Talo hyvin perinteinen puutalo, millainen keittiö?
Jos haluaa ajattoman sisustuksen? Itse tykkään peiliovellisista keittiön kaapeista. Sopiiko asunnon tyyliin moderni vai klassinen keittiö?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis haluaisin kerrankin tehdä tuon shaker tyylisen kun en tiedä voinko sitä tulevaisuudessa laittaa enää keittiööni
Ap
Tyylitön
Mikä siinä on tyylitöntä?
Yksinkertainen siisti ja helppohoitoinen malli, ei niin tylsä kuin pelkkä sileä ovi eikä niin kruusattu kuin peiliovet
Vierailija kirjoitti:
Huoh, oikein KOROSTIN että LAADUKAS LAMINAATTI ja että on OMAKOHTAISTA KOKEMUSTA. Silti ei mene ymmärrykseen. Minulla on OMAKOHTAISTA KOKEMUSTA LAADUKKAASTA LAMINAATISTA, JOKA EI OLE MOKSISKAAN ROISKEISTA. EI IRVISTELE MISTÄÄN MIKÄÄN KOHTA. Minulla on myös omakohtaista kokemusta huonosta laminaatista, joka ei kestä yhtä ainuttakaan tippaa nestettä ja on lisäksi helvetin kylmä ja liukas. Vuokra-asunnossa. Omaan en ikinä hommaisi itse. Tuo laadukas laminaatti oli uudiskohteessa. En itse valinnut sitäkään.
Mikä sinua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.novart.fi/keittiot/runo/lahde/
Tällainen on oma tyylini mistä pidän. Onko liian vanhanaikaista?
Ap
Todella hieno on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko laittamassa omaan käyttöön vaiko myyntiä ajatellen? Jos tulee omaan käyttöön, laitat sen mitä haluat katsella ja käyttää. Jos tulee myyntiin, vilkuile sisustuslehtiä ja kysy keittiökauppiaalta mitä niillä menee nyt eniten.
Lopeta varsin typerältä ja lapselliselta kuulostava inttäminen vanhasta talosta ja vanhasta tyylistä. 2009 talo ei ole vanha, eikä näytä vanhalta riippumatta siitä onko sen pihalle puskenut tehdas pystyssä vaiko ei. Tuon ikäiseen taloon voit kokolailla vapaasti valita mieleisesi kalusteet. Ainia jota todellisuudessa kiinnostaa juuri sun keittiön kaapit olet sinä itse.
Tavallaan menossa myyntiin. Koska olemme eronneet. Pakko tehdä remppaa että menee kaupaksi. Nyt käynyt huono tuuri. Mutta exä ehdotti yhteisasumista rempan ajaksi. Että kokeilemme onnistuuko se. Jos onnistuu niin jäämme itse asuntoon jos tulee kiva. Jos ei niin laitamme myyn
Ei missään tapauksessa kannata remontoida keittiötä myyntiä varten.
Ihan sama. Pääasia että siellä onnistuu ruoanlaitto ja syöminen.
Jos talo on vanha niin keittiö ehdottomasti 'vanhantyylinen'. Luultavasti 'tavarat' tarttee tilata Ruotsista - ei Suomesta saa...
Vierailija kirjoitti:
Jos talo on vanha niin keittiö ehdottomasti 'vanhantyylinen'. Luultavasti 'tavarat' tarttee tilata Ruotsista - ei Suomesta saa...
2009 rakennettu Ei ole vanha.
Tyylitön