Miksi keski-ikäiset miehet ajavat hiuksensa kaljuksi?
Kasvonpiirteet on joka tapauksessa valahtaneet, joten niitä ei millään "nuorekkaalla kaljulla" saa nostettua. Lopputuloksena on vaan edelleen se valahtanut naama ja sen lisäksi ruma hiusmalli.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hiukset ovat miehen kruunu. Jo muinaisessa mytologiassa miehen voima oli hiuksissa. Pitkät, tuuheat hiukset komistavat miehen kuin miehen. En ymmärrä miksi keski-ikään tullessa pitää aivan kuin mielenosoituksellisesti leikata kaikki pois, alleviivaten ettei enää ole viriiliä voimaa eikä kiinnostusta ylläpitää viehätysvoimaa.
Onko sun mielestä siis hienomman näköinen jos on vain sivuilla tukkaa, ja päältä pää on täysin kalju?
Turkista saa halvalla hiussiirrännäisiä tjsp.
Vastakysymyksenä APlle kun nainen vanhenee niin miksi hiukset tuppaa lyhenemään?
Et ole ehkä tietoinen, että kaljuksi ei tarvitse edes leikata tuossa iässä. Hiusten kasvu on vain siirtynyt korviin ja sieraimiin.
Itse siksi koska hiuslaatu on poikkeuksellisen jäykkä ja tuuhea, eikä kasvaessaan lähde taittumaan. Edes parturit eivät ole osanneet sille mitään tehdä. Jos ajeltu pääni on jonkun mielestä ruma, niin olkoon. Ei se mua kiinnosta. Mun pää.
Aika moni leikkaa hiuksensa kun pälvikalju alkaa laajeta. Kalju näyttää usein paremmalta kuin selkeästi erottuva pälvikalju. Ihan kauheimman näköistä on kun yritetään kompensoida kaljua Juice-tyylisellä liehuletilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyään saa kaikenlaisia hiuslisäkkeitä, mars parturille kaikki laikkupäät lisähiuksia hankkimaan! Ei pidä antaa itsensä rähjääntyä.
Piisaminraato päälaella
Nykyaikaiset hiuslisäkkeet eivät ole piisaminraatoa tai Mauri Pekkarista nähneetkään. Pelkkiä tekosyitä ulkonäön laiminlyönnille.
Ulkonäön laiminlyönnille? Kerrohan, että mitä vttua hiuksilla oikeasti tekee? Jos itsetunto on hiuksista kiinni niin onnea vaan.
Juu, kyllä semmoinen tuulessa lepattava konepeltitukka on parempi.
Miksi keski-ikäisten naisten vtut, perse ja tissit alkavat roikkua?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minustakin hiukset on miehen kruunu. Niitä kannattaa hoitaa ja vaalia. Naiset nyt vaan tykkää että miehellä on tuuhea tukka päässä. Elinvoiman merkki. Biologiaa. Faktaa.
Se biologia on jo hoidossa,joten pysyttele kaukana.
Onko tämä parempi vaihtoehto?
https://images.sanoma-sndp.fi/652242f30c0a4d98a6cd6b701df26c0f.jpg/norm…
Vierailija kirjoitti:
Aika moni leikkaa hiuksensa kun pälvikalju alkaa laajeta. Kalju näyttää usein paremmalta kuin selkeästi erottuva pälvikalju. Ihan kauheimman näköistä on kun yritetään kompensoida kaljua Juice-tyylisellä liehuletilla.
Pälvikalju on kyllä sairaus, eikä se päälaella oleva kalju kohta. Niitä läikkiä voi olla ihan missä tahansa kohden päätä ja ne saattavat vaeltaakin kohdasta toiseen. Pahimmassa tapauksessa tukkaa ei kasva lainkaan tai sitä voi kasvaa ohuina soiroina jossain kohden päätä kuten Klonkulla. Ja siitä kärsivät myös naispuoleiset henkilöt.
Olen mies enkä koskaan aja pääni kaljuksi. Vaikka hiukset harvinis ja kaljuuntuisin niin en. 6millin leikkauksella menisin 👍
M38
Samasta syystä kuin keski-ikäiset naiset leikkaavat lyhyen l3sb0tukan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minustakin hiukset on miehen kruunu. Niitä kannattaa hoitaa ja vaalia. Naiset nyt vaan tykkää että miehellä on tuuhea tukka päässä. Elinvoiman merkki. Biologiaa. Faktaa.
Itse en tykkää.
Naiset kuulemma tykkää jos mies kalju, kallo muhkurainen ja näyttää kriminaalilta? 🥴
Vierailija kirjoitti:
Niin parempi olisi, että sivuilta kampaisi pitkät hiukset kaljun yli? Tai sellainen Trump tyylinen väsäys?
Naisena combover on valvaisan kiihottavana näky, jännä kun miehet eivät ymmärrä kuinka monta kiimaista kaunotarta menee kaljuksi ajamisen takia ohi.
Ap
Mielummin kalju kuin se letti puolelta toiselle 'kaljun' yli !!!
Koska se on sallittua ja siihen ei ole sinulla eikä kenelläkään mitään valtaa.
Mun isoisäni sanoi kuulemma, että kun alkoivat harventua aika varhain, alkoi ajaa kaljuksi.
Tämä 1930-luvulla.