Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasinko hyvän ystävyyden naisen kanssa vai selvisinkö kuivilla?

Vierailija
22.11.2024 |

Eli siis ollaan tunnettu jo pidemmän aikaa erään naisen kanssa (ollaan nuoria aikuisia molemmat) ja vietetty yhteisten kaverien kautta paljon aikaa yhdessä. Tätä kohtaan heräsi ennen pitkää pienimuotoista kiinnostusta, ei mitään vakavaa mutta pienimuotoista enkä ollut varma oliko se molemminpuolista. Kutsuin hänet treffeille, johon hän vastasi kieltävästi ja sanoi että olen tosi mukava mutta kaverina. Otin tämän ihan hyvin ja hyväksyin asian muitta mutinoitta. Ymmärsin kuitenkin että hän olisi ollut valmis silti tapaamaan ihan kavereina ennen tätä. Olemme tämän jälkeenkin viestitelleet ihan hyvässä hengessä, eikä mikään ole antanut ymmärtää että hän haluaisi perääntyä tms. 

Tarkennan nyt, että minulla ei ole sellaisia taka-ajatuksia että haluaisin enää yrittää häntä mitenkään uudestaan kiinnostumaan tai yrittää mitään. Yksinkertaisesti haluaisin pitää hyvästä kaveruudesta tai ystävyydestä kiinni, koska hän on puhtaasti ihmisenä todella hyvä ja mukava. 

Kaiken siis pitäisi olla ihan hyvin, mutta silti hieman on jäänyt vaivaamaan. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit aivan varmasti. Itsellä ollut aina paljon naisia kavereina ja IKINÄ ei pidä mennä sekaantumaan kaveriin millään muulla tavoin. Ei ole kyllä tehnyt edes mieli, koska minulle kaverit ovat lähestulkoon sukupuolettomia.

Vierailija
2/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokasit aivan varmasti. Itsellä ollut aina paljon naisia kavereina ja IKINÄ ei pidä mennä sekaantumaan kaveriin millään muulla tavoin. Ei ole kyllä tehnyt edes mieli, koska minulle kaverit ovat lähestulkoon sukupuolettomia.

Eihän meillä ole mitään sellaista ollut missään vaiheessa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä mokannut. Voi olla, että hänellä on hetken kiusallinen olo ja pitää siksi taukoa, mutta kun joukolla tavatessanne kohtelet häntä ihan entiseen tyyliin rennosti, niin tilanne saattaa heitellen normalisoitua. 

Vierailija
4/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on aina suhtautuminen mieheen tietyllä tapaa muuttunut, jos hän on ilmaissut olevansa kiinnostunut kanssani enemmästäkin ja tunne on ollut yksipuolinen. Koko ajan tiedostaa että siellä on kuitenkin taustalla toiveita jostakin enemmästä, vaikka hän ei sitä enää toisi millään tavalla esiin.

Vierailija
5/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit. Nainen tulee ottamaan sinuun etäisyyttä, kun selvisi ettet olekaan ystävä vaan pimpin perässä sinäkin. 

Vierailija
6/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilit voisko saada pesää ja nyt hän tietää että sitä sinä olet vailla.

Vierailija
7/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä mokannut. Voi olla, että hänellä on hetken kiusallinen olo ja pitää siksi taukoa, mutta kun joukolla tavatessanne kohtelet häntä ihan entiseen tyyliin rennosti, niin tilanne saattaa heitellen normalisoitua. 

Ei hän mitään taukoa ole pitänyt, vaan kuten sanoin niin olemme viestitelleet ihan normaalisti sen jälkeen. Tuntuu jopa että tiiviimmin nyt kun keskustelimme tästä asiasta ja saimme epäselvyydet pois.

ap

Vierailija
8/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on aina suhtautuminen mieheen tietyllä tapaa muuttunut, jos hän on ilmaissut olevansa kiinnostunut kanssani enemmästäkin ja tunne on ollut yksipuolinen. Koko ajan tiedostaa että siellä on kuitenkin taustalla toiveita jostakin enemmästä, vaikka hän ei sitä enää toisi millään tavalla esiin.

No tämä on ikävä kuulla. Olen aina ollut sellainen, että jos saan tietää ettei minusta olla kiinnostuneita, niin ne tunteet kuolee myös toiseen suuntaan oikeastaan välittömästi. 

ap

Vierailija
9/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiesten ja -naisten väliset "ystävyydet" eivät ole koskaan aitoja, kuten tästäkin esimerkistä nähtiin. Anna olla ja pidä jatkossa kaverit ja deittinaiset erillään.

Vierailija
10/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani kun mies kerran vonkaa, ihastuu tai yrittää jotakin, peli on menetetty. Hän osoittaa ettei ole luotettava ystävänä vaan yrittää joka tapauksessa tilanteen tullen siittää. Ties vaikka sabotoisi suhdetta toiseen mieheen, jne. Lisäksi on tiedossa että draamaa seuraa jos mies joskus pääsee itse suhteeseen, tai sitten ystävyys on mennyt kankkulan kaivoon

Mieskaverit ovat naisille yksinkertaisesti ajan ja energian tuhlausta

Aika kyyninen kuva sinulla miehistä, ihan kuin kaikki olisivat samanlaisia.

Vierailija
11/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on ikävä kuulla. Olen aina ollut sellainen, että jos saan tietää ettei minusta olla kiinnostuneita, niin ne tunteet kuolee myös toiseen suuntaan oikeastaan välittömästi. 

ap

Tosi hyvä jos noin on. Mutta rehellisesti: jos se nainen nyt ilmaisisi että onkin kiinnostunut, väitätkö, ettet sinä enää olisi?

Vierailija
12/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän mitään taukoa ole pitänyt, vaan kuten sanoin niin olemme viestitelleet ihan normaalisti sen jälkeen. Tuntuu jopa että tiiviimmin nyt kun keskustelimme tästä asiasta ja saimme epäselvyydet pois.

ap

Sitten kaikki on hyvin. Jännite on purettu ja asiat normalisoituvat ajallaan. 

Vierailija
13/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tosi hyvä jos noin on. Mutta rehellisesti: jos se nainen nyt ilmaisisi että onkin kiinnostunut, väitätkö, ettet sinä enää olisi?

En tiedä, en voi varmasti sanoa. Ainakin haluaisin puhua vakavasti uudestaan, että mistäs nyt tuulee? Ylipäätään en kiinnostu kenestäkään kovin helposti.

ap

Vierailija
14/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiesten ja -naisten väliset "ystävyydet" eivät ole koskaan aitoja, kuten tästäkin esimerkistä nähtiin. Anna olla ja pidä jatkossa kaverit ja deittinaiset erillään.

Kunhan vain kaveri pysyisi elämässä, niin todellakin pidän.

ap

Vierailija
15/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää. Riskeerasit sen ainakin.

Tulevaisuudessa ei kannata yrittää kaveria pienen kiinnostuksen herätessä. Vasta kun yöuniaan alkaa menettää, kannattaa riski ottaa.

Vierailija
16/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt vonkata jokaiselta kaveri naiselta pillua aina. Nyt minulla ei ole nais kavereita enää.

Vierailija
17/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et nyt ymmärtänyt. Miehet ovat miesten kavereita. Naiset eivät ole miesten kavereita. Naisia ei pidetä kavereina, koska aina tulee niitä tunteita ja himoja, kuten sinullekin kävi.

Vierailija
18/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et nyt ymmärtänyt. Miehet ovat miesten kavereita. Naiset eivät ole miesten kavereita. Naisia ei pidetä kavereina, koska aina tulee niitä tunteita ja himoja, kuten sinullekin kävi.

Tällä logiikalla, voiko hetero olla homon kaveri?

Vierailija
19/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En tiedä, en voi varmasti sanoa. Ainakin haluaisin puhua vakavasti uudestaan, että

Vastauksestasi päättelen että tunteesi eivät oikeasti ole kuolleet. Uskottelet niin itsellesi vaikka olet vain pakon edessä laittanut ne sivuun. Tiedän että näin se yleensä menee, myös meillä naisilla, jos kiinnostava mies antaa kaveripakit. Jos mitään aitoja tunteita on, eivät ne tuosta vain kuole.

Vierailija
20/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko käynyt mielessä että todella moni mies voi ajatella näin, mutta harvalla on ollut uskallusta sitä tuoda esiin? Aika julmaa tuomita lopullisesti se joka uskalsi tulla esiin asian kanssa, etenkin jos viesti vieläpä meni perille eikä alkanut jankkaamaan tai kyseenalaistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän