Onko muilla vaikeuksia hsl appin kanssa?
Kommentit (10)
HELLsinkiläistä osaamista jälleen.
Palvelunestohyökkäys. Siinä on ollut jo pitkään joitain ongelmia.
Reittiopas ei ole toiminut koko viikon aikana, lipun on saanut ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Palvelunestohyökkäys. Siinä on ollut jo pitkään joitain ongelmia.
Okei, kiitos. Googlasin tämän ja heti tulikin yle uutinen.
Kiitoksia!!
On tosi kurjaa, että HSL ajaa ihmisiä käyttämään sovellusta perinteisen matkakortin sijaan.
Aion ostaa ensi vuodeksikin vuosilipun, mutta eri syistä en halua lippua älypuhelimeeni vaan pitää jo aikoinaan ostettua matkakorttia edelleenkin käytössä. Tilanne on kuitenkin se, että jos tekisin vuosisopimuksen HSL:n kanssa niin, että summa veloitetaan kerran kuussa tililtäni ja käytän älypuhelinsovellusta, hinta on merkittävästi halvempi kuin se, että ostan kertarysäyksellä koko vuoden lipun matkakortilleni.
Jatkuva säästötilaus, jonka hinta on 1,74e/vrk (vain älypuhelimeen) ja kertaostoksena 360 päivän lippu, jonka hinta on 1,82e/vrk. Hintaeroa on 8 snt/vrk, eli vuodessa 28,80e. Tuo on puolen kuukauden lipun hinta. Tympii. Joskus ennen oli niin, että jos osti "käteisellä", siitä sai alennusta. Nykyään ei.
Sen, että HSL:n sovellus (niin kuin liuta muitakin sähköisiä järjestelmiä) joutuu nyt ja varmasti jatkossakin palvelunestohyökkäysten ja muiden häiriöiden kohteeksi, pitäisi pikemminkin herättää huomioimaan, että se perinteisempi tapa (bussilippu) on ihan toimiva käytäntö ja varmempi kuin kännykkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut tänään aikatauluhaku.
Sama.
Miten tässä on tarkoitus matkansa ajoittaa?
Palveluun ei vieläkään saa yhteyttä.
Kauan tälläiset yleensä kestää?
Siellä on ollu jonkun aikaa jo palvelunestohyökkäystä päällä.