Siis mikä funktio näillä Armanin nyyhkyohjelmilla on?
tuota.. mikä funktio näillä Armanin nyyhkyohjelmilla on? Halpaa tuotantoa, käsikameralla kuvattua materiaalia ja ilmeisesti musiikitkin on jostain otettu halvalla jos ei jopa ilmaiseksi. Tässä ensimmäisessä huumejaksossa nimittäin oli ärsyttävää musiikkia, jota on käytetty jo lukuisilla Youtube videoilla. Sen musiikin voi ottaa ilmeisesti Youtubessa ilmaiseksi käyttöön.
Mitä minä sillä tiedolla teen, että Philadelphian Kensingtonissa on hankalaa ja valtava fentanyl-huumeongelma? Tiesitkö muuten, että synteettinen fentanyyli tulee Kiinasta? Tätä ei Armanin ohjelmassa kerrottu. Pitäisikö minun omien huolien lisäksi nyt huolestua Philadelphian huumeongelmasta vai mikä funktio näillä Armanin nyyhkyohjelmilla on? Vai onko kyse vain sosiaalipor...nosta? Vai tehdäänkö tässä vain omaa elantoa toisten kärsimyksillä, koska kärsimysten katselu kiinnostaa kansalaisia? Miksi tällaisia ohjelmia tehdään nollabudjetilla ja musiikilla, jota lukemattomat Youtube videot ovat jo käyttäneet? Mitä lisäarvoa tämä tuo suomalaisille?
Kommentit (49)
Fentanyyli on kiiinalaisten ase jolla länsimaat tuhotaan. Tuo Armanin ohjelma oli pelkkää paskaa joka ei avannut ongelman juurisyitä lainkaan. Pelkkää tunteisiin vetoavaa paskaa.
Heppoista dokkarinpoljentaa. Oli käännettävä kanava.
Hyviä pointteja, joskus on oikeesti tervettä kyseenalaistaa asioita eikä vain hymistellä hiljaa.
Tosiasia on että Suomen ns julkkikset tekevät paljon sellaisia juttuja, ohjelmia, esityksiä, mihin eivät itsekään usko mutta mitä vaan elättääkseen itsensä ja säilyttääkseen oman elintasonsa.
Miksi sellaista sitten sanotaan?
Menis vaan taas ottamaan turpaansa, jos maailmaa haluaa kierrellä rintapanssarin kiillotus mielessä.
Aika roskaa oli. "Poikani kuoli syyttään huumeisiin." "Miten poikasi oli huumeisiin yhteydessä?" "Hän osti niitä."
Nisti delas. Ketä helvetti kiinnostaa.
Tuo Teksasin rajahomma myös naurettava. 30 henkeä kipittelee rajalla vahtimassa. Raja on vain 3000 km, ja Teksasissa on saatanasti porukkaa. Rajan voisi ihan oikeasti tukkia helposti, mutta helpompi voivotella. Mess with Texas all ya like.
Sehän on just näiden antitrumpistien aka liberaalien aikaansaannosta, että narkit makaa kaduilla. Jotkut synnyttää sinne. Aivan ku joku Dante helvetti. En käsitä. Vihreiden utopia.
Huvittavaa, kun Arman puhuu englantia ihan puhtaalla tankero-suomiaksentilla.
Miksi olla kiinnostunut mistään mikä ei koske omaa arkeani.
"Mitä minä sillä tiedolla teen, että Philadelphian Kensingtonissa on hankalaa ja valtava fentanyl-huumeongelma?"
Minä en tee mitään, niin en katsokkaan niitä. Mut miten sinun persettä alkaa kutittaa jos toiset haluaa katsoa ja on kiinnostunut aiheesta. Mulla ei ainakaan tule kutkaa eikä näppylöitä.
Tämä on tositarina.
Silloin, kun tota Kensingtonin ongelmaa ei ollut edes Phillyn ulkopuolella tiedossa. Media ei ollut siis ehtinyt sinne ihmettelemään. Toi oli vaan Phillyn tiedossa jne jne. Mun kaveri oli siellä lomalla ja kattomassa sillon nhl matsia ja jenkkifutista.
Hän meni taxilla siitä huumealueen ohi ja kysyi taxikuskilta, että mitä elokuvaa/sarjaa täällä kuvataan?? Onko tämä Walking Dead tai jotain sellaista ja kaveri katto missä kamerat on jne jne-.-
Se kuski sano, että ei tämä ole elokuvaa, vaan tämä on siis ihan totta.
Nämä Armanin klipit näyttivät pari minuuttia Kensingtonia. Hyvin pintapuolinen raapaisu. Youtubesta löytyy tuntitolkulla kuvamateriaalia Philadelphian Kensingtonista. Laita tubeen vain hakusana Kensington.
Ei enää tätä päivää nämä lentelyt ympäri maailmaa kuvaamaan paikallista kurjuutta. Yrittää kö Arman olla joku Suomen Louis Theroux?
Minusta tuo oli ihana dokumentti. Huumeet ovat ihan vaarattomia, niistä ei tule ongelmia kenellekään. Voit huoleti käyttää ja lopettaa koska vain.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on just näiden antitrumpistien aka liberaalien aikaansaannosta, että narkit makaa kaduilla. Jotkut synnyttää sinne. Aivan ku joku Dante helvetti. En käsitä. Vihreiden utopia.
Huumeongelma on, koska huumeiden jakelu on jätetty rikollisille. Jos narkeille jaettaisiin huumeet kontrolloidusti laitoksissa mihin he voisivat hakeutua, ei kartellit voisi tehdä rahaa sillä.
Armanin ohjelmat tuppaa olemaan aikamoista skeidaa...
"onko kyse vain sosiaalipor...nosta? Vai tehdäänkö tässä vain omaa elantoa toisten kärsimyksillä, koska kärsimysten katselu kiinnostaa kansalaisia?"
Juuri tuosta on kyse. Arman käärii hyvät rahat "empaattisuudellaan" 🙄
Laittakaa pää pensaaseen ja nukkukaa hyvin. Pahempi juttu on Suomen kehitysavun lakkauttaminen afrikan sarveen. Pöyristyttävää.
Miksi tällaista tuotetaan Suomessa???