kompensoisi parisuhteessa. Oma mies on kaljuuntuva, itseäni lyhyempi perusinsinööri, joka on kiva ja hellä, nauraa mun jutuille ja on hyvä isä.

Vierailija
78/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten valkea taikinaiho ei oikeen nappaa.Maailmalla  kaunista sävykkäämpää ihoa. 

Vierailija
79/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei miehen luonne tai arvomaailma merkitse mitään. Naiset arvostavat miehet ulkonäön ja statuksen perusteella eli miehen taso määriytyy näiden asioiden perusteella. Jos miehellä on hyvä työ ja keskiverto ulkonäkö niin se saa naisen kuin naisen kun taas jos mies on köyhä ja keskiverto ulkonäkö niin mies ei saa naista.

T: keskitason mies.

``Keskitason mies`` tuollaisella luonteella ja arvomaailmalla kuin mitä kirjoituksesi osoittaa ei ole keskitason mies. Tuota ``naisen saamista`` en jaksa edes kommentoida, tuskin menisi jakeluun kun näyttää tuo aivotoiminta olevan köykäisen puoleista siellä ulilandiassa.

Vierailija
80/165 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen työn puolesta jonkun verran ylilääkäreitä, ja monet heistä ovat niin raskaita tyyppejä ihmisinä että sitä ei mikään palkka kompensoisi parisuhteessa. Oma mies on kaljuuntuva, itseäni lyhyempi perusinsinööri, joka on kiva ja hellä, nauraa mun jutuille ja on hyvä isä.

Lääkäreillä on ymmärtääkseni usein myös aika hankalat työajat, mikä ei ehkä haittaa tapailusuhteessa mutta lapsiperheessä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän