Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko lähettää joulukortteja?

Vierailija
22.11.2024 |

Ehdin kirjoittaa yhden kortin kahdestakymmenestä joulukortista kunnes tajusin kuinka kallista touhua on! Viime vuodesta jäi yksi kortti ja oli tarkoitus ostaa yhdeksäntoista joulukorttia, mutta siihen päälle postimerkkien hinta niin johan on kallista. En lähetä ainuttakaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman. Ja käytän vanhoja ikimerkkejä, jotka olen ostanut aikoinaan paljon halvemmalla kuin mitä nykyiset merkit maksaa.

Vierailija
2/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettänyt viimeisten 30 vuoden aikana ja eikös nykyisin riitä että laittaa joulutervehdyksen vain someen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen kalliita on joulukortit nykyään. Ennen sai eurolla 10 joulukorttia mutta nykyään maksaa 2 euroa yks joulukortti. Katsoin pari päivää sitten prismassa hintoja meinaan. En taida lähettää kun kaksi korttia korkeintaan kun ennen lähetin 20.

Vierailija
4/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, mummille lähetän joka vuosi kortin ja hän lähettää minulle.

Vierailija
5/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Aiemmin laiton 30 mutta ihmiset ei enää viitti lähetellä niitä ja jos tulee joku kitunen tekstari niin tippuu välittömästi mun joulukorttilistalta. Oon kirjottanut ja tarroittanut ne jo.;)

Vierailija
6/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää kymmeneen vuoteen lähettänyt kortteja. Yksi iso stressitekijä ja rahareikä vähemmän joulun alla.

Vierailija
7/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo kenelle lähetän. Sitten kirjoitin kivan kirjeen ja kopioin sen kaikille saman ja kirjoitan kuoret ja laitan menemään. Samalla tulee tarkastettua että lähisukulaiset ovat yhä elossa ja mikä on oikea osoite ja puh. nro kun kukaan ei pidä enää mitään yhteyttä.

Itse odotan joulukorttia yhdeltä ainoalta ihmiseltä - mutta ei kyllä tule. Voi silti toivoa.

Vierailija
8/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää kymmeneen vuoteen lähettänyt kortteja. Yksi iso stressitekijä ja rahareikä vähemmän joulun alla.

Nyt loppui meikäläiseltäkin korttien lähettely kallistumisen vuoksi. :(

Vierailija
9/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotaan, 13 kpl 

Vierailija
10/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat sukulaiset pitävät joulukorteista. Lähetän niitä n.10 kpl joka vuosi. Nuoremmille laitan joulutoivotuksen viestillä.

Vierailija
11/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinenkin iäkäs sukulainen jonka kanssa vaihdettiin kortteja kuoli pari vuotta sitten. Nyt laitan netissä.

Vierailija
12/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista, en rahoita ylihintaisen postin touhuja.

Vierailija
13/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö kukaan itse joulukortteja? Mä värkkään muutaman, kun tykkään askartelusta ja piirtämisestä. Lähetän ne parhaille ystävilleni.

Vierailija
14/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähetän, 26 kpl, viime vuonna jäi väliin, kun olin sairaana enkä saanut ostettua kortteja.

Vierailija
15/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettänyt varmaan 15 vuoteen. Paitsi isovanhemmilleni, jotka kuolivat vuonna 2018. Koin tavan vain turhaksi rasitukseksi, mutta ikivanhat olivat poikkeus. 

Vierailija
16/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän yhden kortin ja se menee mun kummeille. 

Vierailija
17/17 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 10 sitten saimme 45-50 korttia joka joulu, saman verran lähetimme. 

Viime jouluna saimme kymmenen ja lähetimme 5-6. Nyt varmaan sama juttu. Niin kalliita postimerkit, kortteja on monenhintaisia ja taitaapa olla entisiä jäljellä.